Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5066
Hey alle sammen, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Raketter i stavanger? untatt Europris ?? plz hjelp meg, meg og pappa er forvirret...

NB: Er det noen som vet hvor de Selger Engelsrud i Stavanger? (fyrverkeri)


Takker for svar <3
Selv rogalendinger kan bruke google...

http://www.sveafireworks.com/no/forh...sarea=Rogaland

Du trenger ikke noe annet enn Svea!
hei åge, de selger på plantasjen, xxl, utforbi hver eneste bensinstasjon, inni halvparten av matbutikkene, OBS, videoverden. selgerkun 29 og31
Trådstarter
55 1
Takker !! :d Svea Sucker *^^

vet du hvor de har de billigste??? ikke at jeg er kjip eller noe : just in Case.
Sist endret av djaage; 30. desember 2007 kl. 02:30.
På amfi madla ville jeg trodd du fikk noe billig, ellers kan du prøve utforbi ICA senteret på tjensvoll.
Trådstarter
55 1
Takker for alle svar <3

MEN er det ingen som vet hvor de selger Engelsrud??? (merke på fyrverkeri)...

+ Er de fleste butikkene stengt i morgen?
De selger ikke fyrverkeri idag, søndag, fordi det ikke skal være "urettferdig" for butikker som ikke har søndagsåpent.

Det selges fyrverkeri OVERALT i Norges land og rike dagene før nyttårsaften der det finnes spor av sivilisasjon, prøv ditt lokale samvirkelag. Det burde du vite som har levd siden 1978, om du ikke har bodd under en stein

Merke spiller keine rolle, om du ikke er sprengstoffsnobb.
Sist endret av ProtoZ; 30. desember 2007 kl. 05:36.
Sitat av ProtoZ
De selger ikke fyrverkeri idag, søndag, fordi det ikke skal være "urettferdig" for butikker som ikke har søndagsåpent.

Det selges fyrverkeri OVERALT i Norges land og rike dagene før nyttårsaften der det finnes spor av sivilisasjon, prøv ditt lokale samvirkelag. Det burde du vite som har levd siden 1978, om du ikke har bodd under en stein

Merke spiller keine rolle, om du ikke er sprengstoffsnobb.
Vis hele sitatet...
Prøver du å si at det ikke er forskjell på ulike merker av fyrverkeri... Nei, du er inne på noe, alle bilmerker er også like, de har jo hjul alle sammen... jeeez..
Sitat av Cikey
Prøver du å si at det ikke er forskjell på ulike merker av fyrverkeri... Nei, du er inne på noe, alle bilmerker er også like, de har jo hjul alle sammen... jeeez..
Vis hele sitatet...
fyrverkeri er noe av det dyreste man kan kjøpe. Verdien sprenges bort i løpetav noen sekunder, så hvorfor kjøpe en familiepakke mercedes?
europris sinne fyverki er dritt bra og billig da
På eruopris for du mye bra for pengene.

Kjøpte 2x100 hylere for 36kroner per. pakke, mye billigere enn grisehyl som koster 25kr for 25 stykk eller no.
Hylerene skal i midlertid ikke brukes til hyling
Power Star Fireworks heter merket.

Så gå på europris du!
Alkoholisert gamer
Sitat av Silvercrest55
europris sinne fyverki er dritt bra og billig da
Vis hele sitatet...

Fyrverkeriet du får kjøpt på europris er ikke trygt..!
I fjord hadde vi kjøpt på europris, 2 av rakkettene smalt ikke og en mista styrepinna..

Så i år har vi kjøpt hos SmartClub.. Der var det oxo greit billig..Kjøpte

2stk batteri (30skudd og 60 skudd)
1stk rakkett pakke (10rakketter elns, har ikke telt)
5stk klapperslange (sånn lang rull med krutt inni..også brenner den og smeller)

Total pris ble ca 600kr
Enig, Svea har rykte på seg for å være det beste. Men jeg tør påstå at Europris sitt fyrverkeri er best i forhold til pris!

Har selv kjøpt 6 stk Star Track-batterier til 100,- pr stk, to Power King til 150,- pr stk (Tror jeg) og et Power Supreme til 700,- Skal ned og handle mer imorgen.

(Og, nei. Merkenavnene er ikke orddelingsfeil fra min side..)
Sitat av ekoli
Fyrverkeriet du får kjøpt på europris er ikke trygt..!
I fjord hadde vi kjøpt på europris, 2 av rakkettene smalt ikke og en mista styrepinna..

Så i år har vi kjøpt hos SmartClub.. Der var det oxo greit billig..Kjøpte

2stk batteri (30skudd og 60 skudd)
1stk rakkett pakke (10rakketter elns, har ikke telt)
5stk klapperslange (sånn lang rull med krutt inni..også brenner den og smeller)

Total pris ble ca 600kr
Vis hele sitatet...
Fyren spør jo hvor i Stavanger han kan kjøpe billig fyrverkeri da..
Hvor er SmartClub med andre ord?
Sitat av Joachimsen
På eruopris for du mye bra for pengene.

