Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 796
Teit tråd.. men synes dette er skikkelig plagsomt.

Sist jeg hadde røyk pause og begynte røyke igjen som resulterte i mye hosting klarte jeg å harke opp en liten hvit klump fra halsen som tydelig hadde ligget en stund siden det luktet litt verk.

Jeg kjenner at det driver å bygger seg en ny en, men skjønner ikke hvorfor jeg må ha røyk pause for å få den opp? Litt opptatt av munn hygiene og vil ikke ha dårlig ånde.

Noe jeg kan gjøre for å løsne det? Å gurgle noe funker dårlig da det sitter for langt ned. Jeg røyker ikke masse sigg eller noe, men blir et par bong trekk ja.
Sist endret av HallaKompis; 2 uker siden kl. 05:32.
Fuck Mr. Plod!
Det er ikke tilfeldigvis en "tonsil stone"?

Hvite klumper som kan formes bakest i munnen.
De lukter helt hark.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det er ikke tilfeldigvis en "tonsil stone"?

Hvite klumper som kan formes bakest i munnen.
De lukter helt hark.
Vis hele sitatet...
Kan være noe sånt? Min ligger isåfall bak adams eple føles det ut som kjenner det når jeg svelger.

Kanskje den kommer ut av seg selv en gang til hvis jeg legger røyken på hylla.
Sist endret av HallaKompis; 2 uker siden kl. 06:31.
Det du beskriver kalles tonsil Stones, det er ganske vanlig. Du burde prøve å dytte de ut av mandlene dine som er der dem ligger med en q-tips eller noe annet som ikke er spisst. Du kan også prøve gurgle med ett glass varmt vann og litt salt.
Folkens, det heter mandelstein eller detrituspropper på godt norsk