Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2998
Skulle hatt et id-kort av no' slag i løpet av ei uke. Ikke fake, Skolen har stengt så har ikke anlednig til og skaffe skole-id. Finnes det en plass hvor jeg kan få id litt kjappt, medlemskort på noe kanskje..?
Hva skal det brukes til?

Du kan få "nødpass" eller noe i den dur, men det koster rimelig mye og har visse restriksjoner.

Du kan jo alltids skaffe deg et bankkort? Har du ikke fra før?

Skole-ID er ikke gyldig uansett.
Den raskeste å enkleste måten er å skaffe deg et bankkort
Bankkort er vel raskest, men skal du til utlandet er det bare pass som er gyldig legitimasjon, og det kan ta 2-3 uker.
Trådstarter
33 0
Skal på festival om ei uke så trenger en legg jeg kan skrape litt på Trenger ikke være så gyldig at det gjør noe, bedre enn ingenting. Bankkort er jo litt vriene og modde igjen...
Trådstarter
33 0
*opp..... Haster (blablabla)
Hva er det du vil?
Vil du at en av oss skal scanne legitimasjonen sin og gi til deg så du kan modde på, eller hva mener du?

Da det haster for deg, så hjelper det å si litt mer hva du vil ha hjelp med.
Vis du har noen kompiser som ligner litt på deg og er 18år.
Er det krise så går det jo alltids ann å bruke passet ditt da, litt kjipt å miste men det er jo ihvertfall det mest gyldige id-bevis som fins...
Trådstarter
33 0
Grimdoc : Er ute etter en plass jeg kan gå og ganske enkelt få et kort med navn alder og bilde på, et medlemskort av noe slag eller lignende... Trenger altså ikke være gyldig legitimasjon, er ikke så sinnsykt nøye på det.
Sist endret av _Sativa_; 25. juli 2006 kl. 20:11.
får man ikke det på posten???
Man får på posten men dog 7 - 14 dagers leveringstid
http://www.posten.no/Portal/Produkte...A-AA/I/IdKort/
du kan bruke fødselsatesten din
Sitat av righton
du kan bruke fødselsatesten din
Vis hele sitatet...
Uh.. han sa "med bilde"
Sitat av _Sativa_
Grimdoc : Er ute etter en plass jeg kan gå og ganske enkelt få et kort med navn alder og bilde på, et medlemskort av noe slag eller lignende... Trenger altså ikke være gyldig legitimasjon, er ikke så sinnsykt nøye på det.
Vis hele sitatet...
Og dette skal du bruke som ID for å komme inn på et 18års-arrangement.. HA!