Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1388
Hei, fant en webside som lager falske amerikanske førerkort... går det an å bruke i Norge? Jeg mener, politiet kan da ikke sjekke i sine register om det er ekte da det er amerikansk?
Bare husk amerikansk pass/annen ID
Sist endret av Eaan; 2. august 2010 kl. 16:16. Grunn: skriveleif
En kamerat av meg bodde i USA i 1 år og tok lappen der, men han sa de ikke sjekka noen ting, de sa bare at han måtte fornye det med en oppkjøring i Norge innen 1 år.
Jeg antar det finnes måter å sjekke det opp på. Tror politiet lukter lunten av nordmenn som kjører rundt med utenlandske førerkort i Norge. Du risikerer straff for dokumentforfalskning (alvorlig!) og kjøring uten lappen.
Sist endret av Kinseek; 2. august 2010 kl. 16:36.
Du må uansett kjøre opp på nytt i norge med mindre du er her som turist men selfølgelig ser jo litt mistenklig ut hvis du eier både bil og hus her og sier du er her som turist