Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 20714
Dette er en hypotetisk post, jeg har ikke tenkt å utføre NOE av det som skrives her.



Så , spørsmålet mitt er hvordan ville du drept noen? Si at du var i en trang situasjon, og måtte drepe noen? Si at du viste hvor personen var, og du måtte drepe han på en 24-timers tidsramme?
Og, du skulle ikke bli oppdaget.


Selv ville jeg overvåket personen i noen timer, og prøvd å bedøvet han et sted hvor ingen kunne seg oss. Kanskje kjørt noen mil vekk, drept han med kniv ryddig og pent og brukt syre for å dele opp noen deler av kroppen. Ville nok kastet deler av overkroppen på sjøen ved tanken på at det løses opp saktere i syre.


Er som sagt hypotetisk post, følg reglene så kan det bli gøy å se hvor kreative dere er.
Hehe, jeg ville kansje sørget får at han fikk en god dose med strøm på en ellerannen måte(bumpe opp ingangsdøra hans og lagd diverse farlig el-feller i huset hans, slik at det ser ut som om det var feil på el-anlegget.
Personlig ville jeg ikke stresset med å drepe han selv.
Ville helt klart leid en kar til å knerte han for meg, tror ikke jeg ville klart å levd med et drap på samvittigheten.

Men, vist jeg nå måtte ha gjort dette selv, ville jeg nok funnet ut hvor vedkommende bor for å så ta livet av h*n mens h*n sover med en kniv eller noe.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Hypnotisert personen for å få han/hun til å tro at han/hun ønsker å begå selvmord. Legge en kniv på bordet og gå.
Gitt personen aids.
Sitat av Noes Vis innlegg
Gitt personen aids.
Vis hele sitatet...
Hvis du da er gutt, og vedkommende du skulle ta livet av tilfeldigvis er mannlig.
Lykke til, det kommer til å kile på staken...
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Hvis du da er gutt, og vedkommende du skulle ta livet av tilfeldigvis er mannlig.
Lykke til, det kommer til å kile på staken...
Vis hele sitatet...
Det var som sagt innen 24 timer, det å gi noen AIDS betyr egentlig ikke 'sex'. Trenger i teorien bare blodet til noen med aids, og vel prøve å gi blodet til personen du skal drepe. Men det varer vanligvis lengre enn 24 timer før personen er død om han har AIDS .

Og husk, ikke bli tatt. Det er enkelt å bli tatt om du løper inn med kniv og spruter blod utover hele deg vil jeg tro.
Sist endret av Apu; 5. november 2009 kl. 00:38.
Jag hadde nog gjort det i en kø på en matbutik eller på en parkeringsplats. Hadde nog strypt personen med händerna. Grunden hadde nog varit att dom snek i køen eller uppførde sig som att dom ägde hela världen
Sitat av Apu Vis innlegg
Det var som sagt innen 24 timer, det å gi noen AIDS betyr egentlig ikke 'sex'. Trenger i teorien bare blodet til noen med aids, og vel prøve å gi blodet til personen du skal drepe. Men det varer vanligvis lengre enn 24 timer før personen er død om han har AIDS .

Og husk, ikke bli tatt. Det er enkelt å bli tatt om du løper inn med kniv og spruter blod utover hele deg vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Hehe ja jeg vet, men de fleste tenker sex når man snakker om smitting av AID's. ihvertfall jeg, my dirty mind...

Hmm, vist du da kutter strupen på noen mens de sover, (forutsatt at det ikke er flere på samme rommet/sengen som vedkommende) for å så spasere rolig ut bakveien uten noen tegn til " å faen jeg har drept noen, jeg må vekk" ansiktsutrykk, så tror jeg nok det skal gå.

Men, man hadde nok blitt tatt uansett.
Det er bestandig en eller annen faen som får med seg et eller annet de ikke burde ha sett...
Hvilket forhold har vi til offeret?

Saken stiller seg meget annerledes om man er venn, fiende eller ukjent for personen.
Sist endret av skolms; 5. november 2009 kl. 00:44.
Jeg ville tatt med personen ut på hard-fylla slik at vi begge ble waste'a (jeg ville stoppet og drikke slik at jeg hadde litt snøring) og sjenker offeret til han beyner å bli veldig drita. dermed er det på tide for meg å følge han hjem og da han kommer hjem så mekker jeg noe munch (eks:varmer opp litt pasta og kjøttdeig fra middagen som var) jeg tar og steker dette i en teflon panne på høy temp slik at teflonen omdannes til blåsyre og jeg serverer han litt deilig giftig mat, og han dør på flekken og purken har ingen beviser (forutsetter at man ikke lager for mye fingeravtrykk osv.)

var det kreativft nokk apu? btw det er faktisk slik en del fylliker dør, de kommer hjem midt på natta og svir maten noe så jævlig i en teflonpanne slik at teflonen blir til blåsyre og de forgifter seg selv når de skal spise.


legger meg nå as..
Sist endret av noobpower; 5. november 2009 kl. 00:47.
Kan vel i teorien velge, hva enn som gjør deg mest kreativ. Om det er venn, blir det sikkert et mer personlig drap selvfølgelig, men vi kan vel holde oss under kategoriene venn,fiende og ukjent.

