Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 3847
Hellow!

Jeg skal ha en tattovering, men aner ikke helt hva jeg skal ha..

så ville bare høre litt med dere, hva dere syns høres fett ut.
- jeg skal ha den på høyre underarm.


Jeg har litt lyst på denne : " World Is You'rs"
Eller Etternavnet mitt, eller noen kinesiske tegn..

hva syns dere? vil ikke ha noe fjortis opplegg, vil ha noe som folk får en slags "respekt" av.


mvh Corsair
"Jeg har litt lyst på denne : " World Is You'rs"
Eller Etternavnet mitt, eller noen kinesiske tegn.."

Er litt fjortis for å være ærlig.
Finn ett motiv som du synes er kult eller betyr noe for deg. Vær orginal!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sikkert kjempekult å ha noe tattovert på underarmen som er feilskrevet.
Corsair's Avatar
Trådstarter
kan hende det, du har rett i det.
men jeg vil ikke ha et tegn, syns det blir litt harry.

men jeg har alltid vært sånn at jeg går i lacoste, armani, boss, skikkelig klyseklær, som gjør for folk som ikke kjenner meg at jeg vil fremstå som en klyse, men når folk blir kjent med meg finner de ut at jeg jobber som snekker og elsker å bli møkkete.

ville gjerne ha fremmet det!
tror neppe du vil få noe respekt av noe det der hvertfall.

vent noen år, det høres overhodet ikke ut som du er klar for å tattoveres. SPESIELT ikke når du ikke er sikker på hva du vil ha OG du må ha en gjeng internett-mennesker til å "godkjenne" forslagene dine..

edit: siden du jobber som tømrer, hvorfor ikke få noe tømrer-relatert på overarmen/brystet/ryggen/bena? er bombesikker på at det vil både være 100x stiligere og tattoveringen vil i det minste bety noe spesielt for deg.
Sist endret av ErikH; 18. juli 2009 kl. 21:26.
hatt en tatto som det står. nFF user?
jeg låner denne tråden til et spørsmål: Jeg så en gang en nydelig tatovering. Jeg tror jeg var inne på en tatovør i Oslo sin hjemmeside. Der så jeg en fugl som gikk fra hånleddet og ned mot tommelen. Den var hvit og rød og helt UTROLIG fin! Noen som har sett den eller vet hvilken jeg snakker om?
du er jo snekker, tatover en hammer!
Tatover en bæsj i panna, da får du respekt hos meg hvertfall.
I tillegg viser den at du tåler å bli møkkete.
en sånn: http://www.morgenutgaven.com/innhold/notes.jpg er jo altids artig, og nyttig er den og! Lurer på å få meg en slik en selv
Min tattovør i NYC, se, nyt, bli inspirert.

http://thomashooper.wordpress.com/
må si jeg synes det er litt barnslig å tatovere kroppen full av dødningskaller, ulver, edderkopper, damer osv. men det er vel smak og behag.
Sitat av Major_Tom Vis innlegg
en sånn: http://www.morgenutgaven.com/innhold/notes.jpg er jo altids artig, og nyttig er den og! Lurer på å få meg en slik en selv
Vis hele sitatet...
en kompis har en slik
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v71/63/31/625780930/n625780930_64405_7858.jpg
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg ville venta til jeg fant et ordentlig motiv, og sett det an over en lenger periode. Om det går f.eks 1 år og du fremdeles vil ha det motivet, så vil jeg si det er en god beslutning. I mine øyne er det dumt å tatovere seg etter et innfall du fikk en gang når du satt på trikken eller noe. Det er tross alt noe som skal være på kroppen din hele livet.

Hvor gammel er du forresten? Husk at man utvikler seg en hel del i tenårene og langt ut i 20-årene, så jeg ville tenkt at motivet skulle representert meg, uansett hvordan jeg utvikler meg eller vokser. Det er sikkert veldig kjedelig å finne ut om 2 år at; "faen den tattisen er sykt barnslig/harry".

