Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 552
Har hatt en iPod 60gb nå i snart to år (les: to år i august), og hadde ikke noe problemer med den før for ca et år siden da kontakten falt ut på det ene øret. Jeg leverte den inn for reprasjon på iMac på Ullevål der den var kjøpt, og de tok den imot tross i at de var lite villige. Nå har akkurat det samme skjedd, og jeg lurer på hvor lenge forbruksgaranti på iPod varer. Hva bør jeg gjøre? Vis det uansett ikke er noe sjans for å få noe garanti, bør jeg da kaste den og kjøpe ny, eller sende den på reperasjon? Jeg har forresten kvitering.

Vil gjerne høre hva andre folk som har vært i min situasjon har gjort, og få noe tips. Synes det er litt dårig at ikke en iPod holder lengre enn to år

Prøvde å finne noen threads der folk hadde vært bort i noe liknende, men fant ikke noe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei! I norge har vi 5 års reklamasjonsrett på forbrukerelektronikk. Dvs at mp3 spillere, mobiltelefoner, tv, datamaskiner m.m har du vanligvis rett til å reklamere på i 5 år. Men vis feilen er selvpåført må du selv regne med å måtte betale reperasjonskostnader.

Mvh
Tonytaz