Venn - Dere har kjent hverandre i lengre tid, men personen har gått imot deg.
Fiende - Fiender siden dere kom ut av barnevognen, ene er god andre er ond (Velg selv hvem du er.)
Ukjent - Du har fått oppdrag om å drepe en person, for alt du vet kan personen være far/mor eller barn. Alt du vet er at personen må dø innen 24 timer.
Hvis du ikke har motiv og skal bare tilfeldig drepe noen. Så tror jeg det er best å vente på vedkommende mens han går i en bil og er alene.

Ting å huske på: Ha en stjålet bil, Pass opp for kameraer, Se opp for trafikk og andre vitner, helst på natten..

Utstyr: Pistol helst av lav kaliber, lyddemper, baller, klær du kan bli kvitt, bil, bensin, lommelykt, kniv!'


- Skyt vedkommende i hodet
- Ta med liket til øde plass
- Fjern hodet fra kroppen
- Tenn på bilen med kroppen i
- Fjern tenner fra hodet
- Dump hodet, et sted der det ikke blir funnet.
- Kast tennene i havet
- Lev med samvittigheten......
Sist endret av BaJa; 5. november 2009 kl. 00:50.
pistol så klart. rett i hodet.

hvem gidder å kvele en person til døde fordi han snek i køen rofl.

Edit: å gud så mye hollywod crap her
Sist endret av Geiten; 5. november 2009 kl. 00:52.
Sitat av noobpower Vis innlegg
Jeg ville tatt med personen ut på hard-fylla slik at vi begge ble waste'a (jeg ville stoppet og drikke slik at jeg hadde litt snøring) og sjenker offeret til han beyner å bli veldig drita. dermed er det på tide for meg å følge han hjem og da han kommer hjem så mekker jeg noe munch (eks:varmer opp litt pasta og kjøttdeig fra middagen som var) jeg tar og steker dette i en teflon panne på høy temp slik at teflonen omdannes til blåsyre og jeg serverer han litt deilig giftig mat, og han dør på flekken og purken har ingen beviser (forutsetter at man ikke lager for mye fingeravtrykk osv.)

var det kreativft nokk apu? btw det er faktisk slik en del fylliker dør, de kommer hjem midt på natta og svir maten noe så jævlig i en teflonpanne slik at teflonen blir til blåsyre og de forgifter seg selv når de skal spise.
Vis hele sitatet...
Er ikke poenget med en stekepanne at man kan steke noe i den på veldig høy varme?

"Den nye teflonpannen, kan kun brukes på svak varme eller så dør du av maten du tilbereder"
Sitat av Apu Vis innlegg
Dette er en hypotetisk post, jeg har ikke tenkt å utføre NOE av det som skrives her.




Selv ville jeg overvåket personen i noen timer, og prøvd å bedøvet han et sted hvor ingen kunne seg oss. Kanskje kjørt noen mil vekk, drept han med kniv ryddig og pent og brukt syre for å dele opp noen deler av kroppen. Ville nok kastet deler av overkroppen på sjøen ved tanken på at det løses opp saktere i syre.
Vis hele sitatet...
Har du sett for mye på '' Dexter '' nå?

Personlig så hadde jeg bedøvet han og kjørt bort langt utti hutti heita, langt i skogen. Så hadde jeg bundet han fast til et tre og latt han bli spist av ulv/bjørn lignende.
Sist endret av Dr.Feelgood; 5. november 2009 kl. 00:54.
Hva skjer med hode å tennene siden du ikke vil ha de med i bilen x3m187?...
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Hva skjer med hode å tennene siden du ikke vil ha de med i bilen x3m187?...
Vis hele sitatet...
Blir så mye vanskeligere å identifisere et utbrent lik uten tenner!
Sitat av Apu Vis innlegg
Så , spørsmålet mitt er hvordan ville du drept noen? Si at du var i en trang situasjon, og måtte drepe noen? Si at du viste hvor personen var, og du måtte drepe han på en 24-timers tidsramme?
Og, du skulle ikke bli oppdaget.
Vis hele sitatet...
Hmm.. å drepe noen er ikke spesielt vanskelig, men jeg antar du ønsker å ikke bli sett også? Da må man også sørge for å ikke bli hørt når det skjer også.

Gitt lengre tidsperspektiv ville nok gift vært veldig effektivt. Å skaffe bestandelene uten at det er mistenktsomt og finne en måte for å levere giften hadde tatt tid.

Med tidsperspektivet tror jeg natta må bli enkleste trikset. En pute, en skarp kniv og endel flaks mot en som sover tror jeg er vinner. Dette innebærer selvfølgelig at typen sover aleine.

Det vanskeligste delen da vil være å komme inn uten at det lages oppstyr. Jeg har ikke noen bump-key tilgjengelig (eller trening), og jeg er ikke interessert i å lage noe bråk. En glasskutter som klarer å ta vindu uten for mye bråk antar jeg jeg vil klare å skaffe uten for mye trøbbel dog.

Er det en bygård og jeg ikke klarer komme meg inn på natta, så kan kanskje å kle seg ut som rørlegger, ringe på og si at det lekker vann fra taket i leiligheten under. Når man har kommet inn slår man livskiten ut av typen og drar. Risky som fanden, men premisset er jo at jeg .