Spesielt om det er en stor tattovering du skal ta, så ville jeg brukt minst et par måneder på å fundere og tenke litt. Jeg brukte selv i overkant av et år etter jeg hadde bestemt meg for motivet, på å tenke og virkelig bestemme meg. Jeg ble veldig fornøyd med motivet mitt, og angrer ikke i det hele tatt på at jeg tok tattoveringen. Er også glad jeg tenkte meg godt om, siden jeg tidligere var innom tanken på et par motiver som jeg i dag ser på som _SYKT_ harry.

Og btw; du får ikke respekt for å ha en tattovering. Tiden da det var "hardcore" å ta tattovering ligger 20-30 år tilbake i tid. Det beste du kan gjøre ut av det er å ordne en tattoo som representerer deg som person.

Du får ha lykke til med tattoveringen. Håper du tar deg god tid og kommer frem til riktig motiv.
Sitat av voktern Vis innlegg
Min tattovør i NYC, se, nyt, bli inspirert.

http://thomashooper.wordpress.com/
Vis hele sitatet...
Hvet om noen i Norge som er på lik linje med de der eller?
Sitat av Corsair Vis innlegg
men jeg har alltid vært sånn at jeg går i lacoste, armani, boss, skikkelig klyseklær,
ville gjerne ha fremmet det!
Vis hele sitatet...
Hadde du slengt på en tatovering til den outfitten vil folk som ikke kjenner tro du prøver å være wolla schpaa pakistaner.

Sånn for the record
Hvis du tar en tattoo som ikke har noen som helst betydning vil du syns det er kult et par uker for så å begynne å angre litt. Først da innser du hvor mye det har å si at den faktisk betyr noe - og vil se etter det i en evnt ny en.

Man skjønner det som regel ikke før det er for sent, så det gjelder å tenke litt frem i tid.

Jeg ser etter min tredje tattoo nå og har planlagt og kikka rundt i flere måneder for å finne den aktuelle som betyr noe for _meg_
Hvis du virkelig har lyst på en tattoo bør du ikke spørre oss hva du skal ta. Har du utrolig lyst på en vet du allerede hva du skal ha.

Har selv lyst på en tattovering, og har vist hva jeg skal ha i flere år, men sier ikke til deg hva jeg skal ha, for jeg vil at du skal finne ut selv hva du skal ha.
Står big time respekt av å tatovere " World Is You'rs" på underarmen ass!
Skikkelig phet å vise befolkningen at du ikke kan engelsk.
Sist endret av binkabi; 19. juli 2009 kl. 01:16.
Sitat av Corsair Vis innlegg
kan hende det, du har rett i det.
men jeg vil ikke ha et tegn, syns det blir litt harry.

men jeg har alltid vært sånn at jeg går i lacoste, armani, boss, skikkelig klyseklær, som gjør for folk som ikke kjenner meg at jeg vil fremstå som en klyse, men når folk blir kjent med meg finner de ut at jeg jobber som snekker og elsker å bli møkkete.

ville gjerne ha fremmet det!
Vis hele sitatet...
du elsker å bli møkkete sier du? tatover et portrett av Mike Rowe da vel!
Du skal ha med deg denne hele livet. Du bør etter min mening designe tatoveringen din selv. Ikke helt selv, men konseptet bør være ditt. Og det bør være originalt. En alv som smiler eller et dødningshode er ikke ditt konsept nesten uansett hvordan du vrir på det. Kanskje tatoveringen bør være noe som får deg til å smile og tenke på noe godt?

Dessuten syns jeg å ta en tatovering for å fremheve noe klærne dine ikke gjør blir litt bak mål. Men for holde seg til tråden hva med en tatovering av deg selv, møkkete? ;
Sitat av binkabi Vis innlegg
Står big time respekt av å tatovere " World Is You'rs" på underarmen ass!
Skikkelig phet å vise befolkningen at du ikke kan engelsk.
Vis hele sitatet...
mye "phetere" å ha tattovering der det står " World is you`rs" enn være en av de som faktisk bruker "ass og phet" .
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Hvet om noen i Norge som er på lik linje med de der eller?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg kan ikke si at jeg har vært alt for mye rundt og tittet. Jeg har en date med Thomas Hooper i September, men den havner lett på hold om fyren jeg skal møte i bryllupet til fettern min viser seg å være like flink som han. 1 August skjer det, om han viser seg å være det jeg leter etter skal jeg gi deg en tilbakemelding. Fyren er lokaliset i Moss.
Sitat av Corsair Vis innlegg
Hellow!

