Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1123
hei, satt akkurat å så på filmen crank med jason statham i den scenen hvor han setter seg inn i taxien til han rastafarian fyren og han får en flaske med noe som han referer til som ''haitian shit'', ''hardcore shit'' og ''plant shit'', og jeg lurte på om noen her visste hva det var for noe(eller om det i det hele tatt eksisterer)... hehe i følge filmen virker det som ganske potente saker
Sist endret av mr.kilmister; 11. september 2008 kl. 19:44.
hmm.. Kava kanskje? det benyttes på Haitii, men er ikke så fryktelig heftig. Søk på kava på wikipedia.
Jeg tenkte mer at det var noe lignende ibogain.

"I told you this was HARDCORE"
Ehm, ibogain i hendene på en taxi sjåfør druggie? Makes sense... Da tror jeg ikke du er helt inneforstått med hva ibogain egentlig er. Det er ikke simpelthen noe "hardcore shit".
fra wikipedia: Kava is a tranquilizer primarily consumed to relax without disrupting mental clarity.
så det tviler jeg på, men det er jo noe form for ''plant shit'' hehe
men leser her på wikipedia at det finnes 18 strukturer av virkestoffet kavalactone, og kanskje en av de er jævla potent...
men tviler asså på at det er ibogain det er, men mulighet er det jo

(edit)
men når jeg leste videre så jeg at bare 6 av de produserte effekt man kjenner
Sist endret av mr.kilmister; 11. september 2008 kl. 21:27.
Uh, cannabisolje? Han er jo rastafari!
hehe tviler valdig på at det cannabis olje, det synker hjerterytmen, filmen går ut på at han må holde den oppe ellers dør han

og kavas effekter sammenlignes med effektene fra alkohol eller en stor dose av valium....
virket veldig intressant denne planten her
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er mest sannsynlig noe de bare har funnet på, effektene gir ikke akkurat en pekepinn på hva det er.

Jeg ser helle ikke diskusjonsverdien i dette emnet, ettersom det bare blir synsing og slenging av påstander hit og dit.