(til dere som sier at dere ønsker å bedøve personen. Hvor, hvordan og med hva?)
Sist endret av DumDiDum; 5. november 2009 kl. 00:56.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
La meg få minne om den største tråden på hele Freakforum.
Sist endret av Kakcoo; 5. november 2009 kl. 00:58.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hmm.. å drepe noen er ikke spesielt vanskelig, men jeg antar du ønsker å ikke bli sett også? Da må man også sørge for å ikke bli hørt når det skjer også.

Gitt lengre tidsperspektiv ville nok gift vært veldig effektivt. Å skaffe bestandelene uten at det er mistenktsomt og finne en måte for å levere giften hadde tatt tid.

Med tidsperspektivet tror jeg natta må bli enkleste trikset. En pute, en skarp kniv og endel flaks mot en som sover tror jeg er vinner. Dette innebærer selvfølgelig at typen sover aleine.

Det vanskeligste delen da vil være å komme inn uten at det lages oppstyr. Jeg har ikke noen bump-key tilgjengelig (eller trening), og jeg er ikke interessert i å lage noe bråk. En glasskutter som klarer å ta vindu uten for mye bråk antar jeg jeg vil klare å skaffe uten for mye trøbbel dog.

Er det en bygård og jeg ikke klarer komme meg inn på natta, så kan kanskje å kle seg ut som rørlegger, ringe på og si at det lekker vann fra taket i leiligheten under. Når man har kommet inn slår man livskiten ut av typen og drar. Risky som fanden, men premisset er jo at jeg .
Vis hele sitatet...
Å drepe noen med kniv er noe jeg antar er veldig vanskelig.

Ser for meg kanskje at du får kalde føtter eller du treffer feil. Og hvis du dreper noen med kniv så antar jeg også at det må flere stikk til evt om du treffer første stikk så vil uansett vedkommende prøve å røre på seg og lage bråk. Og prøve å forsvare seg, tviler veldig sterkt på at de profesjonelle bruker kniv og en pute når de skal likvidere noen!

Hadde selv brukt en sånn hvis jeg måtte gjøre noe sånt: http://www.youtube.com/watch?v=jtlWc...eature=related
Dødsbrann.
Framgangsmåte:
-Komme meg inn i huset/leiligheten/pappesken til personen.
-Tatt en kjapp runde og sjekket om noe kunne bli en temmelig brannfarlig gjenstand til natten.
-Fått det til å bli brannfarlig.
-Finne en måte å gjøre det vanskelig for personen å komme seg ut.
-Herpe brannslokningsaparatet.
-Komme meg ut på magisk vis.
-Sabotere brannvesenet.
-Stikke hjem og satse på at den er en sak om en dødsbrann i morgenens avis.



Sitat av Apu Vis innlegg
Men det varer vanligvis lengre enn 24 timer før personen er død om han har AIDS .
Vis hele sitatet...
Hvis vi ser for oss at personen hadde kromosonkobinasjonen XY, og da hadde blitt voldtatt av en annen mann, for så og finne ut at han har fått aids også, så vil jeg tro at sjangsen for selvmord er relativt større enn om han ikke hadde fått kuk i baken.
Sitat av x3m187 Vis innlegg

Hadde selv brukt en sånn hvis jeg måtte gjøre noe sånt: http://www.youtube.com/watch?v=jtlWc...eature=related
Vis hele sitatet...
Og denne har du liggende? Hadde du klart å skaffe et våpen med demper på 24 timer uten å etterlate spor?

Grunnen til at jeg foresko kniv er kort og godt at det er beste våpenet jeg kunne skaffet uten å skape oppstyr. Foreslår selvfølgelig ikke en normal kjøkkenkniv, men heller en skikkelig god og skarp jaktkniv. Har ingen planer om å drepe personen med et knivstikk, det kreves nok trening. Pute over hode og gjentatte knivstikk mot hals og bryst er nok det jeg hadde prøvd på.

Om jeg hadde blitt nervøs, selvfølgelig.. men premisset her er jo at du drepe personen. Hvis jeg har gått til det skritt å bestemme meg for å drepe en person kan jeg nesten anta at det sterke nok følelser i meg til at nervøsitet ikke er det største problemet mitt lenger.
Sist endret av DumDiDum; 5. november 2009 kl. 01:15.
jaG
Produktutvikler
Sitat av M72 Vis innlegg
Hypnotisert personen for å få han/hun til å tro at han/hun ønsker å begå selvmord. Legge en kniv på bordet og gå.
Vis hele sitatet...
Umulig. Enkelt og greit.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Dødsbrann.
Framgangsmåte:
-Komme meg inn i huset/leiligheten/pappesken til personen.
-Tatt en kjapp runde og sjekket om noe kunne bli en temmelig brannfarlig gjenstand til natten.
-Fått det til å bli brannfarlig.
-Finne en måte å gjøre det vanskelig for personen å komme seg ut.
-Herpe brannslokningsaparatet.
-Komme meg ut på magisk vis.
-Sabotere brannvesenet.
-Stikke hjem og satse på at den er en sak om en dødsbrann i morgenens avis.
Vis hele sitatet...
Hvordan komme seg inn?