Jeg skal ha en tattovering, men aner ikke helt hva jeg skal ha..

så ville bare høre litt med dere, hva dere syns høres fett ut.
- jeg skal ha den på høyre underarm.


Jeg har litt lyst på denne : " World Is You'rs"
Eller Etternavnet mitt, eller noen kinesiske tegn..

hva syns dere? vil ikke ha noe fjortis opplegg, vil ha noe som folk får en slags "respekt" av.


mvh Corsair
Vis hele sitatet...
Dummeste og mest "fjortise" jeg ser er kina tegn eller trials, er liksom noe alle har.
Sitt deg ned med et tattoo artist og snakk med han om ideer og lignende.
Han vet hva som er mulig å få til, og kan hjelpe deg med å finne ut hva du vil ha.
Sitat av voktern Vis innlegg
Nei, men jeg kan ikke si at jeg har vært alt for mye rundt og tittet. Jeg har en date med Thomas Hooper i September, men den havner lett på hold om fyren jeg skal møte i bryllupet til fettern min viser seg å være like flink som han. 1 August skjer det, om han viser seg å være det jeg leter etter skal jeg gi deg en tilbakemelding. Fyren er lokaliset i Moss.
Vis hele sitatet...
For the record så var jo ikke han derre Hopper-fyren akkurat supermerkverdig, selv om han har tatovert en del morsomme konsepter.

On topic: Hvis du ikke vil bli oppfattet som en dimling så tatoverer du ikke et barnslig problembarnmotto som er tatt fra Scarface.
Jeg skulle gjerne hatt kjolemønsteret til hun her tatovert ut over ryggen:
http://www.easypedia.gr/el/images/sh..._Klimt_046.jpg

... men jeg tror jeg venter 5-6 år og ser om jeg fortsatt har lyst på det da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av binkabi Vis innlegg
Står big time respekt av å tatovere " World Is You'rs" på underarmen ass!
Skikkelig phet å vise befolkningen at du ikke kan engelsk.
Vis hele sitatet...
True that. virker som om noen nettop har sett filmen "scarface" å tror at alt med filmen er driit kult..
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
mye "phetere" å ha tattovering der det står " World is you`rs" enn være en av de som faktisk bruker "ass og phet" .
Vis hele sitatet...
Sarkasmen fløy rett over hodet ditt?
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://img7.nettby.no/users/i/n/t/intethaap/files/IMG_0478.jpg

Armene mine er reservert de største opplevelsene jeg har hatt og kommer til å få i livet.
Jeg tar en minnetatto på ribbeina førskommende tirsdag, og jeg tror jeg kommer til å dø.
Det er ikke den største tattoen jeg skal ha, bare 2 linjer skrift, i en fin font..

Noen her som har tips til ting man kan gjøre for å ikke kjenne nålene så sykt?
En venn av meg satte en spørte med lokalbedøvelse på segselv før han gikk inn:P Men frister ikke helt.

Det man må tenke på er jo hvordan den tattoen er.. Har ei venninde som tok en gaupe pote på puppen, så ble hu gravid, og nå ser det ut som hu har en møll på juret...
Sitat av Helenemor Vis innlegg
Jeg tar en minnetatto på ribbeina førskommende tirsdag, og jeg tror jeg kommer til å dø.
Det er ikke den største tattoen jeg skal ha, bare 2 linjer skrift, i en fin font..

Noen her som har tips til ting man kan gjøre for å ikke kjenne nålene så sykt?
En venn av meg satte en spørte med lokalbedøvelse på segselv før han gikk inn:P Men frister ikke helt.
.
Vis hele sitatet...
Vist du bare skal ha noe lite noe som du sier så vil ikke du merke så stort av det.

Det er over før huden har hovnet opp skikkelig da.

