Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 716
Hei folkens! Kan jeg bruke giater fra PS3 til å spille guitarhero på min PS2?
Det hadde i såfall passet meg ypperlig
Funker helt fint, men du kan ikke bruke glide-funksjonen.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Funker helt fint, men du kan ikke bruke glide-funksjonen.
Vis hele sitatet...
Glide-funksjonen?

http://i298.photobucket.com/albums/mm254/JackDalton/guitar-hero-touchscreen.jpg

Denne??
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Nei, den greia på haslen av PS3-gitarer

Forresten, hvordan skal du kople en Ps3-gitar til PS2?
Ahhh, sorry. My bad, misforstod helt og totalt/leste feil. Tenkte at du skulle bruke gitaren fra guitarhero 2 til å spille GH:3... Og da er det en selvfølge at du ikke kan bruke glide-funksjonen siden den er ikke-eksiterende...
Ok... men hva med tilkobling? Er det bare å plugge PS3-gitaren rett inn i PS2-konsollen? Jeg fant en kis på finn.no som selger to ps3-gitarer, men vil ikke kjøpe dem før jeg er sikker på at dette er plug and play
Sitat av Jack Dalton Vis innlegg
Ok... men hva med tilkobling? Er det bare å plugge PS3-gitaren rett inn i PS2-konsollen? Jeg fant en kis på finn.no som selger to ps3-gitarer, men vil ikke kjøpe dem før jeg er sikker på at dette er plug and play
Vis hele sitatet...
PS3 gitaraene brukes USB, så med mindre du har en adapter så er det ikke mulig, nei.
Sitat av Elemental Vis innlegg
PS3 gitaraene brukes USB, så med mindre du har en adapter så er det ikke mulig, nei.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker for hjelpen
men det er jo 2 usb porter på ps2, funker ikke å plugge inn der? off topic: går ann å bruke gitar til ps2 på ps3?