Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3189
Noen andre som har et helvette med å få logget seg på?

Når jeg endelig kom meg inn ble jeg kastet ut igjen etter 2 min.
Er dette meg, eller skjer dette fler?
Sliter med det samme selv. Må nok vente litt før det blir stabilt :P
Hehe når Shadowsong EU står som "Full" da er det tydeligvis noe galt :P

Men sattan jeg gleder meg!
Nei, såklart er det bare du som har problemer. Er jo tross alt bare millioner av folk som prøver og logge inn på samme world server på en gang - Skulle jo ikke være noe problem.
Sitat av Knowledge
Hehe når Shadowsong EU står som "Full" da er det tydeligvis noe galt :P

Men sattan jeg gleder meg!
Vis hele sitatet...

Hva er det som er nytt? La merke til at patchen var veldig stor, men har ikke fått med meg hva som er det store nye (følger ikke så mye med)
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av dvs
Hva er det som er nytt? La merke til at patchen var veldig stor, men har ikke fått med meg hva som er det store nye (følger ikke så mye med)
Vis hele sitatet...
"Siste" patch før wotlk kommer ut, store endringer i talents og masse andre ting.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
En god del WotLK content som er med i patchen, med unntak av Northrend.
Kommer inn på de fleste servers nå, har vært inne på noen. Bare til å gi det litt tid, så kommer den. Prøv Kul Tiras vis du bare vill inn å titte!
Sitat av Knowledge
Noen andre som har et helvette med å få logget seg på?

Når jeg endelig kom meg inn ble jeg kastet ut igjen etter 2 min.
Er dette meg, eller skjer dette fler?
Vis hele sitatet...
Resultat av at mange millioner spillere logger på samtidig. Serverne kræsjer. Du bidrar faktisk til å forverre situasjonen hvis du febrilsk prøver å logge deg på. Prøv en gang hvert 15'ende minutt elns. istedet.
Sist endret av Issues; 15. oktober 2008 kl. 16:56.
noen som vet om en side hvor jeg kan laste ned patchen? forbanna blizzard downloaderen laster ned så tregt. Fant på fileplanet men var bare for US.
Her er en del mirrors med EU patchen: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Jeg hadde litt problemer, men kom meg fint inn etter å ha ventet litt på å komme meg inn på realmen min. BG virker veldig bugga fordi jeg får feilmelding når jeg skal joine. Fikk joinet en av fem BGer.

Alle kommer nok inn i løpet av kvelden en gang, så det er bare å sette seg ned å se på TV eller no, mens Blizzard fikser opp i rotet.
Du kan prøve piratebay
Sist endret av Cowkiller; 15. oktober 2008 kl. 17:04.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Så klart det er problemer. Er alltid det på en patchday. Er trossalt 10 millioner nerder som skal inn samtidig, da blir det jo kræsj. Er bare å sette seg ned å vente til stormen har lagt seg.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Tro meg; det var langt værre på patcher for ett par år siden.
så, laster ned pachen nå. Kommer de nye talentsa osv NÅ, eller gjør de bare "klart" til wotlk, ved at de trer i kraft når wotlk kommer?
Du kan specce de nye talentene nå. Du kan også bla. bruke glyphs, levle inscription, se på det du har oppnådd (Og oppnå nye ting), plassere mounts i Pet holderen din, slik at den ikke tar bag space osv. Det er mange nye ting som kom denne patchen. Inkludert (mer eller mindre)endringer på klassene og nye talents. Northrend kommer dog ikke før WOTLK kommer.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Du kan bruke de nye talentsene nå.
Sitat av Gisse
Du kan specce de nye talentene nå. Du kan også bla. bruke glyphs, levle inscription, se på det du har oppnådd (Og oppnå nye ting), plassere mounts i Pet holderen din, slik at den ikke tar bag space osv. Det er mange nye ting som kom denne patchen. Inkludert (mer eller mindre)endringer på klassene og nye talents. Northrend kommer dog ikke før WOTLK kommer.
Vis hele sitatet...
ok, takk for rask svar!
Worldserver is down.. På 2 av chars, men på resten av chars på samme server logger jeg fint inn uten problemer..

