Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2423
Såg ett emne som gikk på det å skulle få i seg sprit i form av damp og lignende, der det ble sagt at du skal koke spirten og herje på. Det må du ikkje finne på..

Få tak i ei vannpipe, gjerne litt stor så den tar mye
Skaff tørris, is som er frysetørret og som ryker når den er i romtemperatur
Smell isen opp i pipa, hell godt med sprit over og under, du kan til og med velge hvilken sprit du vil ha. Sett deg bak og røyk det inn, du fyrer ikke med noen lighter men bare suger inn.. Man får til og med sprit servert slik på en del kule steder i utlandet
Blir man like full som hvis man drikker det eller?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg prøvde en gang når jeg var liten shit-kid å koke spriten for så å innhalere dampen. Det gikk jo bare en vei og det var down the drain. Heldigvis var jeg litt full fra før av
Trådstarter
17 0
Ja, man kan bli godt på ann av det, det er jo sprit så når man sitter en liten stund så skal det jo en del til å ikke kjenne noe
Høres fortsatt ikke bra ut, å røyke alkohol
Trådstarter
17 0
Hehe, er jo bare en fiffig måte å få i seg dampen på! Men eg er ening, ingenting slår pils i glass og en shot booze på siden
Vetke om det er helt lurt tør is er/slipper ut co2 så du risikerer og få lidelser eller kansje dø av luftmangel?
jeg ville heller ikke tro det var villt Glupt og inhalere tørr-is
Sitat av http://no.wikipedia.org/wiki/Tørris
Tørris er et annet navn for frossen karbondioksid. Uttrykket kom i 1925.

Den er ekstremt kald (-78 °C)
Vis hele sitatet...
Puster du inn dette vil du nok få fine frostskader pluss muligens kveles av oksygenmangel.
Lykke til!

Virker som en fin måte å få en Darwinaward på..
Sist endret av Forconin; 20. februar 2007 kl. 15:12.
Om denne metoden funker like bra som "damp-maskinene" som er laget til formålet, vet jeg ikke. Men det som er farlig med å bli full på denne måten er at du ikke kan bli pumpet hvis du skulle ta overdose.
tja det funker fint og inhalere alkohol, http://www.awolmachine.com/page-2.htm . Dette er en bedre ide en og begynne og eksprimmentere selv. men om den er lovlig i norge vet jeg ikke, men det er jo litt skjipt og innhalere. det smaker jo mye bedre med en kald øl.
Ikke for å være gledesdreper, men hvorfor i alle dager skal man innhalere spriten? Det virker som en ufattelig tungvint måte å kaste bort sprit på.
Litt offtopic, men:
Kompis sa man blei full av å dyppe filteret på en vanlig røyk i sprit også røyke som vanlig.
Bullshit eller ikke?
det er jo ikke å kaste bort spriten, men man bør jo ha et bedre inhalasjons apparat, eksempelvis et astma forstøvings apparat.. Du absorberer jo spriten mye raskere gjennom lungene. Minutter kontra 30min-120min. Eneste måten å få det raskere inn på er intravenøst, men det er heller en dårlig ide
hva med og sniffe sprit da?eller tampong hehe
Poke,

Bullshit.
Det kan jeg banne på.
Hvordan i helvete tenker du at man skal klare å innta en mengde alkohol som tilsvarer en øl gjennom nesa?
Går fint ann å "snorte" det. Så et klipp med en kar som drakk en halvliter gjennom nesa. Ser ikke helt poenget med det though.

Ser ikke helt poenget med sprit og tamponger heller. Man får sikkert effekt av det men hva faen er vitsen?
Sist endret av Sinister; 21. februar 2007 kl. 23:11.
Takk for svar, ochryl ^^
denne filmen viser hvordan du røyker det vha tørris http://www.youtube.com/watch?v=KscCY7gJaQI
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av twist
denne filmen viser hvordan du røyker det vha tørris http://www.youtube.com/watch?v=KscCY7gJaQI
Vis hele sitatet...
Det så jo greit ut det. Er det noen her som har prøvd og evt. merket noen effekt eller tatt "skade" av det?
Går ikke å bli full av å røyke sprit på denne måten...
Tørrisen kjøler spriten, etanol trenger rund 75grader for å fordampe..
Så denne prossessen går den gale veien, man må varme opp ikke kjøle.

Riktig at man blir svimmel osv, men det er pga oksygen mangel når man bare puster inn co2.