Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2780
Hei freaks,

Jeg likte å gå på internasjonalen fordi der var det generelt god kvinne/mann ratio og overflod av deilige og kåte MILFer mellom slutten av tjueårene og førtiårene. Nå er desverre Internasjonalen stengt for godt.

Jeg er interessert i om dere vet et alternativ til Internasjonalen i Oslo. Denne baren/nattklubben bør ha:

- Mange MILFer!!
- Bra kvinne/mann ratio
- Dansegulv og et roligere sted hvor det er mulig å trekke seg tilbake
- Være relativt god trafikk der slik at det er noen å velge mellom


Helst ingen innrøyka gamle damer.
Fjerna så godt som ALLE innlegg i denne tråden bortsett fra første innlegg rett og slett fordi tullinger oppfører seg som tullinger, drit i å oppfør dere som tullinger :P
Prøv Andys i Stortingsgata. Evnt Eilifs i Rosenkrantzgate.
Scotsman. Eldre damer som kommer på ferie i storbyen. Er fare for at de er innrøyka.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Fru Burums i Skovveien
Sist endret av Barte-Sam; 1 uke siden kl. 10:22.
Trådstarter
2 2
Var innom Scotsman, andys og fru burums nevnt over.

Ikke for å klage men så kun en haug med menn, noen damer 50+ og ingen dansegulv.

Men mulig vi var der for tidlig.

Noen som vet om et sted med dansegulv?
Sist endret av Embugda69; 1 uke siden kl. 20:26.
Jaeger kan være bra
"Milfs" vet jeg ikke, veldig få damer i 30 åra med kids som drar på byen liksom, men hvis det heller er aldersgruppen du vil møte så dra på for eksempel:
Kulturhuset
Justisen
Palace Grill
Angst eller Uhørt
Ingensteds

Eller så er liksom Heidis eller Eilefs og sånt klassiske steder men kanskje litt mer blandet i aldersgruppene.
KVAKKsalver
Eilifs Landhandel har dansegulv. Krysset Rosenkrantz gata og Grensen, rett ovenfor hotell Bristol.
Justisen. Her kan du finne MYE snadder, mye damer oppi årene og.

Uhørt/Håndslag. Mye fine utelandske/latina damer, men et hav av afrikanske/utelandske menn.

Kulturhuset. Endel damer, men mye menn. Labert nivå på damene.

Lawo terasse/S4: Fineste damene i byen henger, men mye 20-26 åringer, og mye "glatte" mannfolk.
Sist endret av klattus; 1 uke siden kl. 11:13.
Stjeler tråden. Moren min var brukte å være dronningen på byen på 70 og 80-tallet og nå er hun skilt og ensom igjen. Hun ser fortsatt ung, nesten litt sånn stiflers mom aktig om jeg kan si det sjøl haha. Hun trenger å komme seg ut litt, men aner ikke hvor hun skal dra lengre. Hun brukte å dra på Baronen og Barock og sitte på teaterkafeen. Hvor er det egentlig jeg skal sende henne? Finnes det steder som spiller litt sånn 80s eller noe? Eneste jeg kan tenke meg som er nærmest er Fly Fisher på Bislett. Hvor er de de kule 60 åringene drar når de går på byen?
Ikke cafe amster iallefall
Naboens ved birkelunden har (lite) dansegulv

Btw/OT
Er kasta ut fra Burums permanent - like greit

Andys? S er hyggelig, mye idioter der av og til, dårlig med (yngre) damer, hender jeg blir sjekka opp av en milf

Snakka om den på Frogner altså (Andys). Det er ikke noe sted jeg generelt anbefaler for å sjekke damer. Mest middelaldrende menn.

Ligger en nattklubb ved youngstorget, tror den heter «Youngs», var bra når jeg var der i høst, masse damer

Justisen skal sjekkes ut, de andre og muligens.

Thaidamer - det er et sted på grønland, motsatt side av Riverside. Pleier være karaoke der av og til
Sist endret av WouwseP; 1 uke siden kl. 06:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.