Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1173
Hei, kjære godt folk.
Jeg satser på at dette er riktig forum mtp at det er et mobilforum...

Nå skal snart stefaren min kjøpe seg ny jobbmobil, og da trenger han litt hjelp. Han kom til meg, som igjen vender seg til dere som har peiling.

Her er det som er viktigst med mobilen:

-Stor plass til kontakter og meldinger
-Lav stråling
-Kamera
-Radio
-GPS
Og så regner jeg med at han trenger et temmelig bra batteri...

Jeg tror ikke pris har noen særlig betydning i og med at jobben betaler.

Noen tips? Takk for all hjelp.
iphone 3g? eller en eller anen HTC telefon? er det jeg kommer på i farten..
HTC touch diamond!
http://gadgetsfuture.com/wp-content/uploads/2008/05/75988.jpg
Nokia n82 viller vert et supert valg. Den har alt av muligheter og bra kamera.
For all del ikke velg iphone 3g, hvis han ikke vil ha en fjortissmobil som absolutt ikke passer til jobbruk.
Sist endret av henrikxt; 5. august 2008 kl. 17:06.
Tusen takk for tipsene.
Skal søke litt rundt på de, og se hva jeg finner.
Uansett vill det være kjekt og vite om han liker en letthåndert telefon. Er ikke alle "eldre" som er like keen på en telefon med touch og masse fansy ekstrafunksjoner.

Dersom dette trengs vil jeg si at en HTC Touch Diamond er en dritstilig telefon med alt man trenger. iPhone vil naturligvis bli foreslått også.
Tja, letthåndtert er jo alltid et pluss. Jeg tror han kommer til å lande på en HTC, i hvertfall. Han skal rote litt rundt på sida deres, og se om han finner noe han liker.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Styr for all del unna diamond, kjedelig touchscreen på den, går vannvittig tregt å skrive sms med den, masse ulemper.
Jeg tror Nokia N82 hadde vært super for din stefar! : )
Enig med corsair her, styr unna diamond til programvaren er blitt vesentlig bedre. Touch pro er meget mer funksjonell og har samme design. Ikke like lommevennlig dog.

Stråling unngåes med bruk av bluetooth eller kablet handsfree. Men ellers er E-serien til nokia et godt valg. Sony Ericsson har vel egentlig bare g700 og g900 som reelle bedriftstelefoner idag.
Hva med nokia e66? E-serien er jo "jobbtelefonene" til nokia.
Vis du vil ha en bra side og se på mobiler, og få veldig detaljert om telfonene, lagringsplass for kontakter, kamera, nettverk, absolutt all info om telefoner, burde du sjekke gsmarena

Utrolig bra side
nokia e66 er ett godt valg!
Htc Touch Cruise har jeg hatt siden april, kongetelefon!
http://www.tek.no/finn/mobil

Der kan du velja dei funksjonane du tykjar er viktig, og få opp mobilen som passar ditt bruk best.
Sitat av fredeve
HTC touch diamond!
http://gadgetsfuture.com/wp-content/uploads/2008/05/75988.jpg
Vis hele sitatet...

En ganske fin telefon.
Men kan være litt vrien til tider.
anbefaler heller andre htc telefoner med qwerty tastatur. (HTC Touch Pro er et godt valg.)
Fordi det er ikke hele tiden en lek å bare bruke touch skjermen.
Sist endret av VanXo; 9. oktober 2008 kl. 15:37.
Nokia n95 8GB