Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 888
Det har skjedd fler enn 1 gang at noen ungdommer bare går bort til noen andre å smeller dem rett ned. for ikke så lenge siden så var det en jente som ikke hadde en ting med noe å gjøre som bare gikk bort til ei annen jente som var 3 ganger mindre å bare smellte ho ned å kassta ho i veggen.. er dette virkelig bare tilfelle, eller en måte å "vise" seg frem på for å få status og frykt i nærmiljøet. tragiskt er det ihvertfall.
Ikke. Du mangler noen spørsmålstegn i posten din.

Noen er rett og slett idioter i hodet sitt, eier ikke selvkontroll, er påvirket av miljøene de henger i, beruset eller respekthungrige og gjør sånt. Ofrene er nok tilfeldige, men skjønner ikke helt hva du spør etter, eller vil diskutere.
Trådstarter
19 0
Om folk virkelig skal godta at man plutselig blir smellt ned på gata.. Såklart ingen godtar det, men det er få som gjør noe med saken pga frykt for flere problemer osv...Noe må jo gjøres...Alle ser det, men flesteparten lukker øya..
jeg kommer ikke på hva det heter, men det er jo blitt en "kul" ting å gjøre, å slå ned tilfelidge folk på gata og stikke av.
Sitat av username:
jeg kommer ikke på hva det heter, men det er jo blitt en "kul" ting å gjøre, å slå ned tilfelidge folk på gata og stikke av.
Vis hele sitatet...
Blind vold er ordet... Knall tøft, eller ikke...
Heter det ikke happy slapping? Eller rett og slett blind vold?

Edit: kom meg akkurat i forkjøpet der, "Det sa mor di å"
happy slapping var det jeg mente.
Har et par sånne her jeg bor, de drikker seg fulle å tar amfetamin i helgene.
For så å dra ut på byen for å slåss.
På skolen er de de "kuleste", tapere i mine øyne.
Trådstarter
19 0
De blir stempla som de "kule", men i virkeligheten synes de fleste innerst inne at de er tapere!
Folk som er sånn får som regel igjen på en eller annen måte. Det er bare velfortjent når en av disse skal bort å pirke litt ekstra hard på noen, og denne noen gir dem grisebank, da får jeg ikke et snev av medfølelse for dem.