Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 500
heisann.
jeg fikk skolepc for et par dager siden og klarte, lurt nok, å skifte fra domene til arbeidsgruppe og kommer nå ikke inn på dataen for det er ikke riktig domene.
noen som vet åssen jeg kommer meg forbi? vi har skummel it mann ser dere :P
du går inn til han skumle it-mannen, og sier det du har gjort, og han fikser det.
Trådstarter
24 0
Sitat av Rellativ
du går inn til han skumle it-mannen, og sier det du har gjort, og han fikser det.
Vis hele sitatet...
kanskje like greit.. :P
jeg har det samme problemet, men ikke på en skole pc.

dette er min kjempe gamle dell-laptop. som før var min mors jobb-laptop. så en dag tenkte jeg at jeg jo kunne joine samme nettværk som huset mitt så jeg kunne dele filer lettere. og så boom! etter neste restart får jeg ikke logget på. men siden laptoppen er såppass dårlig lot jeg saken ligge, har nå bare latt den ligge i noen måneder.

hvis det er noen måte å fixe dette er jeg mer enn glad for å finne ut dette

PS: CDrom'en er ødelagt
Skumle it-menn er skumle!!!
jeg fikk ikke internett og spurte hvordan jeg skulle fikse det, så ble han sur og gikk.... pussig hva?