Hvordan få det til å bli brannfarlig?

Du skal mase rundt inne i leiligheten lenge? Leite rundt i skap til du har finni brannslokningsapparatet? Finne noe brannfarlig... og alt dette uten at noen legger merke til noe?

Bruke magi?

Hvordan sabotere brannvesenet? (og hvordan i all verden sabotere brannvesenet uten å bli tatt for det?)
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Personlig ville jeg ikke stresset med å drepe han selv.
Ville helt klart leid en kar til å knerte han for meg, tror ikke jeg ville klart å levd med et drap på samvittigheten.

Men, vist jeg nå måtte ha gjort dette selv, ville jeg nok funnet ut hvor vedkommende bor for å så ta livet av h*n mens h*n sover med en kniv eller noe.
Vis hele sitatet...
Men tortur er ikke noe problem?

Problemet med å leie noen er at du ikke er hundre prosent sikret å slippe unna med det.

Anyways, som kakcoo påpekte, vi har allerede en tråd for dette emnet, min "enkle" framgangsmåte er som følger:

trykke på linken
Sist endret av NoillStress; 5. november 2009 kl. 01:31.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hvordan komme seg inn?

Hvordan få det til å bli brannfarlig?

Du skal mase rundt inne i leiligheten lenge? Leite rundt i skap til du har finni brannslokningsapparatet? Finne noe brannfarlig... og alt dette uten at noen legger merke til noe?

Bruke magi?

Hvordan sabotere brannvesenet? (og hvordan i all verden sabotere brannvesenet uten å bli tatt for det?)
Vis hele sitatet...
Nå har det ikke blitt sagt noe om hvor detaljert planen skal være, så jeg valgte å lage en kjapp liste med ting jeg ville ha gjort for å få drept denne stakkars personen. Hvordan hvert enkelt punkt skulle utføres klarte jeg ikke å finne på, da fantasien tar kvelden en time før meg.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Og denne har du liggende? Hadde du klart å skaffe et våpen med demper på 24 timer uten å etterlate spor?

Grunnen til at jeg foresko kniv er kort og godt at det er beste våpenet jeg kunne skaffet uten å skape oppstyr. Foreslår selvfølgelig ikke en normal kjøkkenkniv, men heller en skikkelig god og skarp jaktkniv. Har ingen planer om å drepe personen med et knivstikk, det kreves nok trening. Pute over hode og gjentatte knivstikk mot hals og bryst er nok det jeg hadde prøvd på.

Om jeg hadde blitt nervøs, selvfølgelig.. men premisset her er jo at du drepe personen. Hvis jeg har gått til det skritt å bestemme meg for å drepe en person kan jeg nesten anta at det sterke nok følelser i meg til at nervøsitet ikke er det største problemet mitt lenger.
Vis hele sitatet...
Har ikke ulovlig pistol liggende hjemme.

Hadde jeg hatt behov for å ta livet av noen ila 24 timer og trengte en sånn pistol, så vil jeg med stor sannsynlighet si at jeg hadde klart det. Forbeholdt jeg måtte betale ganske bra for det.....
Sitat av ztaale Vis innlegg
Men tortur er ikke noe problem?
Vis hele sitatet...
Nok et godt eksempel på dårlig nFF-ånd...
Har du enda ikke lagt den tråden bak deg?
Herregud da mann, vist man har voldtatt noen så fortjener man straff med samme eller dobbel mynt tilbake.
Sist endret av Ondskap; 5. november 2009 kl. 01:31.
Hmm, jeg har tenkt litt på dette før

Er en fyr jeg, uhm har lagt for hat og jeg vet alle rutinene hans.. så

Kunne vært litt kinkig siden nabolaget han bor i er veldig overvåket av politiet, deriblant huset hans også. Men, han pleier å mekke på bilen sin, noen ganger seint på kvelden. Det er veldig mørkt på parkerings plassen og han pleier å høre på en mp3 spiller når han mekker.. Så hadde jeg hatt litt gullhår i rompa hadde han stått og mekket på bilen sin den kvelden.

Jeg hadde sniket meg innpå kledd i svart joggebukse, svarte sko, hette genser og et lite skjerf foran munn og nese. Og et par sorte vanter/motorsykkel hansker.


I sekken min hadde jeg hatt en stor nok kanne med bensin, noen ved kubber, et håndkle, en sigarett pakke, en fyrstik pakke, en rull med sånn tynn plastikk (som man kan pakke matpakker i eller andre ting i vakuum) og to nykjøpte lange ruller med tau. Siden det ikke er gatelys på den lille privat parkerings plassen hans hadde jeg lett sniket meg opp, tatt fram kniven i lommen samt ha et tau lett (et annet et som var lite, eventuelt en bit fra det nykjøpte tauet) tilgjengelig enten i den andre hånden eller i jakke lommen ( med hetta!). Hadde stikki den i nakken hans mens han sto bøyd over bilen, tatt tauet og dratt den rundt halsen hans og fått han ned bak bilen og kvelt han, så ingen lyd skulle forekomme. Om jeg hadde klart dette vet jeg ikke, men la oss si at jeg gjorde det. Når han var bevistløs/død hadde jeg tatt et håndkle rundt nakken så ingen blod skulle komme i bilen (stort hånkle :P)

Så hadde jeg dyttet han inn i baksetet på bilen, fortsatt skjult i mørket og bak bilen. Startet bilen og kjørt rolig avsted for å ikke tiltrekke meg oppmerksomhet. Hadde kjørt til en strand ganske langt vekk inn i en bygd som er nær, ved den stranden er det ingen hus nær på kanskje en kilometer eller to. Selve stranden må man kjøre inn på en liten grus vei og så hadde man kommet ned der. Siden det er ganske sent, og kaldt på denne års tiden ( snør i dag faktisk! ) så hadde det garantert vært folketomt. Hadde kjørt så langt ned som mulig til kanten av et fjell som er der.

