Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 757
Eg har nettopp fått ps3en i hus, og skal prøve å spele guitar hero III, virker ikkje som gitaren og senderen får noke forbindelse? Bestillte guitar hero III spelet og gitaren på cdon.com.

Kva skal eg gjere? :S
Jeg regner med at du har trykket connect på gitaren?
Hvis du har prøvd alt så send en mail til cdon.com
har du slått på gitaren?
slatten's Avatar
Trådstarter
33 2
prøvd alt.
btw der er ikkje noke connect på gitaren, bare dinna playstation logoen som eg skal trykke på.
hadde samme problem :S vet ikke hva som løste det men det begynte å virke etter hvert.
Så bare prøv litt forskellig, bytt de batteriene som fulgte med nye? kanskje det virker
Sitat av slatten
prøvd alt.
btw der er ikkje noke connect på gitaren, bare dinna playstation logoen som eg skal trykke på.
Vis hele sitatet...
Jo, det er sant. Det med å få connection mellom gitaren og konsollen har vært et stort problem tidligere (PS2). Da kunne man bare bytte den der du fikk den fra. Så ja, send en mail du.
slatten's Avatar
Trådstarter
33 2
Har fått eit nytt problem no, med assasins creed, når eg går innpå spelet og skal spele, så blir bare tven svart, ingenting skjer. men ps3en går. kva som er gale i dag?
kjøp deg ny playstation.
Ladet/satt inn batterier i gitaren? om den er trådløs...
har du trykket på connect kanappen?
tipper den funker på samme måten som en vanlig trådløs kontroller.
Sitat av fredeve
har du trykket på connect kanappen?
tipper den funker på samme måten som en vanlig trådløs kontroller.
Vis hele sitatet...
Du har ikke lest postene, har du vel?

Men om du virkelig har prøvd alt, så må det vel lyse et lite lys i tunellen om at PS3'en er fawked? Siden nå funker jo ikke AC heller? Prøv å få bytta den på garanti eller noe.
slatten's Avatar
Trådstarter
33 2
AC har eg funne ut, eg må bare oppdatere noke greier, når eg får internett på den.
Sitat av nordavind
kjøp deg ny playstation.
Vis hele sitatet...
Har du ikke noe mer konstruktivt om emne enn å poste det der, drit i å post.

Prøv å send en mail til cdon ang. spillet. Hvor kjøpte du PS3'n? Ville også spurt der du kjøpte den, ang. det med spillet som bare får skjermen til og bli svart. OM det samme skjer på en anenn tv selvfølgelig, det har du jo testet?

Edit: Klarte faktisk ikke å få med meg siste posten din, se på klokka, jeg var trøtt
Sist endret av Volch0k; 6. januar 2008 kl. 02:58.
Når jeg skulle spille GH3 på Xboxn min, måtte den først oppdateres. Har PS3 noe lignende? Dette for at jeg skal kunne bruke den spesielle gitarkontrolleren. Mener jeg først connecta med en vanlig kontroller og så valgte jeg gitaren som controller nr.2. Så restarta jeg og connecta bare gitaren! da funka det. men igjen- det var 360.