Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 867
Hei,

det har seg sånn at ønsker å installere ardamax keylogger på en maskin. Alt fungerer ypperilig, får skjult programmet fra "icon tray" og skjult mappene, slik at det er "helt umulig" å finne ut om programmet kjører. I hvert fall for en en som ikke har veldig peil, og leter etter prosesser osv..

Men jeg møter på ett problem, for når du går inn på "Add og Remove programs", så ser du at programmer ligger der, og det heter Ardamax Keylogger, ikke veldig sjarmerende.

Jeg har et ønske om å fjerne den fra listen, men om ikke det går så vil jeg veldig gjerne endre navn på programmet, slik at det ikke kommer så tydelig frem hva slags programvare som er er installert.


Noen som kan hjelpe meg? Eventuelt tipse om guider?


Fredrik
Er du helt sikker på at programmet ikke har en funksjon som fjerner den fra listen, eller skjuler den? Mener å huske det, men når jeg tukla med dette så prøvde jeg utallige mange, så mulig jeg husker feil.
Sist endret av Volch0k; 7. juli 2008 kl. 02:52.
Jo, den skal vel egentlig ha det.

Men programmet er "låst" under invisibility, og jeg får ikke endret noen verdier der..
Noen forslag til hvordan jeg løser det?
Åpne regedit, let deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion \Uninstall\. Søk etter programnavnet (CTRL+B), endre verdien under DisplayName til hva du vil. Done!