Så hadde jeg gått bak og sjekket pulsen hans, hadde pulsen fortsatt vært aktiv måtte jeg nok ha kvelt han igjen gitt. Når garantert død hadde jeg tatt på meg sekken, bært han i brannmans løft opp i fjellet i en sti som går oppover. Et stykke oppover er det en liten plass med masse trær rundt (masse trær over hele fjellet og hele stien også btw) på den lille plassen før stien går lenger, er det en gammel hule.


Et godt stykke inne i hulen hadde jeg lagd et bål (som man ser i filmer når man henger en gris eller noe på pinne over bålet og snudd den rundt :P har ikke kunnskapen til det nå, men et par klikk på nette før alt startet og jeg hadde kunnet det) Så hadde jeg gått å funnet noe som var brennbart, selv om det har snødd litt den dagen og var kaldt hadde jeg garantert funnet en del brennbare ting. Lagt det under bålet, samt vedkubbene fra sekken min. Helt bensin over bålet og bindt kroppen hans til pinnen med et av tauene jeg hadde i sekken. Hadde helt resten av bensinen over hele kroppen hans først btw. Så hadde jeg tatt en sigarett og en fyrstikk, tent på røyken og kastet fyrstikken på bålet, movie style! Så hadde jeg satt meg i ended av hulen og ventet til bålet hadde brent seg ut og kroppen hadde vært uigjenkjennelig. Hadde jeg hatt enda mer gullhår i rompa hadde jeg sjekket lommene hans først, funnet litt hasjis og lagd meg en jonas mens det brente. Men vært forsiktig med å etterlate meg noen spor selfølgelig. Så hadde jeg kost meg med en joint i ly fra snøen under hulen, med et koslig bål og en deilig buzz fra weeden (eller sittet å skjelvi vettskremt og sitti å grini og bitchslappa meg selv mens jeg spurte meg selv hva faen jeg driver med).

Men etter å eventuelt ha røyket jointen hadde jeg gått et stykke lengere opp i stien, funnet et sted jeg kunne grave ( måtte ha hentet et brekkjern han alltid har i bilen ''i tilfelle bråk'', samt en bensin kanne han også alltid har i bilen ) et hull i bakken. Når hulle var dypt nok hadde jeg funnet noe som var brennbart og lagt det i hullet spredt passelig ut.

Når bålet var ferdig hadde jeg sparket vekk kulle som lå igjen under pinnen. Så lagt en god del plastik under og lagt den stakkars fyren på det så det skulle være lett å få han med videre, rullet han inn i plastikken etter jeg tok vekk pinnen som jeg hadde kastet i vannet. Så hadde jeg rullet han extra godt inn, bært han opp til hullet hvor bensin kanna og brekkjernet fortsatt ligger samt tatt med meg sekken og alle ting jeg kan ha etterlatt. Hadde helt litt bensin på brennbare, så kastet han hardt og brutalt ned, spyttet på han, helt masse bensin over hele han og så tent på atter engang. Etter det hadde brent seg ferdig hadde plastikken smeltet seg med han og han hadde hvertfall vært uigjenkjennelig, så hadde jeg gravd igjen og tett det igjen skikkelig, og rullet noen steiner og lagt de litt random over Så hadde jeg tatt med meg alle tingene, stappet de i sekken. Godt over hulen og stedene jeg hadde gått for å sjekke om jeg hadde mistet noe.

Når alt var klart hadde jeg gått til bilen, sjekket at det ikke var noe blod på gulvet i baksette hvor jeg hadde lagt han. Det var det forhåpentligvis ikke, men hvis det var det hadde jeg gnidd litt jord over det eller noe. Bilen er så skitten uansett så det vil ikke bli sett.

Kjørt bilen tilbake til en nabo by, parkert den på en parkerings plass, låst dørene og fått med meg alle sakene selfølgelig. Når jeg hadde kommet hjem hadde jeg tømt sekken for alle tingene og puttet det i en søppelsekk (bortsett fra jernrøret, den gikk i verktøy kassa mi). Vært oppe tidlig den dagen jeg visste søppel bilen hadde kommet og kastet det i søppel kassa, så hadde jeg kasta min egen søppel over det igjen, bare for sikkirhets skyld Sekken og klærne jeg hadde brukt ( vasket først ) hadde jeg gått å puttet i en kontainer for brukt tøy som blir sendt til mennesker som trenger klær osv. Det snør ennå så alle snø sporene hadde mest sansynlig vært dekket.


