Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 434
Hei.

Etter at pcen min ble noe så helt foferdelig treg bestemte jeg meg for og formatere pcen.

Jeg har en harddisk som er delt i to partisjoner på ca 150 GB hver. Jeg satte inn en windows xp plate og slettet hele partisjon C: da det var der windows lå instalert. Etter vellykket instalasjon er D: nå helt umulig og finne. Har lett overalt men finner bare programmer for og gjennoprette tapt data. Men problemet er jo at jeg ikke lengere har noe å redde data fra!

Bios kjenner igjen disken som en 300 GB hard disk. Og når jeg setter inn xp platen finner den bare en partisjon og formatere. Har holdt en del på med data fra før og har aldri hatt dette problemet med en formatering før. D: disken min har alltid vært der den skulle.

Er nå desperat etter en løsning da jeg gjerne vil ha tilbake filene mine. Men som sagt så er ikke det spørmålet her. Det finnes det masse stooff om over alt, og masse programmer til og gjøre(om mulig). Men virker som sagt som om disken er kuttet i to

Takk på forhånd håper noenkan hjelpe
Hmm, har du prøvd å starte opp med en live cd og se om den finner partisjonen din da?
Sikker på at du bare formaterte c: og ikke d: også? Uansett så kan du prøve å laste ned Partition Magic. Så ser du om du finner den savnede partisjonen der.