Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 981
Denne gangen er det en låt som har vært brukt i bandet jeg spiller i, men da vi stadig utvikler oss stilmessig passer den vel ikke helt inn lengre.. derfor havnet den på urørt, og stilen er vel mer plain rock...

Kommentarer taes med takk, og sjekk den ut her:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=45487
likte den! likte den faktisk så mye at jeg lastet den ned. eneste jeg lurte på var om kanskje melodien var litt lav i forhold til vokalen.
Likte den utrolig godt Stå på
Sitat av zeptic
likte den! likte den faktisk så mye at jeg lastet den ned. eneste jeg lurte på var om kanskje melodien var litt lav i forhold til vokalen.
Vis hele sitatet...
Er forsåvidt enig med deg om vokalen i forhold til melodien.. vurderer å ta en remix av den da det begynner å bli halvannet år siden jeg har rørt låta... Vet jeg kunne forbedret lyden mye om jeg hadde tatt meg tid nå tar det til uka hvis jeg får tid.
tøft selv om jeg egentlig er mer i den electron sjangeren
▼ ... noen måneder senere ... ▼
dette er bra, seriøst. kommer til å høre på denne. jævla godt me litt rolig musikk iblant
utrolig bra, selv om jeg hører mest metal
sangen er lastet ned og ligger i spillelisten i winamp
Likte verset som kom etter første refreng utrolig godt!
Du har fått til en rimelig originalitet lydmessig også.
Veldig behagelig sang syns jeg! Sånn jeg kunne brukt hvis jeg holder på med noe arbeid som tar tid hehe