Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 706
Hei og hopp. Jeg bare lurte på om det var noen av dere med-nerder som har noen som helst erfaring med Windows Black Edition (også kalt Windows Black box, på nerdespråket) Er litt i tvil om jeg skal legge inn en pirat-versjon på pcn, eller om jeg heller skal gå for gode gamle XP Pro, som jeg har lovlig.
Svar mottas med takk.
Det er ikke windows i seg selv som er lovlig eller ikke, det er lisensnøkkelen.
Kan hende jeg ikke helt har forstått dette med WBE, men nå er det slik at jeg
har vært borti XP i flere "hjemmelagde" versjoner.

Dvs. at de har endret på innholdet på plata; det visuelle samt lagt til mer tilbehør
og tatt vekk det som ikke er nødvendig. Den ene er XP Light (elns.), som er ca. 200MB

Er kos hvis det fungerer til det du bruker det til ^^,
Er jo ikke verre enn at du prøver WBE, så lenge du har en versjon du vet fungerer på cd i tillegg. Da er det jo trygt å eksperimentere når du kan gjennomrette så lett .
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Trådstarter
Det er bare det at der så stress med restore og tull og fanteri. Også vet jeg ikke om min (nå snart) 3 år gamle stasjonære. Klarer å kjøre Black Box. Men som sagt, da tester jeg, litt må man jo ofre..
Jeg kjører Windows xp Black Edition på min pc. Forskjellen på den og en ellers vanlig windows xp pro er at det følger med en hel del forhånds innstallerte programmer, og ein heil haug med drivere (slik at man slipper å lete opp drivere til lydkort eller skjermkort etc). Visuelt sett så ser også Windows xp Black Edition mye mer nice ut enn standard win xp.

Lykke til
vet jeg er nabb osv. men, er det noen her som får fiksa ÆØÅ på black edition ?