Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 511
hay. Jeg har to skjermer. Når jeg spiller, liker jeg å se video på den hene skjermen og spille på den andre. Det er dessverre ett problem med DivX som gjør at om jeg spiller på venste monitor så blir høyre flytta litt til siden.

Om setter om innstillingene, slik at høyre blir telt som venstre og omvendt, så flytter den seg ikke til siden. Dette betyr at jeg må flytte musa til venstre på venstre monitor for å få den til høyre...

Noe som er ganske forrvirrende. Uansett, å forandre hver gang jeg skal spille går greit, men det er forholdsvis mye stress. Jeg har ikke lyst til å spille spillet i windowed mode. Er det noen måte jeg enten kan lage en snarvei av noe slag som forandrer posisjonen på skjermene før spillet startes, eller en måte å få høyre skjerm til å ikke flytte på seg når jeg starter spillet?

(Skjermen til høyre er mindre enn den til venstre. Å spille på den er uaktuelt.
Jeg er også vant til at den står til høyre , så å flytte den blir ugh.)

Specs:
skjermkort: Ati Raedeon 3600
skjerm 1 (hoved): 1680x1050(i windows) 1024x768 (in game)
skjerm 2 : 1024x768
Hvilken oppløsning kjører spillet på? Hvis det ikke er 1680x1050, er det nok pga det.
skrev jo tydelig at spillet var i 1024x768.

uansett, har ikke mulighet til å kjøre det så høyt pga det mindre imponerende grafikkkortet. (yes, ny pc blir anskaffet snart )
Still oppløsningen i windows ned til det du bruker på spillet ditt.