Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1431
Hei. Jeg ser etter noen nye høyttalere til PCen min.
Har sett litt på disse men er de verdt pengene?

Eller finnes det noe som er bedre/like bra, men bare billigere?
Vil for det meste bruke høyttalerne til musikk og kanskje litt film.

takk på forhånd!
Ligger et par Bose Companion 3 II til 300 kr. på Finn.no akkurat nå.

Kostet opprinnelig 3200,- Hør med personen om han ikke gidder sende det til deg.
Trådstarter
4 0
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Ligger et par Bose Companion 3 II til 300 kr. på Finn.no akkurat nå.

Kostet opprinnelig 3200,- Hør med personen om han ikke gidder sende det til deg.
Vis hele sitatet...
Oida. Mulig jeg var for Sent ute, men jeg finner de ikke der? Billigste på finn er rundt 1000
Neida, annonsøren har en O for mye i Bose. Prøv: Boose, Sør-Trøndelag.

Vil han ikke sende, så kan du fint by han 400 - 500. Solgte for en tid tilbake samme systemet på Finn.no for 800,- med en ledning som hadde behov for lodding.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 28. juni 2015 kl. 00:28.
Trådstarter
4 0
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Neida, annonsøren har en O for mye i Bose. Prøv: Boose, Sør-Trøndelag.

Vil han ikke sende, så kan du fint by han 400 - 500. Solgte for en tid tilbake samme systemet på Finn.no for 800,- med en ledning som hadde behov for lodding.
Vis hele sitatet...
Konge. Har kontaktet han så får vi se hva han sier

De var allerede solgt.. Så er fortsatt åpen for forslag og tips
Sist endret av markert43; 28. juni 2015 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, til den prisen så ble de nok fort solgt.

Argon, HiFi-Klubben - Tilbudstorget. Ligger noen aktive HT fra Argon der til under 2000,- Lite erfaring med Corsair selv, men er det i samme liga som Logitech, er det lite attraktivt etter min egen smak.
spørs hva slags musikk du skal bruke de til, om du liker musikk med trøkk, metal,rock,techno,house så er det nok mest value for pengene og gå for kombi anlegg med sub, ser også du skal bruke de til film men hvis du sitter 50cm unna er det lite poeng, sub hjelper mye til på opplevelsen dog

hvis du liker fine toner, jazz, klassisk, akustisk etc så burde du gå for mer "hifi" anlegg https://www.hifiklubben.no/hoyttaler...pc-hoyttalere/

må da kjøpe sub i tillegg men lyden blir mye høyere kvalitet
Trådstarter
4 0
Sitat av Carlozero Vis innlegg
spørs hva slags musikk du skal bruke de til, om du liker musikk med trøkk, metal,rock,techno,house så er det nok mest value for pengene og gå for kombi anlegg med sub, ser også du skal bruke de til film men hvis du sitter 50cm unna er det lite poeng, sub hjelper mye til på opplevelsen dog

hvis du liker fine toner, jazz, klassisk, akustisk etc så burde du gå for mer "hifi" anlegg https://www.hifiklubben.no/hoyttaler...pc-hoyttalere/

må da kjøpe sub i tillegg men lyden blir mye høyere kvalitet
Vis hele sitatet...
Hører lite på jazz og klassisk og slikt. liker mest house hvor basslinjene kommer godt frem. Så jeg burde altså kjøpe et 2.1 system da?
Jeg har det anlegget du linket til i første post, har eid det i snart 3 år og det fungerer like bra enda.
Lyden er bedre enn på logitech anleggene, klarere og mer detaljrik. Subben spiller ganske dypt til å være pc-anlegg. Alt i alt er jeg fornøyd med dem. Betalte litt mindre enn 2k når jeg kjøpte de da.
Sist endret av TinnSoldat; 28. juni 2015 kl. 16:40.
Er rimelig fornøyd med mine Soundsticks
Sist endret av m0nte; 28. juni 2015 kl. 23:58.