Noen som har noen idé til talentstige til tankingbear..
Sliter litt med å sette opp talents, men har kommet frem til denne foreløpig.. Må testes ut litt mer før jeg slår meg til ro med den, er andre gangen jeg satte opp talents etter patchen, pointsene strekker liksom ikke helt til..
BG merkene mine er gone

også er epic mounten min grå :s
+ mounta er bare på taben ikke i bagen
BG merkene ligger under currency sammen med heroic marks..
Mounts ligger i pet taben etter du har brukt de 1ste gang..
Sist endret av Lanjelin; 15. oktober 2008 kl. 22:08.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av blondin
BG merkene mine er gone

også er epic mounten min grå :s
+ mounta er bare på taben ikke i bagen
Vis hele sitatet...
Det over stemmer, men vil anbefale deg å lese patchnotes.
Sitat av Cheroxx
Det over stemmer, men vil anbefale deg å lese patchnotes.
Vis hele sitatet...
Du har alle badges og marks sjekk under character. du har det, men ligger ikke i backpa men det er sagt tideligere. jaja, bare å specce mutilate no roguer med 2 treige daggere. jeg stikker combat med de 2 merceless sverdene mine til jeg får enda en sakte oh dagger.
Og palas med t5-6gear, specc retri å solo onyxia, en venn av meg gjorde det, han fikk over 150g på 10 mins (lewt av onyx) forstår enda ikke hvordan pala kan være så buffet at de kan soloe onyxia. yeye.
Sist endret av Spelly; 15. oktober 2008 kl. 23:39.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av spelley
Du har alle badges og marks sjekk under character.
Vis hele sitatet...
Det er allerede sagt.
Må bare spørre fort..

men følger det en slags beta del av WoTLK i dette?
så bare login screen hos en kompis. Der var jo det "pettet" til Lech King
Sitat av norwayseeder
Må bare spørre fort..

men følger det en slags beta del av WoTLK i dette?
så bare login screen hos en kompis. Der var jo det "pettet" til Lech King
Vis hele sitatet...
Dette *er* i praksis WotLK. Eneste forskjellen er at du ikke har introfilmen, ingen zeps går til Northrend enda, og man kan ikke levle forbi 70 som char og 375 på tradeskills (med noen unntak - racials). Loginskjermen til BETA'en er for øvrig helt fullstendig lik, og en av patchene som gikk gjennom (3.0.1 to 3.0.2 elns) hadde jeg faktisk fra før fra BETA.
Talentene som skal brukes i wotlk kom også..
Vi blir nerfet før wotlk :>. Eg liker ikke TBC, så eg spiller pre-tbc.. Men alikevel, de nye tallentsene ødelegger alt for oss. Vi tok ned MC,AQ20 på under 3 timer igår.
(Noe som er uvanlig med gearet vårt.) Priestene ble aldri tom for mana, og roguene ble aldri tom for crits -.-.

Her er patch notes btw.

Er som regel veldig cheesy å logge inn etter en stor patch er blitt implentert
Sitat av norwayseeder
Må bare spørre fort..

men følger det en slags beta del av WoTLK i dette?
så bare login screen hos en kompis. Der var jo det "pettet" til Lech King
Vis hele sitatet...
"Pettet" til the Lich King er faktisk en Frost wyrm.. Read your facts, mate

http://www.wowwiki.com/Frost_wyrm
ehm han sa jo ikke noe annet en " Pettet " verken rett eller galt! ingen grunn til å komme med den medisinen der.
Litt OT, men noen som vet hvor de beste stedene å forhåndsbestille Wotlk fra er?
Husker ved TBC release i fjor var det noen som fikk spillet dagen før, slik at de kunne game fra da det åpnet, jeg derimot, fikk spillet et par dager senere.
Gamezone var i hvertfall flinke til å sende ut AoC slik at man fikk det på dagen.
prøv gamestop de er flinke på sånt, eller gamezone som etse sa
Er vel like greit å handle spillet i butikken? Da jeg kjøpte burning crusade på releasedagen hadde de et tonn igjen på elkjøp iallefall.
Sitat av Raymond
Er vel like greit å handle spillet i butikken? Da jeg kjøpte burning crusade på releasedagen hadde de et tonn igjen på elkjøp iallefall.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte på Platon i knarvik. De hadde som Raymond sier et tonn igjen der også. Jeg kjøpte det i 17:00 tiden, og de hadde faktisk 3 hyller fulle..