Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 432
hei. kjøpte denne for litt siden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312877
koblet den til og ordna xbox-live account. men jeg må skrive inn masse greier.. har skrivd riktig ip adresse til det trådløse nettverket ogsån.. men funker forsatt ikke!
Prøv på nytt, gå in på nettverks instillinger på PCen din og kopier men husk at IP addressen ikke kan være det samme som PC eller annet utstyr der kan muligens problemet ditt være.

Lykke til!
Burde hold med å søke etter nettet (evt. legge inn nettverksnavnet) og taste inn passord om nettverket ditt ikke er åpent. DHCP-funksjonen i routeren din burde ordne resten.
prøvde hos kompisen min der funka det fett:S men kan det ha noe med d-linken og gjøre?
Sist endret av Original_G; 11. januar 2007 kl. 15:17.
Hvorfor prøver du ikke å koble deg rett opp mot ruteren fra ISP'en din? Har d-link selv, men ga opp å få xbox live til å fungere skikkelig gjennom d-linken. Ble litt krøll med portåpningen når d-linken stod mellom xboxen og netopiaen...
har gjort det før.. men jeg må ha trådløst på rommet.. ikke plass for xbox i stua.. takker for svar