Hahaha. Dette er selfølgelig ikke noe jeg ville ha gjort, hadde ikke hatt baller til det i det hele tatt og har ikke lyst til å gjøre det men artig å tenke på når man har røyket seg en feit en. Vil gjerne ha meninger om dette hadde vært realistisk i det hele tatt sett at jeg hadde hatt baller til å gjort det og klart å drepe fyren problemfritt. Hadde jeg blitt tatt? Var det for tungvint? Alternativet hadde vært å fått tak i en liten jolle og rodd over til en liten øy med skog på der det ikke er noen mennesker i det hele tatt og gjort det samme der. Nå som vintern er rett rundt hjørnet og vannet fryser til snart hadde ingen mennesker dratt til den øya. Det er som regel aldri mennesker der på sommern uansett.

Syns det er litt sykt at jeg har tenkt det så grundig igjennom haha! Vil ha et detaljert framgangsmåte du ville ha gjort på også OP!

arghh, var først når jeg så posten, nå er det plutselig mange som har svart!
Sist endret av Catchy; 5. november 2009 kl. 01:32.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Nok et godt eksempel på dårlig nFF-ånd...
Har du enda ikke lagt den tråden bak deg?
Herregud da mann, vist man har voldtatt noen så fortjener man straff med samme eller dobbel mynt tilbake.
Vis hele sitatet...
Du tar ikke ironi gjør du vel? rly?
Sitat av ztaale Vis innlegg
Du tar ikke ironi gjør du vel? rly?
Vis hele sitatet...
Haha, ironi my ass...

Du var på høgget etter meg hele den kvelden den tråden var aktiv.
Vist det der var ment som ironi å morsomt, så bomma du helt sinnsykt kraftig!
Sist endret av Ondskap; 5. november 2009 kl. 01:42.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg hadde kjøpt et garn og en tynn vaier. Planlagt å møte offeret (som selvsagt har egen bil) utenfor byen sendt kveld, men selvsagt uten å kontakte han via sporbare midler.

Når jeg møter offeret bruker jeg vaieren til å kvele vedkommende. Pakker offeret godt inn i garnet kobbler til noen ordentlige steiner og dumper vedkomende på 300m dyp med den båten jeg kom i. Lar rekene gjøre resten av fjerningsarbeidet. Bilen triller jeg på sjøen (den blir sikkert funnet, men det ser ut som selvdrap).

Det hele ender med at jeg blir gal etter å ha pådratt meg PTSD under utførelsen. :s
Kanskje tatt vedkommende med ut å fiske fra båt, åsså 'falt' h*n ut av båten.
Enten fordi h*n sklei, eller fikk for stor fisk (Y)
Tror ikke jeg ville gjort dette selv akkuratt, er jo helt hypotetisk..

Men si du har tilgang til hurtivirkende nervegift eller noe i denne bannen. Jeg ville tatt det i en beholder med en spruteanordningn og så funnet et passende tidspunkt og sprutet dette i ansiktet på personen. F.eks ved overgang ved et trafikklys, et sted der det er mange mennesker (konsert o.l), gått mot personen på gate eller noe sånt. Mener på at det var en fyr i Japan som gjorde dette og fikk tatt et par før han ble tatt (kan være jeg blander med film dog, litt usikker).

Men for å være helt ærlig så har jeg tenkt på dette flere ganger, altså - hvordan drepe en person uten å bli tatt for det. Er vel ikke så lett som det kan virke siden politiet har så mange muligheter mtp sporing, bevis osv idag. Syrebad og sånne ting hadde jeg ikke hatt ork til. Men her jeg bor på sørlandet så bor jeg på en måte på toppen av et "fjell) med grei oversikt over byen, 1-2km i luftlinje kanskje (relativt dårlig på avstandsmåling så kan være mer). Kunnet hatt iført meg fult kammoutstyr og en rifle med scope og silencer og det hele og så plaffet ned en passende person i byen uten at folk hadde hørt/sett det. Ikke noe våpenekspert i det hele tatt så kunne sikkert gått veldig feil - men er jo en idë ihvertfall :P
Sitat av Morgul Vis innlegg
Tror ikke jeg ville gjort dette selv akkuratt, er jo helt hypotetisk..

Men si du har tilgang til hurtivirkende nervegift eller noe i denne bannen. Jeg ville tatt det i en beholder med en spruteanordningn og så funnet et passende tidspunkt og sprutet dette i ansiktet på personen. F.eks ved overgang ved et trafikklys, et sted der det er mange mennesker (konsert o.l), gått mot personen på gate eller noe sånt. Mener på at det var en fyr i Japan som gjorde dette og fikk tatt et par før han ble tatt (kan være jeg blander med film dog, litt usikker).

