Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 998
Jeg er på utkikk etter en billigst mulig ps3

Jeg er student og har da ikke ALLverdens med penger, men ps3 er et must i mitt tilfelle!

Lurte på hvor billige de er mulige å få tak i idag med 40 eller 80 gb hardisc



Kjøper ikke brukt eller fra sider som finn.no eller ebay


har en 4 - 4.5 tusen til overs etter neste lønning, men vil da helst ikke blåse av alt på en gang på en ps3 ..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trådstarter
kjøper helst ikke brukt, eller fra privat personer jeg absolutt ikke kjenner ^^


Litt gammeldags sånn sett =/
PS3 Koster 4K i butikken. Alternativt bruker du kelkoo.no for å finne beste online pris. Siden det er uaktuelt å kjøpe brukt er det ingen grunn til å bruke tid her inne på dette. Lykke til.
Sist endret av Cikey; 7. september 2008 kl. 14:08.
Det er en på www.spillegal.no på kjøp og salg som studerer i hong kong og hevder at han kan skaffe ps3 til 1800 kr. Han skal kun ha penger til frakt og en liten sum for jobben.

http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?t=15879
Simon.Eriksen: Men da er man tilbake til å handle fra en person man ikke kjenner. Skal man på død og liv kjøpe fra butikk finnes det langt enklere måter å sammenligne priser enn å spørre på et fora.

(Men takk for tipset, kanskje jeg skal sjekke ut linken selv )
Dersom du er student, er veldig ofte "brukt" den beste måten å skaffe seg ting på. En PS3 uten noe ekstra utstyr og under 1 år, kan du garantert få prutet ned i 2-2500,- på www.finn.no
Du kan heller se etter om kvitering\garanti medfølger
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trådstarter
Hvis jeg da skulle kjøpe brukt av en kar her på freakforum, Hvordan kan det garanteres at jeg får ps3 i like god stand som han skriver at den er og at han får penger fra meg uten at noen av oss har sjanse til å lure den andre?
du må nesten bare tro på det han sier er sant. Du må som oftest det når du ikke har lyst å betale en "dyr" ps3....
Sist endret av plopp91xxx; 7. september 2008 kl. 14:40.
hvis du er så jævlig redd for å kjøpe brukt så gå ned til lokale elektro sjappa imorra og brenn av litt cash da.
Vist du kjøper den brukt med garanti kan du jo bare levere den inn vist noe er gale?
Sitat av Apu
Vist du kjøper den brukt med garanti kan du jo bare levere den inn vist noe er gale?
Vis hele sitatet...
Saken er vel at selger sier det er garanti, og det ikke er det.

Sjangsen for å bli lurt, er absolutt til stedet. Anbefaler derfor å bruke PayPal som betalingsmetode. Finn.no har også noe lignende greier nå.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trådstarter
ikke redd for å kjøpe brukt, men redd for at penga mine forsvinner og jeg står ikke igjen med en dritt
tenk hvor mange handler some foregår på internett via finn.no zett.no ebay osv osv, det er meg bekjent at det er et fåtall av disse handlene som går i vask. Hvis man ikke er retard, klarer man faktisk ofte og huke tak i en og annen bra deal, selvfølgelig, er man tard er man kjørt
Er en selger på qxl som importerer fra asia. De pleier å gå for rundt 2000 kr pluss frakt. Tror ikke du får det noe billigere enn det. Og denne importøren legger ut i fleng på qxl.
Det er heller ikke verre enn å finne en selger i nærheten og bare hente tingen. Da ser du nøyaktig hva du får.