Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2535
Okei, i dag fikk jeg tak i ny hasj. Han jeg fikk det av sa det var skikkelig bra saker. Jeg og han lagde en joint med litt over ett gram av disse greiene, og gikk å røyka det. Etter det kjente jeg meg litt småsvimmel men det gikk bra.
Vi måtte gå ned en bratt bakke. Det gikk forsåvidt ganske bra, men falt litt og satte begge hendene i snøen. De kjennes veldig stive etterhvert. Vel nede blir det plutselig noe helt annet. På et blunk har verden blitt som en sol, alt er gult. Jeg setter meg i en snøhaug. I midten kommer det fram et gullkors, med vakre brosjeringer rundt. Jeg presser meg ut av det, ser meg litt rundt og kjenner at korset sakte blir borte, fader.
Jeg kommer meg opp å begynner å gå. Nå kjennes hele kroppen som stein, men nesten med en gang blir det avsteinet. Alt unntatt hendene. Jeg fortsetter å gå og skal hente opp noe av lommene. Det går ikke. Men etter mye arbeid greier jeg endelig å strekke ut fingrene og dra den opp. Jeg fortsetter å gå og kjenner meg større, som jeg dekker hele gata. Han ved siden av meg er lavere nå. Jeg føler meg som en kjempe med steinhender. Når jeg kommer inn døra til leiligheten min går det bedre igjen. Alt er kjempestort som meg, så det går bra.
Vi setter oss og spiller litt skytespill. Jeg har ikke romfølelse. Alt er todimensjonalt, det fins ikke dybde i bildet.

I skrivende stund er det en time siden og det går greit nå. Fortsatt er fingertippene mine stein, jeg er ganske stor og det er alt annet også. Men det går bra. Veldig bra.

Kan det være fare for schiozfreni eller noe lignende. Jeg er ikke veldig erfaren med hasj, men helt grønn er jeg ikke heller.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De fleste her til lands tar ikke høyde for at cannabis er faktisk psykedelisk, og når man får tak i skikkelige varer kan det ende noenlunde som du beskiver her.

Vi har en liten samletråd med diverse overraskende effekter av bl.a. cannabis:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?p=1002653
Hah 1 gram på rappen av god hasj! Ikke rart at du opplever slike ting da! (Med andre ord: ganske normalt. Finner det rart at du ikke har freaket ut av noia, da)
Sinnstemning før inntak har nesten alt å si for hvilken rus jeg får av cannabis. Cannabinolene forsterker bare tilstanden jeg er i. Har opplevd noe lignende som deg, men da lagde jeg og kompanjongen min kake med 5 gram shiva shanti panzerweed. Men i ditt tilfelle virker det som om du har fått visuelle hallusinasjoner, noe som jeg bare har opplevd på psykedelika som sopp og syre. Var du ruset på andre substanser eller f eks hadde sovet veldig lite i dagene før inntak? Hvis kroppen din er redusert av influensa eller lignende kan det ha mye å si på rusen, eller medikamenter du eventuelt bruker.
Godt med smør
Tja, ett helt gram. PÅ en joint. Og det skulle være rimelig gode saker?

Enten så har kontakten din sagt hver eneste gang att det er gode saker, og da har du røyket 1g.
Og for en gangs skyld fikk du skikkelig potente saker og røyket 1g.

Eller så var du fullt klar over att det var gode saker, og alikevell røyka 1g noe som du nå har lært ikke er særlig lurt.

either way. Så er løsningen enkel. IMO, tviler du har sklidd inn i noen form for psykose. Det ser du fort uansett. Virker ikke som det er noe særs alvorlig. Men, er hendene dine fortsatt stein, og du er fortsatt stor og grønn som hulken om en god time eller to. Så kan det jo ligge noe i det.

Røyk mindre, og gratulerer med potente saker.
Sist endret av Apeloff; 14. desember 2008 kl. 01:03.
judoka: Visuelle hallusinasjoner er noe uvanlig, dog ikke umulig å oppleve. Jeg og flere kamerater har fått det mange ganger før. Det går dog som regel i fraktalmønstre.
Ja du har rett rottegift, jeg gjorde litt bedre research. Tipper det er varer av høy kvalitet som har gitt deg hallusinasjonenen. Husker en episode der jeg hadde hatt pause i to måneder for å så røyke en jack herer spliff. Tenkingsene som kom hadde mye felles med sopp Satt å så på et bilde av Pushwagner og det ble mye mere spaced en til dagligdags
▼ ... over et år senere ... ▼
Alt ble gult, så du satt deg i snøen? xD
Er det bare meg som fikk bilder i hodet?

aha, postet desember 2008... -.-
Sist endret av olaPola; 7. august 2011 kl. 22:22.
Skal mye til for at det er akkurat den strainen han røyket, er unødvendig og anbefalle streiner sånn uten vidre med så mye informasjon, fins 1000 vis av strainer der ute.

Obs, skirvefeil, mente å skrive strainer og "med så LITE informasjon"
Hmm, Det har vel mye å si på hvilken strain det er ja. Kompisene mine og jeg har røyket i snart 3 år, prøvd mye forskjellig, og mye veldig potent. Men ingen av oss har noen gang opplevd noe slikt. Men igjen, vi er mer fans av marijuana og ikke så glade i hasj.
Usikker på om det er relatert til schizofreni, men det er mye som kan gjøre opplevelsen veldig annerledes, f.eks: hvis du røyker på en tom mage, vært uten søvn for lenge, eller forkjølelse og lignende.