Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 858
Tok meg 5 10mg diaz, kjenner meg jo selvfølgelig beroligende; men ikke rusen jeg leter etter… er som å være brisen etter ett par øl er det jeg som er superhelt, eller treffer det øybelikk
Når tok du de? Kan ta litt tid før de virker, «hitter» ikke på samme måte som xanax feks.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Når tok du de? Kan ta litt tid før de virker, «hitter» ikke på samme måte som xanax feks.
Vis hele sitatet...
Vettkje, føle meg bare avslappa egt håpte på nogge god skikkelig god følelse å ikkje nogge avslappa, me litt tomhet i håve haha

Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Når tok du de? Kan ta litt tid før de virker, «hitter» ikke på samme måte som xanax feks.
Vis hele sitatet...
Men evt ta enda 1 eller en alprozalam o forsåved er såpass seint så føler ingenting kan gå gale haha..
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Diazepam gir ikke noen heftig rus.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Opponent Vis innlegg
Diazepam gir ikke noen heftig rus.
Vis hele sitatet...
Ja, så tenker å slenge på en 1mg ksalol er ikke typen til å bli avhengig så er bare engang tilsfelle der jeg vil kose meg en kveld haha
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Ja, så tenker å slenge på en 1mg ksalol er ikke typen til å bli avhengig så er bare engang tilsfelle der jeg vil kose meg en kveld haha
Vis hele sitatet...
En ksalol i tilegg kan muligens gjøre at du føler deg litt rusa, ja. Kanskje.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Opponent Vis innlegg
En ksalol i tilegg kan muligens gjøre at du føler deg litt rusa, ja. Kanskje.
Vis hele sitatet...
Yep, tok 1mg ksalol pluss sniffet 1 concerta å har itilegg tatt 50mg valium fårhåpentlisvis kjenner jeg noe mer.. vurderte å ta meg en tur ut før xanax treffer.. lur ide?
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Yep, tok 1mg ksalol pluss sniffet 1 concerta å har itilegg tatt 50mg valium fårhåpentlisvis kjenner jeg noe mer.. vurderte å ta meg en tur ut før xanax treffer.. lur ide?
Vis hele sitatet...
Alprazolam virker ganske kjapt.
Om det er lurt kan jeg ikke svare deg på, jeg kjenner ikke deg.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Opponent Vis innlegg
Alprazolam virker ganske kjapt.
Om det er lurt kan jeg ikke svare deg på, jeg kjenner ikke deg.
Vis hele sitatet...
Husker ikke helt, men har gomlet i meg 50-60mg blå valium å 1 xanax, vil bare ha en rolig, kveld men føler meg nærmest edru
Sånn er benzo. Du føler deg edru, men alle andre kan lett se at du ikke er det Også kommer nok denne tråden til å glemmes.
Benzo alene gir ikke store rusen, angstdemping og litt beroligende
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Sånn er benzo. Du føler deg edru, men alle andre kan lett se at du ikke er det Også kommer nok denne tråden til å glemmes.
Vis hele sitatet...
Du hadde rett der, glemte den ganske så raskt les tråden min «Jeg gikk på en feit smell» eller whatever.. lærepenge til mange
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvilket merke blå ? På brett?eller løs ?