Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3462
Hvert år de siste fire år har nyttår blitt drukket inn med heinekens underbare 3 litersflasker, disse er ikke lenger å få tak i, og poldama anbefalte meg å importere selv..

Jeg prøver å finne en side i tyskland som kan selge og sende slike? Ettersom postgangen fra tyskland er fantastisk kjapp

Noen som kan hjelpe? Finner ingen sider på et språk jeg forstår
Heineken sine 3L dunker får man vel på de fleste dagligvarebutikkene?
Du kan importere gjennom polet også (polet importerer for deg).
Dette er vel det beste, ettersom varen allerede skal ligge i databasen dems.
Regn med at den blir litt dyrere enn sist du kjøpte den.
cryo's Avatar
Trådstarter
Nei, vinmonopolet får rett og slett ikke tak i dem lenger. Før i tiden (i fjor) var det en trailersjofør som kjørte rundt med disse, men han har sluttet, så polet får ikke fatt i lenger :S
Slike dunker selger de ihvertfall her på dagligvarebutikken, tror det er 5L.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Han snakker om ei FLASKE ikke "dunken"/"tønna" du får ta i på en dagligvarehandel (meny vet jeg har disse "dunkene")
Ei flaske på 3 liter? høres usansynlig crap ut for å være helt ærlig..
cryo's Avatar
Trådstarter
Det er usansynlig deilig! Fant ikkeno på citti gross i tyskland, ingen som vet om noen online alkosjapper i tyskland?
så de hadde en 10L-flaske til utstilling på svenskesiden av grensa..
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ei flaske på 3 liter? høres usansynlig crap ut for å være helt ærlig..
Vis hele sitatet...
Dette er en god øl, og presser du i korken for hvert glass holder den seg god og rik på kullsyre.

http://images.goantiques.com/dbimages/XHH8950/XHH89505250.jpg
Sist endret av Quetzalcoatl; 18. desember 2009 kl. 23:26.
Mener at heineken som du finner i daglivarebutikkene er tappet på hansa bryggeri. Og tviler på at de tapper øl i 3 liters flasker.
Men har du sett hva som står på http://www.heineken.dk ? (sitter på jobb, og har litt problemer med å lese enkelte sider)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Dette er en god øl, og presser du i korken for hvert glass holder den seg god og rik på kullsyre.

http://images.goantiques.com/dbimages/XHH8950/XHH89505250.jpg
Vis hele sitatet...
Det er nå fremdeles en lys pils og hvorfor noen ville "feire" det nye året med dette produktet er utenfor min evne å fatte..
Because it's good.
Sist endret av Noes; 29. desember 2009 kl. 06:18.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Det er nå fremdeles en lys pils og hvorfor noen ville "feire" det nye året med dette produktet er utenfor min evne å fatte..
Vis hele sitatet...
Lyst øl kan være fantastisk det også vettu

Personlig er jeg fan av mørkt Øl, gjerne Guiness og den slags, men Heiniken er absolutt en herlig Lager, helt fantastisk faktisk

Skal selv hilse 2010 velkommen med en god del Heiniken.
Synes bare det er forferdelig morsomt at det snakkes om heineken-import fra tyskland om og om, og en url til heineken i danmark, når Heineken faktisk er Nederlandsk..

Hvis målet var å få det nærmest mulig så ville jeg jo heller tro at søta bror kanskje har noen butikker som selger.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Det er nå fremdeles en lys pils og hvorfor noen ville "feire" det nye året med dette produktet er utenfor min evne å fatte..
Vis hele sitatet...
Du fatter med andre ord ikke at folk har annerledes smak enn deg?

fredve: tror ikke det var en tom Heineken-flaske han var på utkikk etter.
Sist endret av Viva la Opium; 29. desember 2009 kl. 14:29.
Hva med å kjøpe Heineken i litt andre former og flasker, det er fult mulig. Same shit, different wrapping..
Nei er ikke det samme. Denne flasken kan "poppes" som en champagne :P
Men i tillegg holder den seg i timesvis.