Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2823
Hei, har oppgradert min 1.gen iPhone til 2.0.2, men jeg likte 1.1.4 bedre
Er det noen måte jeg kan "nedgradere"til 1.1.4 på ? har googlet det men fant ingen ting som hjalp.
derfor tyr jeg nå til dere med-freaks.
Ta heller og oppgrader til 2.1 først, som er enormt mer stabil enn 2.0.2.

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=205649
kommer litt an på hva det er du ikke likte med 2.0.2. Jeg syntes og det var håpløst. men vis du oppgraderer til 2.1 så blir ting bedre.. swirlyMMS, bedre batteri, raskere telefon osv osv.. så er nok det beste. Men er fortsatt et par småting jeg savner, som Fring, så vis det er noe spesifikt du savner fra 1.1.4. bør du sjekke litt rundt. anbefaler deg å sjekke det forumet som DonTomaso har link til. Veldig bra for iphone tips og råd
Har nå oppgradert til 2.1
men nå er Cydia og installer borte, og jeg har ikke Apple-ID så jeg får brukt App.Store.
Hvordan får jeg tak i Cydia nå?
help!
Sitat av blondin
Har nå oppgradert til 2.1
men nå er Cydia og installer borte, og jeg har ikke Apple-ID så jeg får brukt App.Store.
Hvordan får jeg tak i Cydia nå?
help!
Vis hele sitatet...
Fulgte du guiden jeg linka til?
Sitat av DonTomaso
Fulgte du guiden jeg linka til?
Vis hele sitatet...
jupps, men har ikke Cydia eller installer.
Du skal altså manuelt laste ned iPhone1,2_2.1_5F136_Restore.ipsw-fila. N2år du kommer til gjenopprettingspunktet i guiden (D4) skal du hold nede shift når du trykker gjenopprett, for så å velge denne fila. Gjør du dette rett har du installer og cydia etterpå.
Prøver en gang til, hvis det ikke funker nå så driter jeg i det xD
Sitat av blondin
Prøver en gang til, hvis det ikke funker nå så driter jeg i det xD
Vis hele sitatet...
Det gjør du som du vil. Det er forøvrig veldig mye mer gøy på Appstore enn på installer/cydia.
Sitat av DonTomaso
Det gjør du som du vil. Det er forøvrig veldig mye mer gøy på Appstore enn på installer/cydia.
Vis hele sitatet...
Ville helst brukt appstore, men har jo ikke account der, og creditcard har jeg ikke

Når jeg gjør det samme nå så får jeg;
Sitat av blondin
Ville helst brukt appstore, men har jo ikke account der, og creditcard har jeg ikke

Når jeg gjør det samme nå så får jeg;
Vis hele sitatet...
Les denne tråden, alt du lurer på, og løsninger på alle feil står der.

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=431&t=205649
problem solved. nedgradere til 2.0.2 igjen, så custom 2.1

thx