Men for å være helt ærlig så har jeg tenkt på dette flere ganger, altså - hvordan drepe en person uten å bli tatt for det. Er vel ikke så lett som det kan virke siden politiet har så mange muligheter mtp sporing, bevis osv idag. Syrebad og sånne ting hadde jeg ikke hatt ork til. Men her jeg bor på sørlandet så bor jeg på en måte på toppen av et "fjell) med grei oversikt over byen, 1-2km i luftlinje kanskje (relativt dårlig på avstandsmåling så kan være mer). Kunnet hatt iført meg fult kammoutstyr og en rifle med scope og silencer og det hele og så plaffet ned en passende person i byen uten at folk hadde hørt/sett det. Ikke noe våpenekspert i det hele tatt så kunne sikkert gått veldig feil - men er jo en idë ihvertfall :P
Vis hele sitatet...
Husk at dette var ila av 24 timer
Trodde sånne kjipe nervegifter var ganske hurtigvirkende jeg? Mener på at jeg har en artikkel om det i et ill. vit blad her, kan se om jeg finner Tror det var der jeg leste det ihvertfall
1. Funnet mitt offer. Sørge for å ikke hatt kjennskap eller motiv mot/med offeret.
2. Funnet ut rutinene til vedkommede. (Når drar hun/han til jobb, når er hun/han alene)
3. Funnet ut tid og sted.
4. Listet meg opp på vedkommede med beroligende middel i sprøyte og innført denne i hals-område.
5. Lagt vedkommede i bagasjerommet, med søppelsekker under selvsagt, for å ikke få hårstrå, negler, DNA generelt i bilen.
6. Ført vedkommede inn på et forlatt lager/rom hvor ingen er på natterstid.
7. Sørget for at området hvor jeg skulle ta livet av personen var dekket av søppelsekker/plast.
8. Lagt vedkommede på et bord og stukket han/hun med kniv i brystområdet og latt offeret blø/dø ut.
9. Nå ville jeg hatt en kjøttøks eller en motorsag. Kuttet personen opp i flere biter og fjernet negler og fingeravtrykkene på fingrene.
10. Latt føtter være i hver sin pose, armer i hver sin pose og hode/m tenner, negler og eiendeler/klær i egen pose og deretter mage/brystpartiet være i en egen pose.

11. Nå hadde jeg fraktet alle posene ut i skogen (LANGT fra bebyggelse), gravd en dyp grop og kastet ned alle kroppsdelene untatt posen med hodet, negler og eiendeler. Fylt gropen med litt blekingsmiddel for å "prøve" å fjerne DNA. Posen med eiendeler, negler og hodet ville jeg gravd ned en annen plass langt ifra kroppsdelene og på en mer sikrere plass.

Alternativ 12. Kan også kaste alle kroppsdelene på havet, men pga. av forråtnelses-gasser, kan det bli morsomt om poser evt. sprekker og en arm eller to flyter opp.
Sist endret av Kenshi; 5. november 2009 kl. 03:25.
Man dreper ikke en person "ryddig" med kniv. Det er jævla grisete.
Kommer litt an på hvor "involvert" du vil være. Pistol er jo alltid greit, man kan ha avstand, slipper å få blod på seg. Men man får på seg kruttslam og olje fra våpenet. Om man er sterk, eller sterkere enn personen man skal drepe, ville jeg valg kveling. Ikke med tau eller noe, og heller ikke piano tråd som mangen kanskje vil si. Men med en god 3 mm stål vaier. Den skjærer ikke så mye inn i huden som piano vaier. Husk å lage 2 gode håndtak på som du ikke vil miste om du får blod på hendene. Blod er glatt. Og husk at det tar laaang tid før noen dør av kvelning. Og er du litt skvett så ikke se personen inn i øynene etterpå. Blodsprengte øyne er ikke særlig pent.
Utrolig hvor mange som skal overkomplisere ting, per dags dato i verden så blir de fleste drap ikke oppklart. Hvis jeg hadde vært i denne posisjonen hadde jeg nok hatt tilgang til en pistol av en slags sort. Vis jeg kjenner personen hadde jeg besøkt h*n med en sekk, oppi sekken hadde jeg hatt pistolen og skutt han inne oss han, så hadde jeg gått ut igjen. Om det feks hadde våre i en boligblokk hadde ingen kunne identifisert meg, og bare for å forsikre meg hadde jeg gått rundt i blokken og lagd en flyer med reklame for et eller annet jeg har som hobby(feks reklame for en kirke elsn, vettafaen).
Hadde jeg ikke kjent personen hadde det foregått temmelig likt som forrige tilfelle, forskjellen var at jeg nå hadde gitt meg ut for å være dørselger å skutt personen i hodet når h*n åpnet døren.
Sitat av Apu Vis innlegg
Dette er en hypotetisk post, jeg har ikke tenkt å utføre NOE av det som skrives her.



Så , spørsmålet mitt er hvordan ville du drept noen? Si at du var i en trang situasjon, og måtte drepe noen? Si at du viste hvor personen var, og du måtte drepe han på en 24-timers tidsramme?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår at du mener dette er hypotetisk og jeg liker denne typen spørsmål så unskyld hvis dette virker for kritisk. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan mene at man skal drepe noen innen en 24-timers periode for å beskytte seg selv?
Er man truet og har 24 timer vil mord være noe av det minst hensiktsmessige man kan finne på.

Eneste situsjonen som er trang nok til at jeg kan finne det hensiktsmessig å drepe et menneske må være hvis jeg er innelåst sammen med en døv steroid-forvokst person med alvorlige psykoser, som tror jeg hater ham.