Jeg har lugget i snart 7 timer med pepring på ribbebeina og jeg er ikke mye polstret for og si det slik. Så bare slapp av og ikke anspenn deg. Så går det bra
Sitat av Corsair Vis innlegg

Jeg har litt lyst på denne : " World Is You'rs"
Vis hele sitatet...
Skal du ha det, håper jeg for guds skyld du retter på skriveleifen!
World Is Yours.
UTEN apostrof!
Tenkte bare jeg skulle si at hvis du skal ta tattovering burde du få noe relativt simpelt. De fucker seg opp etter en stund hvis de er for detaljerte.
Sitat av Major_Tom Vis innlegg
jeg låner denne tråden til et spørsmål: Jeg så en gang en nydelig tatovering. Jeg tror jeg var inne på en tatovør i Oslo sin hjemmeside. Der så jeg en fugl som gikk fra hånleddet og ned mot tommelen. Den var hvit og rød og helt UTROLIG fin! Noen som har sett den eller vet hvilken jeg snakker om?
Vis hele sitatet...
Hva med å stikke innom en sjappe og gi noen der beskrivelsen, så lager de en flott en til deg. I mi bok er det NO-GO å ta tatoveringer som andre har, og da spesielt noe fra en tattis-bok eller lignende.

Sitat av Stayneh Vis innlegg
Skal du ha det, håper jeg for guds skyld du retter på skriveleifen!
World Is Yours.
UTEN apostrof!
Vis hele sitatet...
Håper for FSMs skyld at du leser igjennom trådene før du poster, det der er tatt opp et par ganger før.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Hva med å stikke innom en sjappe og gi noen der beskrivelsen, så lager de en flott en til deg. I mi bok er det NO-GO å ta tatoveringer som andre har, og da spesielt noe fra en tattis-bok eller lignende.



Håper for FSMs skyld at du leser igjennom trådene før du poster, det der er tatt opp et par ganger før.
Vis hele sitatet...
Hehehe godt poeng
Selvkritikk på min kappe, leste, men ikke godt nok
Sitat av xsiv Vis innlegg
Vist du bare skal ha noe lite noe som du sier så vil ikke du merke så stort av det.

Det er over før huden har hovnet opp skikkelig da.

Jeg har lugget i snart 7 timer med pepring på ribbebeina og jeg er ikke mye polstret for og si det slik. Så bare slapp av og ikke anspenn deg. Så går det bra
Vis hele sitatet...
da får jeg vell bare sette meg ned å bite tenna sammen.
Så får vi se hvordan det blir, var å tegna opp idag åssn den skal være, med tanke på plassering og størrelse..
http://img23.imageshack.us/img23/627/gfdgdfg.jpg

Jeg skal ha denne. Dem er kjempetøff hihihi
Sitat av Major_Tom Vis innlegg
Du kan jo sjekke litt her: http://www.tatoveringsguiden.com/
Vis hele sitatet...
Eg sjekka den linken din, som var bra. Kjekke artiklar for folk som intressere seg for tatovering.

På sida blir du stadig vekk henvist til http://www.tattoomenow.com
Denne sida koste 220kr og har 60 dagars "fornøyd-garanti"
Virka for meg som om utvalet på sida var ganske lite akkurat nå, men det fylles opp med bileter av dei som nyttar sida.
Storleiken på bileta var grei nok, syns eg.


Du blir også råda til å melde deg opp på http://www.chopper-tattoo.com
Denna sida kosta 205kr, men har ingen garanti som TMN(TattooMeNow).
Eg følte bileta på denne sida var mindre, som kan gjera det vanskelig å skriva dei ut i stor storleik med nogonlunde kvalitet.
Utvalget her var mykje større en hos TMN.
Ved innmelding blir du tilbudt eit tatoveringsblad som heite Inked Magazine.
Du blir også tilbudt gratis musikk nedlasting.
Hadde litt tull med passord i begynnelsen. Passordet eg fekk oppgitt var feil, så eg måtte få nytt. Då virka det.

Nå har eg nå meldt meg inn i begge disse for å sjekke det ut for dykk.
Begge sidene tilbyr livestids abonnement.
-------------------
Litt OT.
Å ta ein tatovering for å få aukt respekt frå folka rundt deg er bare dumt. Finn heller eit design som du likar og har lyst på. Du treng ikkje bruka 1 år som det blir nemnt, men brukt den tida du treng på å bestemma deg.
Ver sikker på at du ikkje kjem til å angre. Ja det er egentlig bare det.

