Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1432
Heisann, har hørt at vis du putter sprit i vannpipe får du en skikkelig rus, men jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere? ER det sant?

Kugie..
når du puster inn alkodamp vill du få en viss rus, alko tas opp via både lunger og mage så vidt jeg har skjønt. men akkurat hvordan de gjør dette... må jo være å rett å slett "koke" spriten til den bare er damp og pustei nn.. kan tenke meg dette svir litt i lunger/hals, men i teorien skal det funke..



om man kan varme alkoholen nok til å fordampe, men da brenner den vel hals og lunger... men dampen kan få deg full.

men om dette går med vannkkoker aner jeg ikke, bare at damp på et vis kan funek.
Sist endret av Lille My; 18. februar 2007 kl. 01:38.
Trådstarter
Men, kameraten min var i egypt og det han fikk høre av selgeren som solgte han vannpipa var:
- If you put vodka in the waterpipe, you will feel like flying" , på litt merkelig engelsk...
Men jeg kan jo ikke koke:P
dette vil ikke gi noen form for rus, ettersom at røyken kun vil gå igjennom alkoholen. alkoholen vil ikke fordampe, så dette er et stort sløseri med sprit. Tror ikke sprit med tjære i er noe særlig godt, så det du vil sitte igjen med er dårlig sprit og litt nichotin i blodet. Ikke en spesielt god ide.
,...Viss du virkeli føler for å sløse med spriten din, så be my guest,. men liksom,. hvor mye sprit tror du fordamper i ei vannpipe?., det er liskom ikke akkuratt koketemp. på vannet, og om det var det hadde alkoholen kokt ut... er ikke helt edru nå,. så en og annen skrivefeil kan forekomme
Trådstarter
Jepp okei, tenkte jeg skulle vente med å helle i sprit og ødelegge den før jeg fant ut noe;P-
Så svaret er altså nei, men takker for svar. syntes det hørte litt merkelig ut jeg og^^
va med å hive sats på?
har aldri røyket vannpipe så jeg har ikke peil, bare spør.
NFFs husbedreviter
Meg og en kompis kasta en dl med smirnoff på ei lite gurgle, og jeg følte ihvertfall at jeg ble litt, litt, små brisen i tillegg til fjern Litt som å smoke på fylla
Sitat av Dsverre
Meg og en kompis kasta en dl med smirnoff på ei lite gurgle, og jeg følte ihvertfall at jeg ble litt, litt, små brisen i tillegg til fjern Litt som å smoke på fylla
Vis hele sitatet...

Dette var tobakk du røkte ?
Antakelig ikke.

Dette er tatt opp før. SØK

case closed