Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 545
en kompis av meg kjøpte en mp3 spiller på gran canaria,
han har ikke program vare og lurte på om dere kunne hjelpe meg/han.
mp3 spilleren heter :
Unimade Flash 52F
på forhånd takk.
Har han OS X, Linux, XP, Vista, W98? Du kommer ikke med nok info, men du er jo ny her velkommen til forumet!
Sist endret av Pheromone; 24. august 2007 kl. 16:05.
Trådstarter
24 0
Sitat av Blackspot
Har han OS X, Linux, XP, Vista, W98? Du kommer ikke med nok info, men du er jo ny her velkommen til forumet!
Vis hele sitatet...
han har xp,
takk for det
I følge spanske fora trenger ikke spilleren egne drivere, men gjenkjennes automatisk av XP som ekstern disk. Funker det ikke slik? Er spilleren formatert? Prøv eventuelt å formater som både FAT og FAT32, og restart maskina etterpå.
Trådstarter
24 0
Sitat av DonTomaso
I følge spanske fora trenger ikke spilleren egne drivere, men gjenkjennes automatisk av XP som ekstern disk. Funker det ikke slik? Er spilleren formatert? Prøv eventuelt å formater som både FAT og FAT32, og restart maskina etterpå.
Vis hele sitatet...

Takk for informasjonen.
Da han hadde driveren prøvde han å installere den på min data, men det funket ikke. Etter det prøvde han på sin egen som er bedre og da funket det (begge dataene med xp). Men så mistet jeg cd en med driveren og den er er avinstallert på begge dataene.Skal prøve å formatere den nå.

takk for informasjonen, det funket å formatere den til FAT.