Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2251
Jeg merker meg at det har dukket opp en s=langkode i lenkene på freak.no, f.eks. freak.no: showthread.php?s"="langkode, f.eks0dd0bdsm59191ddf223nabb459758bc897f&t=1337

Hvilken hensikt har egentlig s=langkode ?

Og er freak.no fremdeles hostet på servere i Norge? CloudFlare Inc kommer opp hos meg - såvidt jeg vet - et amerikansk selskap som følger amerikansk lov.
Sist endret av mahogn; 14. mars 2015 kl. 18:16.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er ein hash/uid av eit slag, og ingenting å bry seg med.

Er det mogeleg at du har skrudd av cookies e.l., for php har for vane å legge session-id i ein get-parameter om du ikkje tillet cookies.

Uansett er du logga inn med eit brukarnavn, så eventuell sporing utover det treng du ikkje bekymre deg for akkurat. Eigar av nettstaden kan spore deg utan problem så lenge du er innlogga, uavhengig av get-variabler.
Sitat av mahogn Vis innlegg
Og er freak.no fremdeles hostet på servere i Norge? CloudFlare Inc kommer opp hos meg - såvidt jeg vet - et amerikansk selskap som følger amerikansk lov.
Vis hele sitatet...
Hvor freak er hostet spiller liten rolle. All den tid det er et norsk nettsted som er siktet inn mot norske brukere er det norsk lov som gjelder.
mahogn's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hvor freak er hostet spiller liten rolle. All den tid det er et norsk nettsted som er siktet inn mot norske brukere er det norsk lov som gjelder.
Vis hele sitatet...
Ja, for USA er jo absolutt kjent for å ta hensyn til den slags.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av mahogn Vis innlegg
Ja, for USA er jo absolutt kjent for å ta hensyn til den slags.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du misset delen med "norsk nettsted". Det insinuerer at nettstedet er drevet fra Norge, siden det også er siktet på nordmenn må det følge norsk lov.

Uansett, cloudflare er ett selskap som beskytter nettsteder, ett " skjold" for servere slik at de ikke skal få hele støtet av ett angrep alene.

Edit: ble litt tull ser jeg, men får ikke rettet det opp nå, for lite batteri.
Sist endret av Freddy_fred5; 15. mars 2015 kl. 00:01.
Sitat av mahogn Vis innlegg
Ja, for USA er jo absolutt kjent for å ta hensyn til den slags.
Vis hele sitatet...
Hva er det du bekymrer deg ang freak og usa?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sessionshashen du ser er der fordi du ikke bruker cookies på nettstedet eller ikke er logget inn.