Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 4723
I Hønefoss ble alle butikkene tømt i løpet av to timer, jeg fikk ikke tak i det på grunn av jeg brukte så lang tid på tentamen ;P Men i morgen skal jeg bytte inn min PS3 (5000kr) som jeg kjøpte for 4 dager siden, mot den PS3 som GTA IV følger med (3999kr)
Dermed sparer jeg penger også har rundet begge spillene som fulgte med pakken jeg kjøpte uansett så..
I Bergen var det godt med spill i halv tre tiden når jeg kjøpte mitt. Elkjøp Fana hadde ca 40 spill igjen når jeg var der. (om det var totalt eller til 360 er jeg litt usikker på, sikkert totalt)

De hadde 150 når de åpnet, så med tanke på prisen (379) var jeg ikke veldig imponert over salget. Men jeg var veldig fornøyd med at jeg fikk skaffet med spillet da, spesielt fornøyd med prisen...
Det er jo helt umulig å få tak i GTA til PS3 nå. Utsolgt over alt! Den jævla forhåndsbestillinga hindret meg i å få tak i GTA i Oslo, og helt utsolgt var det også her i Lørenskog. Ser ut som jeg må vente en ukes tid, til butikkene får fylt opp hyllene igjen.
I følge nettsidene til Elkjøp har de fortsatt spillet i butikken i Bergen. Du får se om noen kan kjøpe for deg og sende bortover...

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...mapStore=02200
Det er for XBOX. Ser ut som de fleste butikkene har en del kopier til XBOX igjen.
Ah, my bad...

Anyway, det er straffen for å velge PS3 fremfor Sexbox360
Kix
Trådstarter
Sitat av Cikey
Ah, my bad...

Anyway, det er straffen for å velge PS3 fremfor Sexbox360
Vis hele sitatet...
Betyr bare at PS3 er mer populært, om butikkene tar in samme antall.
Sitat av Kix
Betyr bare at PS3 er mer populært, om butikkene tar in samme antall.
Vis hele sitatet...
Det betyr som det sies i butikkene: at de ikke har trykket opp like mange kopier til ps3 som xbox
Endte opp med å kjøpe meg PS3 GTAIV pakka. Sikla på PS3 lenge nok, og når alle kompisene mine sitter klistra skulle ikke jeg være noe dårligere. Spillet virker bra, og gleder meg til å se mer av det.
Jeg var vel inne på Bystasjonen i Bergen Sentrum klokken seks i dag, og da var det fortsatt GTA IV til X360en min igjen ihvertfall! Har egentlig spilt siden det, jeg kan si at dette er meget artig sysselsetting!
Kix
Trådstarter
Blir morsomt når salgstallene til de forkjellige konsollene tikker in. Noen som vet?
Tror ikke det er en kopi igjen i hele lofoten, men jeg fikk det

Og bare for å ha det sagt; selv uten HDTV er spillet kort sagt; KONGE.
Sitat av eLto
Og bare for å ha det sagt; selv uten HDTV er spillet kort sagt; KONGE.
Vis hele sitatet...
GTA IV er jo ikke et grafisk mesterverk, det sert kanskje bedre ut, men jeg tror ikke at ekstremt god grafikk har vært et av hovedmålene. Mafia II begraver for eksempel GTA på den fronten.
Sitat av MannY
GTA IV er jo ikke et grafisk mesterverk, det sert kanskje bedre ut, men jeg tror ikke at ekstremt god grafikk har vært et av hovedmålene. Mafia II begraver for eksempel GTA på den fronten.
Vis hele sitatet...
Å det sier du på grunnlag av noen få screenshots + videosnutt?

Missforståmeg riktig, ja, jeg tror også at Mafia II kommer til å knuse GTA IV i grafikk, men det er for tidlig å si utifra det vi har sett.
Internettcafè i spillet som heter tw@.. Morro Noen som har lagt merke til noen andre funny navn?
Ser ut som det er brukt noe norsk i spillet og, hørte den "foreslka i lærern" på engelsk, og så en bil hvor det stod "gruppe6", ikke "group6", men "gruppe6" på norsk.
Sitat av ProXhimo
Ser ut som det er brukt noe norsk i spillet og, hørte den "foreslka i lærern" på engelsk, og så en bil hvor det stod "gruppe6", ikke "group6", men "gruppe6" på norsk.
Vis hele sitatet...
Gruppe-Sechs dukka jo opp allerede i III som en pengetransport-bil, og var med på oppfølgerene.
Kix
Trådstarter
Nettet er overflooda med game guider osv.

Men er det noen som vet hvordan man får ny telefon? Eller om det går an i det hele tatt.
Det jeg syns er artig med GTA IV er hvordan Rockstar fremstiller USA som det kapitalistiske landet det er, gjennom god form for humor. "Ammu-nation" og andre commercials er eksempler på dette.

Er det noen som har vært inne i Statue of Happiness btw? Ganske kult easter-egg
Sist endret av SameGeriljaen; 6. mai 2008 kl. 12:59.
Angående morsomme ting:
-I oppdraget der du skal hente diamanter med søppelbil så står det "LSD" på vestene og draktene de går med.
-På en radio- og TV-reklame er det en hendvendelse til mr.hands.
-Frihets-gudinnen i liberty city har en starbucks-kopp i stedet for fakkelen.
-De hadde en Apple reklame.Lenke.
-
One of the good guys
2rs1's Avatar
hmm.. var rundt i oslo her i forigårs, men alle butikker var utsolgt. Noen som vet om de har fått inn igjen evt. noen som fortsatt har? til ps3.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Artige navn, Står på brus automatene i spillet:

Sprunge skal lzm være Sprite