Selv da vil det ikke kunne forsvares å drepe personen uten at det er i forsøket på å drepe meg.
Dersom vi antar at dette er en person som røyker til tider, er alene hjemme og at jeg kommer meg inn i huset uten å ødelegge mye: Bedøve personen (evt. kvele) for så å sette fyr på senga med en sigarett. Jeg kan fyre på mye "hvis"-detaljer, men poenget er å få det til å se ut som om personen sovnet med sigarett og brant seg selv i hjel. Kan meget godt kombineres med masse alkohol, da det både gir en forklaring på hvorfor personen ikke våknet, og i tillegg brenner det jævlig godt.
eller ta en røykpakke å en gift som ikke er sporbar. og smør på filtret å la han røyke den.
tankegangen er at han ikke vet at han sutter på en røyk som er satt inn med gift. bare fjern den etterpå og du er fri fra det hypotetiske drapet dit
ps. du må være en iskald jævel
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
hadde overvåket han i et par timer, for og så knocke han ut med gass eller noe lignende som fort går ut av systemet (når han da er alene hjemme). Dra han ut i bilen, sette han i førersete, tette potta og startet bilen. for og så skrive et fake selvmordsbrev jeg kunne lagt på senga hans eller noe. Ville også tatt på meg gassmaske og satt meg i setet ved siden av ham og ventet intil jeg var sikker på at han var død, slik at han ikke hadde våknet opp og eventuelt klart og rømme.

Om han derimot ikke kommer hjem alene så ville jeg bare gått inn med en form for "kostyme" slik at ingen kunne gjenkjenne meg, og bare stæbba de ned og gått ut igjen. har jo ingen form for sosial kontakt med offeret så er null grunn til hvorfor politiet skulle oppsøke meg.
Sist endret av Johnny B; 5. november 2009 kl. 07:55.
hvis han ikke bruker noe narkotika. så er det nok med og gi han en 2-5gram med narkotika.
som jeg har hørt er at kroppen ikke er vandt med så høye doser.
ps få h*n bevistløst før du setter sprøyta på han.
dyrt ja men verdt det. hvis du må.

Sitat av Johnny B Vis innlegg
bare stæbba de ned og gått ut igjen. har jo ingen form for sosial kontakt med offeret så er null grunn til hvorfor politiet skulle oppsøke meg.
Vis hele sitatet...
dna.
hvis du stikker noen ned så er det 80% sjanse (vet ikke nøyaktig) for at du får kutt selv og da har dem dna-profilen din i 100 år tror jeg det var. så da må den som svinger kniven kan ikke være i
en ulykke
ikke noe stoff. (fare for dna-profil)
med andre ord ikke noe som krever dna-profil.
Noe jeg har tenkt på forresten, hvordan ville det vært om jeg tok blod fra et annet menneske og plantet det på offeret? Altså tok det slik at det kanskje så ut som jeg også var blitt knivstukket.
Sist endret av Apu; 5. november 2009 kl. 08:41.
jeg ville nok satt 4 syrelapper i nakken på en person, stengt han inne i en kontainer med en kniv i, skrudd på schni schna schnappi sangen med den krokodilla på repeat og dratt.

Det er hovedsakelig sangen som skal få han til å drepe seg selv, syrelappene er bare et supliment. fuckin hate that song -.-
Ville skaffet meg en pistol, og skutt personen fint i hode med lyddemper.
Selvfølgelig passet på og sjekke opp personen en god stund først.
Brent klærne mine etterpå, og vasket meg med salo på armene å hendene.
Og tatt meg en Whisky!
ville gjort det på flere forsjellige måter
Nr 1) gitt H*n en dødlig overdose av et aktuelt stoff
Nr 2) enkelt og greit, skutt han på åpen gate, vist høyt nøvendigt.
Nr 3) stjålet en bil og kjørt på an og videre.
Nr 4) Brent ned boligen hans mens han lå og såv.
Sitat av Johnny B Vis innlegg
hadde overvåket han i et par timer, for og så knocke han ut med gass eller noe lignende som fort går ut av systemet (når han da er alene hjemme). Dra han ut i bilen, sette han i førersete, tette potta og startet bilen. for og så skrive et fake selvmordsbrev jeg kunne lagt på senga hans eller noe. Ville også tatt på meg gassmaske og satt meg i setet ved siden av ham og ventet intil jeg var sikker på at han var død, slik at han ikke hadde våknet opp og eventuelt klart og rømme.

Om han derimot ikke kommer hjem alene så ville jeg bare gått inn med en form for "kostyme" slik at ingen kunne gjenkjenne meg, og bare stæbba de ned og gått ut igjen. har jo ingen form for sosial kontakt med offeret så er null grunn til hvorfor politiet skulle oppsøke meg.
Vis hele sitatet...
Du skal altså sitte i en bil sammen med personen og vente til han dør? Vi hadde bare 24 timer på oss, og så vidt jeg vet kan en person gjerne leve i 2 dager uten vann og mat. For hvis du har tenkt og tette potta på bilen, vil du nok ikke få start på bilen, og da vil i alle fall ikke kullosforgiftning være ett tema.

Er det noen som vet om det stemmer at det er karbonmonoksiden i eksos som tar livet av deg? I så fall, vil det hjelpe med en gassmaske? Vil ikke en surstofftank være å foretrekke?