Kjøpte 2x100 hylere for 36kroner per. pakke, mye billigere enn grisehyl som koster 25kr for 25 stykk eller no.
Hylerene skal i midlertid ikke brukes til hyling
Power Star Fireworks heter merket.

Så gå på europris du!
Vis hele sitatet...

Du sier at hylerne ikke skal brukes til hyling, antar da at du skal lage en form for hjemmelaget fyrverkeribombe.
Hvis det er tilfelle lurer jeg på hvorfor du kjøpte hylere, du hadde fått mye mere krutt hvis du hadde kjøpt f.eks 2.stk 25skudds batterier som de selger for rundt 25 kr pr.stk.

Er enig med dere som sier at europris sitt fyrverkeri er best i forhold til prisen, selv om batteriene derfra ikke alltid gjør som de skal og av og til sprenger og skyter overalt, vil europris alttid være favoritten når det kommer til fyrverkeri.
Sist endret av the captain; 30. desember 2007 kl. 15:18.
Sitat av the captain
Du sier at hylerne ikke skal brukes til hyling, antar da at du skal lage en form for hjemmelaget fyrverkeribombe.
Hvis det er tilfelle lurer jeg på hvorfor du kjøpte hylere, du hadde fått mye mere krutt hvis du hadde kjøpt f.eks 2.stk 25skudds batterier som de selger for rundt 25 kr pr.stk.

Er enig med dere som sier at europris sitt fyrverkeri er best i forhold til prisen, selv om batteriene derfra ikke alltid gjør som de skal og av og til sprenger og skyter overalt, vil europris alttid være favoritten når det kommer til fyrverkeri.
Vis hele sitatet...
Luntene kaptein, luntene
Sitat av the captain
Du sier at hylerne ikke skal brukes til hyling, antar da at du skal lage en form for hjemmelaget fyrverkeribombe.
Hvis det er tilfelle lurer jeg på hvorfor du kjøpte hylere, du hadde fått mye mere krutt hvis du hadde kjøpt f.eks 2.stk 25skudds batterier som de selger for rundt 25 kr pr.stk.
Vis hele sitatet...
Fordi at jeg har noe lignende igjen fra i fjor Et 25 skudds batteri og 3 king airbomb, de smeller ganske bra..
Dessuten lager jeg bare kinaputter av hylerene, det gleder søskenbarnet mitt på 7 år(gleder meg også)

OG: jeg får faktisk lov til å tukle med hylere rett foran nesen på moren min, batterier er en annen sak..

Edit: akkurat Eight-Ball
Sist endret av Joachimsen; 30. desember 2007 kl. 15:22.
Ok, skjønner, har prøvd det med å teipe igjen hylere selv i mine yngre dager, det smeller bra det
Sist endret av the captain; 30. desember 2007 kl. 15:25.
Alkoholisert gamer
Sitat av Joachimsen
Fyren spør jo hvor i Stavanger han kan kjøpe billig fyrverkeri da..
Hvor er SmartClub med andre ord?
Vis hele sitatet...
Ok,..det var kanskje litt Off topic..men det var vel egentlig ett lite "hold dere unna europris"
Gikk på Europris skulle kjøpe hyler, fikk mer til overs så kjøpte to!
Dra til europris
Sitat av Cappuman
Gikk på Europris skulle kjøpe hyler, fikk mer til overs så kjøpte to!
Dra til europris
Vis hele sitatet...
hehe, vi har kjøpt på europris i 3 år nå tror jeg. Ingenting galt med det.
Kjøpte et batteri, 100 hylere og 10 raketter for ca 80 kroner. Ville gått på Europris med mindre de er utsolgt nå.
Trådstarter
55 1
en venn av meg va på Europris på LØrdag... han sa det var nesten ikke noe igjen.. HELE stavanger går jo å kjøper der..

Det har vert en tradisjon å kjøpe på Europris, men rakketene, og Batteriene spretter andre veier denn det det skal.. LIVSFARLIg.. hver nyttår er det mange rakketer som ikke sprenger, eller flyr et heilt annet sted...

Og jeg er ikke født i 1987^^ jeg er 15 år gammel
Sitat av ekoli
Fyrverkeriet du får kjøpt på europris er ikke trygt..!
I fjord hadde vi kjøpt på europris, 2 av rakkettene smalt ikke og en mista styrepinna..

Så i år har vi kjøpt hos SmartClub.. Der var det oxo greit billig..Kjøpte

2stk batteri (30skudd og 60 skudd)
1stk rakkett pakke (10rakketter elns, har ikke telt)
5stk klapperslange (sånn lang rull med krutt inni..også brenner den og smeller)

Total pris ble ca 600kr
Vis hele sitatet...

kanskje de er ikke trygge men alle mine fyverki gikk fint alle årene mine jeg har kjøpt det der
Kjøpte to batterier på europris det ene velta og det andre sprengte. Men det er sykt billig da og smeller bra. Og fem 100 packs med hylere er en selfølge de er så sinnsykt digg å man kan lage mye fett av de.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei,
Hvor kan man kjøpe Grisehyl sånn til vanelig.
Er det noen i forume som har noe ligende hjemme?
Da vil jeg kjøpe det.

Håper på svar