Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1887
Jeg spiller for tiden utrolig mye CS 1.6, og det er da jævlig irriterende med engelsk språkinntilling-ting, eller hva jeg skal kalle det. Vet noen hvordan jeg skifter til Norsk?

Tusen takk!
Sjekk ut denne nyheten fra Catch-Gamer (datert 8. Februar 2007).
Til dere andre som lurte på det samme, tatt fra CG.
For og skifte språk i steam, må du klikke deg innom Settings og Language. Her kan du velge det språket du vil, og du må regne med å restarte Steam igjen for at tjenesten skal fungere.
Vis hele sitatet...
Men, vil det da bli norsk oppsett på tastaturet mitt? Det er det jeg lurer på. Blir så jævlig lei når det kommer '_' istedenfor '?' osv..
Vet ikke om det blir det, men de fleste tegnene er det bare å trykke motsatt, f.eks. _=? og ?=_

Dårlig forklart..
Er usikker på om det går ann å skifte på det, siden CS chat systemet er satt til engelsk. Det kan sikkert være irriterende, men jeg har spillt CS i 6år og etterhvert kommer det bare naturlig til deg
Tastetrykkene vil fortsatt være på Engelsk, du får ikke en Norsk språkpakke. Som igrunn er den eneste grunnen til å byttte. Er du klar over hvor irriterende det er å få alle ingamekomandoene skrevet på Norsk? Definitivt det dummeste jeg har hvert borte i etter å ha hvert vant til Engelsk.

Just sayin'
Spel cs i 5 år så kan du alt :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Engelsk tastatur oppsett er veldig lett å sette seg inn i.. du kan begynne med å bruke det som default på maskinen din!
da lærer du alt veldig fort..