Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1476
Jeg er forholdvis nybegynner, hatt kamera i 2 år. Har nettopp byttet til Nikon D300.

Disse bildene er tatt på Lier sykehus, eller Lierasylet som er et nedlagt psykiatrisk sykehus her i området.

Håper på konstruktiv kritikk, og flere bilder ligger i bloggen min;

http://www.nabonscrapbooking.com/200...ne-gangen.html
ser jo at jeg ikke har lastet opp riktig her, åssen gjør jeg det da?
Sitat av nabon Vis innlegg
Jeg er forholdvis nybegynner, hatt kamera i 2 år. Har nettopp byttet til Nikon D300.

Disse bildene er tatt på Lier sykehus, eller Lierasylet som er et nedlagt psykiatrisk sykehus her i området.

Håper på konstruktiv kritikk, og flere bilder ligger i bloggen min;

http://www.nabonscrapbooking.com/200...ne-gangen.html
Vis hele sitatet...
Synes du har kommet langt på bare 2 år! Digger spesielt de svart-hvitt bildene fra Lier på bloggen din Stå på videre
Sist endret av Ozzfan; 1. september 2009 kl. 23:26.
For å komme med litt konstruktiv kritikk. Jeg synes ikke at komposisjonen var noe utrolig, ikke at dette er noe krav, men jeg savner en dybdefølelse i bildet.

Ellers er det fine farger, men jeg hadde kanskje tonet ned blåfargen i taket en smule da den trekker til seg veldig mye av oppmerksomheten.

Ellers ett fint bilde.

Hadde i grunn vært fint å kunne se bildet i en litt høyere oppløsning også, blir veldig lite.
Sist endret av BigFigWasp; 1. september 2009 kl. 23:32.
Stilig! Det med rullestolen foran det åpne vinduet var råtøft!
Sitat av MartinB Vis innlegg