Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1772
Har nå drevet med musikken i vel, 3-4mnd og tenkte jeg skulle sjekke hva folk syns om musikken min. Det er Rap - Hip/Hop bare så dere vet det.

http://mbdyii.googlepages.com/audio

Vær oppmerksom på at "Fyr opp den feide" skal spilles inn på ny oh er ikke ferdig, men er uansett den jeg personlig er mest fornøyd med.

feed er bare hyggelig!
Sist endret av arkanoid; 4. januar 2007 kl. 21:09.
Er jeg den eneste som ikke får opp sangene=/
Jeg har bodd i Rogaland i seks år nå, og jeg skjønte omtrent 15% av teksten. Jeg skjønner altså dialekta, men den rævva lydkvaliteten på rappinga ødela mye. Det høres ut som om dere har satt en creative-mikrofon som fulgte med pcen, midt i et stort rom, og så står dere i hvert sitt hjørne av rommet og rapper.
Kult.. Morsomt med dialekta di:P
men fett det..
Sitat av DonTomaso
Jeg har bodd i Rogaland i seks år nå, og jeg skjønte omtrent 15% av teksten. Jeg skjønner altså dialekta, men den rævva lydkvaliteten på rappinga ødela mye. Det høres ut som om dere har satt en creative-mikrofon som fulgte med pcen, midt i et stort rom, og så står dere i hvert sitt hjørne av rommet og rapper.
Vis hele sitatet...
Vi har spilt inn med skikkelig studioutstyr og er mixet av en som kan det.
Sist endret av arkanoid; 4. januar 2007 kl. 21:18.
syns ikke det er så dårlig jeg..:P
De akkordene har jeg hørt i én eller anna sang en gang. Høres ut som en raskt gjennomført ripoff av Eminem - Stan, eller noe, og da mener jeg bare akkordene/melodien.
Hmm, Syns bassen blir litt feil i forhold til akkordene/melodiene noen steder. Men vokalen er litt tynn, og noen steder høres det ut som om du/dere synger inn i en bøtte:P
Men jeg syns den var helt grei, er trancegut selv, så har egentlig ikke sansen for slik musikk:P
Sitat av AleXzorZ
De akkordene har jeg hørt i én eller anna sang en gang. Høres ut som en raskt gjennomført ripoff av Eminem - Stan, eller noe, og da mener jeg bare akkordene/melodien.
Hmm, Syns bassen blir litt feil i forhold til akkordene/melodiene noen steder. Men vokalen er litt tynn, og noen steder høres det ut som om du/dere synger inn i en bøtte:P
Men jeg syns den var helt grei, er trancegut selv, så har egentlig ikke sansen for slik musikk:P
Vis hele sitatet...
Beaten på "Fyr Opp En Feide" er laga av Xtatic selv, men den andre er bare en random instrumental så kan stemme du har hørt den før : )


Takk for all feed folkens!
Jeg synes dette var bra med tanke på at du/dere bare har holdt på 3-4 måneder. Litt vanskelig å få meg seg alt med den dialekta, men... Er uenig i det DonTomaso sa ift. dårlig lydkvalitet, selv om det sikkert kunne vært bedre.
Sitat av mortal
Jeg synes dette var bra med tanke på at du/dere bare har holdt på 3-4 måneder. Litt vanskelig å få meg seg alt med den dialekta, men... Er uenig i det DonTomaso sa ift. dårlig lydkvalitet, selv om det sikkert kunne vært bedre.
Vis hele sitatet...
Det er bare jeg som har holdt på 3-4mnd, resten har vært i "gamet" en stund.

Takk for feeden : )
spilt inn på et studeo?? miksa av en produser eller en som sier han kan det? var ikke det beste jeg har hørt sån lyd messig, og jeg forsto vel ca 5% av det dere rapa om:S



Post 100
Sist endret av Mötley Crüe; 4. januar 2007 kl. 21:56.
Sitat av Mötley Crüe
spilt inn på et studeo?? miksa av en produser eller en som sier han kan det? var ikke det beste jeg har hørt sån lyd messig, og jeg forsto vel ca 5% av det dere rapa om:S



Post 100
Vis hele sitatet...
Spilt inn i hjemmestudio med bra nok utstyr (Røde NT1-a mikrofon og en helt OK amp), ikke mixet av en produser nei, men av en som har vært i gamet en stund og kan sitt : )
vanskelig å forstå noe pga dialekten
Så mange dere har vært i game lenge? så zinnsykt chill menneh. Rap på dialekt tar vel ikke helt av liksom. Plus at man skjønner bæret av teksta, men jeg hører at dere sier at man skal fyre opp en feide. Bare min mening, men beaten var litt svak. Som alexzorz sa, så syns jeg bassen ikke stemte. Heller litt for lite bass. Bare fansy pianospill Men stå på! litt kjedelig med bare slakt. Øv masse.

Hva er en feide?
Sitat av crEpi
Så mange dere har vært i game lenge? så zinnsykt chill menneh. Rap på dialekt tar vel ikke helt av liksom. Plus at man skjønner bæret av teksta, men jeg hører at dere sier at man skal fyre opp en feide. Bare min mening, men beaten var litt svak. Som alexzorz sa, så syns jeg bassen ikke stemte. Heller litt for lite bass. Bare fansy pianospill Men stå på! litt kjedelig med bare slakt. Øv masse.

Hva er en feide?
Vis hele sitatet...
Fyr opp den feide som vi synger i refrenget = Fyr opp jointen
hmm er det bare meg eller er låt nummer to En Midi etterligning av 50 Cent-Candyshop ??? eller var det den Terrorsquad sangen,, hmmmm
ukjent, erupsjon og MBD er SAKER! ;D
Er det noe jeg ikke liker, så er det stemmen til ukjent. KJenner Erup irl btw ;o
synes ikke det var så ille jeg, men synes som noen andre sa, at det ble litt tynt..
Takk for all feed. Flott og se at folk er ærlige med feeden!
Ikke fullt så bra, men med litt øving blir det sikkert bra