Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 804
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleier å røyke heroin på folie, men finnes det andre måter? Jeg har prøvd flere, som å smuldre det og røyke i spliff funker dårlig.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glasspipe, dabs, vape osv.

Det kan røykes på alle måter, men folie er mest effektivt syntes jeg. Hvis jeg vil sløse så bruker jeg en meth pipe. Da får jeg helt monster trekk. Vær obs på at det er vanskelig å rense en meth pipe, du må bruke gassbrenner å varme den glødende oransj før restene som brennes fast forsvinner.

Når jeg røyker det på den måten så pleier jeg å legge i 0.1-0.2g. Så tar jeg å beveger den forsiktig over gassbrenneren til jeg ser det ryker litt. Da begynner jeg å trekke forsiktig fra den mens jeg holder den over gassbrenneren. Det blir helt sinnsyke trekk, smeller som en slegge.
Anonym bruker
"Forelsket Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glasspipe, dabs, vape osv.

Det kan røykes på alle måter, men folie er mest effektivt syntes jeg. Hvis jeg vil sløse så bruker jeg en meth pipe. Da får jeg helt monster trekk. Vær obs på at det er vanskelig å rense en meth pipe, du må bruke gassbrenner å varme den glødende oransj før restene som brennes fast forsvinner.

Når jeg røyker det på den måten så pleier jeg å legge i 0.1-0.2g. Så tar jeg å beveger den forsiktig over gassbrenneren til jeg ser det ryker litt. Da begynner jeg å trekke forsiktig fra den mens jeg holder den over gassbrenneren. Det blir helt sinnsyke trekk, smeller som en slegge.
Vis hele sitatet...
Kan legge til at store meth piper er det beste for formålet. Da kan du putte pipa på skakke og varme heroinen og rotere pipa sakte så heroinen renner fra den ene siden av pipa til den andre.

Om du har lav toleranse kan en esig med.heroin være tingen. Smaken er faktisk god om du bruker coca cola ejuice.