Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1259
Noen som veit om det går ann å gjøre noe med ipoden så man bare kan dra musikken inn på disken som med vanlige mp3 spillere?
Det er veldig stress. Eneste jeg vet

Jeg vil anbefale deg å bruke Winamp. Den rocker når det kommer til å bruk av iPod mot PC.
Prøvd floola? Hvilken iPod er det snakk om?
http://www.floola.com/modules/wiwimod/
Sitat av helk
Prøvd floola? Hvilken iPod er det snakk om?
http://www.floola.com/modules/wiwimod/
Vis hele sitatet...
Funker denne metoden for iPhone også?
SharePod funker også, det er freeware
Trådstarter
15 0
Skulle helst finni en måte å bare få dratt de inn på disken, men sharepod funka greit.
takker
Sitat av blondin
Funker denne metoden for iPhone også?
Vis hele sitatet...
Nei, iPhone har visst ikke denne funksjonen hvor man setter den som harddisk.
Tar jeg grunndig feil når jeg husker at man kunne bare gå på kontrollpanelet på Windows XP og velge hvordan iPod enheter skulle oppføre seg? (F.eks få de opp som en harddisk?)
Sitat av goillum
Tar jeg grunndig feil når jeg husker at man kunne bare gå på kontrollpanelet på Windows XP og velge hvordan iPod enheter skulle oppføre seg? (F.eks få de opp som en harddisk?)
Vis hele sitatet...
Ja, for iPod-software ble jo selfølgelig integrert med XP i sin tid.
Vel, enten hadde jeg magiske evner eller så har jeg drømt. Fungerte knall for meg da jeg kjørte windows xp.
Første gang jeg plugget i min iPod Nano dukket den opp som "Flytbar disk F:" i Min Datamaskin. Ikke særlig hokuspokus.

Du tror vel ikke at MICROSOFT's(!) WinXP, som er gamlere en iPod og en sterk konkurent av Apple ville hatt en integrert instilling for hvordan "iPod enheter skulle oppføre seg" på kontrollpanelet ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av goillum Vis innlegg
Vel, enten hadde jeg magiske evner eller så har jeg drømt. Fungerte knall for meg da jeg kjørte windows xp.
Vis hele sitatet...
hadde du hatt forferdelig mye imot om du skrev prosessen ned her? er veldig keen på å få over musikken min fra den gamle iPoden min og over til den nye, fordi jeg har formatert datamaskinen forferdelig mange ganger, og mista musikken min gang på gang på gang.

på forhånd takk
www.ipodrip.com fungerer vel? Har ikke brukt det selv på en stund, men brukte det en del i fjor.
Den kopierer alle sangene dine fra iPod til harddisk.

Er ikke gratis, men har en hyggelig trial periode.
Sitat av Alfemann Vis innlegg
www.ipodrip.com fungerer vel? Har ikke brukt det selv på en stund, men brukte det en del i fjor.
Den kopierer alle sangene dine fra iPod til harddisk.

Er ikke gratis, men har en hyggelig trial periode.
Vis hele sitatet...
Jo takk, funka som en drøm