Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2645
Heisann.
Har veldig lyst til å begynne med online nettpoker og lurte på om det var mulighet for det selvom jeg bare er 17 år?
Vil selvfølgelig spille med EKTE penger og lurte på om noen hadde noen pokersider jeg som 17-åring kan bruke?????
Omtrent alle, dersom du bruker kortet til foreldrene dine
Hehe. det var ikke spørsmålet. for man må oppgi alder når man lager account og fatterns kredittkort er uaktuelt.
Tror det blir ganske så vanskelig å få til. Du kan riktignok taste inn en 'fake' aldern, og høre om du kan låne kredittkortet til en kamerat eller noe.

Og forresten, det holder med et spørsmålstegn
Jeg tipper det er slik på alle onlinepoker sider at om du skal kunne spille mens du er under 18 så må du bruke kortet til en som er eldre, dessverre. Har aldri hørt om noe annet.

Vist ikke så kan du jo kose deg med facebook poker så lenge
Du kan jo evt. registrere deg nå, og taste inn at du er et år eldre, for å bli kjent med pokersiten, spille gratisturneringer og med lekepenger
du trenger ikke nødvendigvis være 18 for å ha visakort.
overbevis foreldrene dine om at du trenger det for å handle div stæsj på nettet. og du trenger å kunne ta ut mer penger en xxx i uka i minibank.

bare for dem å skrive under i banken.
Sitat av !mats
du trenger ikke nødvendigvis være 18 for å ha visakort.
overbevis foreldrene dine om at du trenger det for å handle div stæsj på nettet. og du trenger å kunne ta ut mer penger en xxx i uka i minibank.

bare for dem å skrive under i banken.
Vis hele sitatet...
Dette viste jeg ikke om. Takker
Men det vil allikevel ikke hjelpe mye med mindre noen har en internettside med 16 årsgrense eller lignende? <---- (har kun brukt 1 spørsmålstegn )
Du må uansett ha et kredittkort. Som oftest blir jo utbetalingene sendt til samme kredittkort som du gjør innskuddet med.

Jeg regner med det blir stress å bruke foreldra sin konto til dette. Kan vel bli litt stress?

Derfor; Gjør som alle andre MÅ gjøre. Vent til du blir 18 før du kan nyte av slike goder. Gjelder for øvrig alt annet som har 18-års grense også.
Sitat av MindFreak
Dette viste jeg ikke om. Takker
Men det vil allikevel ikke hjelpe mye med mindre noen har en internettside med 16 årsgrense eller lignende? <---- (har kun brukt 1 spørsmålstegn )
Vis hele sitatet...
Og hvordan skal de vite at du er under 18? Ringe morra di å spørre?
Sitat av Unify
Og hvordan skal de vite at du er under 18? Ringe morra di å spørre?
Vis hele sitatet...
Du er virkelig smart du. Hvis du leser litt så ser du at man trenger et KREDITKORT for å kunne spille. Derfor er det litt vanskelig for folk under 18, dersom foreldrene ikke har undertegnet i banken på at han kan få det før han blir 18
Unødvendig kommentar Unify xP
Har ikke kredittkort nei.. å er litt vanskelig og bruke foreldres med tanke på utbetalinger osv..

Men har lest mange annonser på nettet om folk som i 15-årsalderen til 17-årsalderen som har vunnet store premier i nettpoker. Hvordan er dette mulig når det er ulovlig å spille som under 18 uansett hvem sitt kredittkort man har tilgang på..
Du kan lage konto og registrer at du er 75 vis det er det om å gjøre.
Bankkortet kan være hvem som helst sitt mener jeg, så lenge man har cv2 kode og kortnummer samt expire date. Som jo noen visa electron kort (ungdomskort) har.
Som jeg husker tror jeg aldrig jeg har skrevet inn noe alder når man registrer kredittkort.
Kontoreg og kredittkort reg er ikke det samme hos alle poker sites.
Takker for hjelpen.. Men er redd for at en eventuell pokerside skal inndra chipsene/pengene mine om jeg vinner eller har penger stående inne på spillekonto om de på ettellerannet finurlig vis finner ut at jeg ikke er fylt 18 ..
Sitat av MindFreak
Takker for hjelpen.. Men er redd for at en eventuell pokerside skal inndra chipsene/pengene mine om jeg vinner eller har penger stående inne på spillekonto om de på ettellerannet finurlig vis finner ut at jeg ikke er fylt 18 ..
Vis hele sitatet...
Vis du har en kompis eller lignende som er over 18 og et tilgjengelig kredittkort så spørr han\henne om du kan lage konto registrert på han\hennes navn, og så kan du spille.
Regner med at jeg kommer til spille på fattern sitt navn da....
Takker for all foreløbig hjelp
SLeng inn mer infor om noen har noe på lur.
Man kan jo lett lage en slik account som alle sier, bare fake alderen din med så mange år som trengs. Dersom du vinner noe så send pengene over til foreldra dine, eller hva det måtte være.

Du får dog ikke overført penger ditt uten et kredittkort, så den tanken kan du glemme.
Sitat av Unify
Og hvordan skal de vite at du er under 18? Ringe morra di å spørre?
Vis hele sitatet...
haha, tard.
Jeg hadde visa fra jeg var 15 (altså ikke electron), og har spilt poker på nettet siden det. Fake alder når de spør (da har pokersitene gjort "sin del", de har spurt, du har ljuget, og ansvaret ligger på deg juridisk sett tror jeg. Ellers gir jo de faen om hvor gammel du er sålenge du skaffer dem penger), og sett inn penger på vanlig måte. Ikke noe hokus pokus med dette.
>Takker for ufyllende svar xaJi
Ikke noe problem. Har forresten hørt rykter om noen som har klart å betale med electron også, men du må isåfall vite kortnummeret (som ikke står på de aller fleste electron-kort), på mitt electron (har begge deler) så sto det på en liten lapp som kom med når jeg fikk det. Spill ansvarlig da :P
Takker Skal bla igjennom det jeg har av gamle brev:P
Gir deg KP siden du er så flink til å svare..
Ansvarlig det kommer jeg nok aldri til å være :P
www.gamedesire.com tror jeg du kan spille om penger blant annet i poker,biljard(pool) osv.
Hvis vi skal begynne å snakke om sites vil jeg anbefalle noen forskjellige alt etter hva du liker å spille. Når det kommer til turneringer, spesielt store med godt nivå, regnes www.pokerstars.com som den beste sånn generelt. Cash-games er også helt greit her, ganske høyt nivå. Så vidt jeg vet er pokerstars den største siten som ikke er tilkoblet noe nettverk som microgaming (gamle prima?) osv. Når det kommer til cash er det relativt mange alternativ, men jeg har spilt en del på full tilt poker, og de regnes for å være svært gode på cash-games, med veldig godt utvalg i bord.