Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 492
Hei. Er på oppdrag for en bekjent for å finne en BÆRBAR PC som nok i hovedsak skal brukes til spill. Og når han han kun ønsker å bruke 7-8000 på en slik pc, trenger jeg litt hjelp/forslag. Fordi det ikke er mange bærbare til den prisen som egner seg utrolig bra til spill, så jeg er litt redd for å anbefale feil pc. Men uansett er ikke dette en kar som spiller de mest krevende spillene som WoW, RS:Vegas, SCDA osv..

Er det noen som har noen tips?
Sist endret av [scrubs]; 15. mars 2007 kl. 20:48.
jeg vil ikke anbefale men advare deg jeg har en hp pc av det nyere slaget med fint design. hp pavilion dv, de har pent design men ikke la ytre lure deg. de har mye problemer med hovedkort, høtalere osv. det slår ikke feil, flere i klassen min har disse. og samtlige har sendt den på verksted, ikke et godt kjøp min er allerede på runde 2 irriterende.
Uansett hva du kjøper, for all del pass på at det ikke er intel GFX chip, intel extreme graphics er ikke kompatibelt med noe særlig mange nye spill.
Bærbar PC til spill for under 8k ny er ikke vits å lete etter engang.

aghona, GMA er fullstendig kompatibel med alle nye spill, er bare håpløs ytelse.
http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...spx?plid=34884

hvis du fjerner vista kommer du ned i 8500kr, men som sagt selv om pc'n takler de fleste nye spillene, blir bærbare pc'r fort varme når du spiller og da blir ytelsen fort dårlig.
Sist endret av hah90; 16. mars 2007 kl. 18:24.