Som eg har nemnt i ein anna tråd, tatoveringen treng ikkje ha noko djup personleg meining eller religiøst budskap. Bare husk at det er du som skal gå med det og du må/bør lika det du ser når du ser på tatoveringa om 1/5/10/~~ år.
Kjøp deg en måneds medlemskap på www.tattoodles.com, koster 20 $. Der er bildene sortert i kategorier, og det er mange av dem. Har selv brukt denne siden for en av tatoveringene mine, og fant mange som jeg til slutt stod i mellom. Anbefales.
jeg tok en tattovering for noen månder siden tegnet motivet selv. og har lastet det opp på en side hvor folk kan browse designs. www.tattoofinder.com

om noen er gira på nice designs tegeg gjerne bare si hva du vil ha. er faktisk i lære på et studio
no har jeg ikke orket å lese hva dei andre har skrevet, men jeg syns du burde ha noe som står for deg eller noe som beskriver deg ikke bare sann ha tattoo for å ha. :P det er min mening iallefall
hvorfor ikke bare ta en tattovering fordi den er kul? hva fa*n skjedde med det liksom? har selv et par, og skal ta en til veldig snart, og har aldri basert mine på at ting skal bety så ekstremt mye.. heller det at er kule, og at je liker motivet.

ting som aldri slår feil: hodeskaller, roser, pin-ups, og stort sett andre old-school motiv..
Sitat av moret Vis innlegg
hvorfor ikke bare ta en tattovering fordi den er kul? hva fa*n skjedde med det liksom? har selv et par, og skal ta en til veldig snart, og har aldri basert mine på at ting skal bety så ekstremt mye.. heller det at er kule, og at je liker motivet.

ting som aldri slår feil: hodeskaller, roser, pin-ups, og stort sett andre old-school motiv..
Vis hele sitatet...

Det er et direkte resultat av alle programmene på Discovery. De har aldri med kundene som bare skal ha en tatovering uten at den skal hedre tante, oldemor og søsteren hennes, av den simple grunn at det kanskje ikke blir like bra tv av det. Mange tatovører irriterer seg over dette nettopp fordi det ikke speiler miljøet og studioene realistisk.
Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Det er et direkte resultat av alle programmene på Discovery. De har aldri med kundene som bare skal ha en tatovering uten at den skal hedre tante, oldemor og søsteren hennes, av den simple grunn at det kanskje ikke blir like bra tv av det. Mange tatovører irriterer seg over dette nettopp fordi det ikke speiler miljøet og studioene realistisk.
Vis hele sitatet...
Akuratt dette begynte jeg å tatovøren min å snakke om når jeg tok en ny tatovering i april. Tatovøren syntes det var synd, hvordan tv-programmene "feil informerte" om hvordan det er å ta tatovering.
Jeg tenkte og tattovere denne:
Noen som vet en ca pris det kommer på, det kommer til og bli svart hvit. En sånn ca pris.

http://www.parkteatret.no/pictures/11.02-Crack-Lab-poster_thum.gif
Ta tattoveringer fordi det er kult, er greit nok. Fins mange fete hodeskaller, vikinger etc etc. Men trådstarter, før du finner ut at du skal sminke kroppen din for evig tid, tenk gjennom det 2,5 ganger til. copy paster quotes og kinesiste tegn kommer ikke til å endre måten folk ser på klyseklæra dine.

Selv har jeg ingen tattoveringer, men har ting som er i gang. Søstra mi skal tegne en tattovering for meg ut i fra mine ideer, så skal jeg spør tattovøren om han kan basere seg på det og lage en tattovering for meg. Den skal dekke hele ryggen, så jeg tenker å ta det bit for bit over litt tid, så jeg er helt sikker på at jeg vil ha hele ryggen. Vil gjøre det sånn, så er jeg riimelig sikker på at ingen har lik
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Jeg tenkte og tattovere denne:
Noen som vet en ca pris det kommer på, det kommer til og bli svart hvit. En sånn ca pris.
Vis hele sitatet...
Størrelse? Om du skal ha den i den størrelsen som er på bildet kan jeg se for meg 1000+, men det avhenger veldig av studioet og tatovøren. Noen gjør det sikkert for 500, mens andre vil ha 1500.. og noen tar timepris, andre tar det litt på feelingen.