Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3444
Jeg er på utkikk etter en forlatt bygning, hus eller fabrikk som kan brukes til å arrangere rave i.
Noen krav:
Det må være forlatt, ingen kan bo der
Stedet må være i Oslo eller veldigveldig nærme (Drammendistanse er altfor langt)
Det skal aller helst ikke bo noen innen rekkevidde som vil ønske å kontakte politi hvis de synes det blir litt.. folksomt.
Burde helst ikke være låst/sperra igjen for kraftig

Takk for svar, jeg blir helt fantastisk glad om jeg i det hele tatt får noen!
Tror ikke dette finns, men du kan jo bare leie et lokale?
Sitat av noobpower Vis innlegg
Tror ikke dette finns, men du kan jo bare leie et lokale?
Vis hele sitatet...
Det mister liksom litt av den ''Rave'' følelsen når du står på et komunehus, om du skjønner?

Eller tenkte du på og leie et lager lokale?
Tror du kommer til å slite med å finne et slikt lokale. Det beste er nok å leie.
uansett om du hadde finni noe smud så er det store sjanser for at snuten hadde finni det ut :P vent til sommeren å arranger mitt i skauen
Eller lei lokale. Teknikerkroen er jo ultimate lokale for underground arrangmenter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Eller lei lokale. Teknikerkroen er jo ultimate lokale for underground arrangmenter
Vis hele sitatet...
Men det er ikke i Oslo, er det?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Det mister liksom litt av den ''Rave'' følelsen når du står på et komunehus, om du skjønner?
Vis hele sitatet...
Tja, de aller fleste norske 90-talls ravene, i alle fall de første, ble jo avholdt i kommunehus, gymsaler etc.

Ellers kan man jo titte i IE-forumet. Hva med Dikemark?
hva med lier mentalsykehus? xD
i slemmestad står det et svært forlatt betongbygning med akustiske egenskaper. tror det har blitt diskutert i UE delen av forumet
Kloakken i Oslo? :P
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
hva med lier mentalsykehus? xD
Vis hele sitatet...
Ah, det var Lier jeg mente, ikke Dikemark! Kunne sikekrt blitt populært blant pasientene, though
For å oppsumere; du vil ha en forlatt bygning, I Oslo, uten naboer?
Tror du leter forgjeves...
Sitat av mac 11 Vis innlegg
Kloakken i Oslo? :P
Vis hele sitatet...
Stengt. Obama.
Vist du skal ha ett party nå mens obama er her bør du være forsiktig, det skal vist skarp skyttere overalt etter hva jeg har hørt Ser for meg overskriftene i VG neste dag "Opptil 50 terrormistenkte opprørere skutt i Oslo"
Sitat av mac 11 Vis innlegg
Vist du skal ha ett party nå mens obama er her bør du være forsiktig, det skal vist skarp skyttere overalt etter hva jeg har hørt Ser for meg overskriftene i VG neste dag "Opptil 50 terrormistenkte opprørere skutt i Oslo"
Vis hele sitatet...

Hmm... Lurer på om secret service folka til Obama for lov å gå med pistol rundt omkring i Oslo jeg?
Det har blitt bekreftet av media at Secret Service har tillatelse til å bære våpen i Oslos gater.

http://www.dagbladet.no/2009/12/07/m...risen/9387717/
Secret Service OG de politifolkene som er blitt leid inn fra ulike plasser i landet bærer våpen.
Regner med at glowsticks ikke gjelder som våpen though.
Men ja jeg leter litt forgjeves etter et forlatt lokale i Oslo uten naboer. :P tenkte kanskje noen hadde sett noe i utkanten av byen, Maridalen etc.
Lier mentalsykehus er jo ikke i Oslo, drammendistanse er litt langt som tidligere nevnt xp
Og leie lokale er helt på trynet og feil, og ingen gidder å betale for det, så jeg tror skogen hittil har vært det beste forslaget ^^
Jævlig fett å rave i regnvær.
er du tura er det bedre
det er det ja?
Sitat av binkabi Vis innlegg
For å oppsumere; du vil ha en forlatt bygning, I Oslo, uten naboer?
Tror du leter forgjeves...
Vis hele sitatet...
Hæ?
Sivilforsvaret har feks. x antall bunkere/bygninger rundt omkring i utkanten av byen, som ikke har vært i bruk på årevis..
Det står gamle hus på flere etasjer, som bare står og forfaller på grunnmuren div steder..

Men uansett om man finner et passende sted, så har denne typen ting blitt gjort så mange ganger at politiet dukker opp bare det er en unormal folkestrøm til et sted det vanligvis ikke er noe trafikk eller folk på mellom 20:00 og 06:00 på natta..

Var feks et skogsparty i østmarka for et par år siden, og det var ganske langt inn i skogen også.. Da kom politiet fordi det hadde vært en unormal taxi-trafikk opp til spoten man skulle gå inn i skogen..

Eller sognsvannfesten i fjor, for de som var der

Men det er nok gjennomførbart med endel planlegging og litt flaks
Har arrangert flere parties i skogen (maridalsvannet, svartkulp, nøklevann), både med politibesøk og uten, har ikke pleid å være noe problem om politiet kommer innom.

Men i oslo - hva er galt med hausmania? mer ravefølelse enn det du får der skal godt gjøres, og sjokoladefabrikken skal være bra selv om jeg ikke har fått surra meg opp dit på noe party enda. Det har også vært noen parties i bunkere rundtomkring, men disse bør du kjenne de rette personene for å få invitasjon til, og enda viktigere for å arrangere/få tilgang.
Hausmania er jeg jo litt kjent med, men det er rett ved mitt andre hjem og tror de fleste er litt for godt kjent der. Skulle likt følelsen av å ha det et sted hvor det ikke var noen som eide stedet og sånn.
Trodde de fleste bunkere var låst?

Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Hæ?
Sivilforsvaret har feks. x antall bunkere/bygninger rundt omkring i utkanten av byen, som ikke har vært i bruk på årevis..
Det står gamle hus på flere etasjer, som bare står og forfaller på grunnmuren div steder..

Men uansett om man finner et passende sted, så har denne typen ting blitt gjort så mange ganger at politiet dukker opp bare det er en unormal folkestrøm til et sted det vanligvis ikke er noe trafikk eller folk på mellom 20:00 og 06:00 på natta..

Var feks et skogsparty i østmarka for et par år siden, og det var ganske langt inn i skogen også.. Da kom politiet fordi det hadde vært en unormal taxi-trafikk opp til spoten man skulle gå inn i skogen..

Eller sognsvannfesten i fjor, for de som var der

Men det er nok gjennomførbart med endel planlegging og litt flaks
Vis hele sitatet...
Hvor er disse husene/bygningene du snakker om?
Er noen lagerhaller ved Hasle t-banestasjonen som ser lite brukt ut. Har ihvertfall ikke sett noen der de gangene jeg har vært i området
Men det er kansje litt fornærme t-banen...