Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2811
Lurer på om noen har smakt Valhalla Mjød ? Eventulet om dere kunne gitt en utjuping av hva det smaker ?

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...od/sku-1476601

Tenkte jeg skulle kjøpe dette men er bare 16 år, så gidder ikke stresse med å få noen til og kjøpe hvist det smaker crap :P
Den er søt, men noe syrlig. Fungerer godt som aperitif, men ikke for vanlig mat eller fylledrikking.
Digital nomade
trippy's Avatar
Den er ikke noe å drikke seg ufyselig på. Et par slurker er godt, men etter det smaker den ganske kvalmt.
Sist endret av trippy; 8. juli 2012 kl. 05:59.
Fikk tak i denne når jeg var rundt 16 år selv.
Bråkjekk som man skulle være, bøtta man nedpå, noe som ikke var smart.

Rakk ikke engang bli ordentlig full før jeg bodde i spybøtta, for noe kvalmende og søtt kliss etter ett par slurker ^^

Men den var god i starten da !
Jeg Drakk mjød for et par uker siden. Du får det på polet på oslo s ved posten. Jeg synes det var godt. Også er det litt kult. Vallhalla mjød!
Er viktig å ikke tenke på mjød som øl. Jeg synes mjød smaker som en sterk blanding av honning og melk..
Mjød er godt det Men Suttungs mjød er mye bedre en Vallhalla mjød. skaff deg heller den hvis du finner den, er litt usikker på om de enda selger Suttungs mjød.
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Mjød er godt det Men Suttungs mjød er mye bedre en Vallhalla mjød. skaff deg heller den hvis du finner den, er litt usikker på om de enda selger Suttungs mjød.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg om at Suttungs mjød er mye bedre. Er lenge siden jeg har sett det, og finner det ikke i noe søk på polet sitt nettsted. Synd egentlig, for den var en av de bedre.

Vet forsåvidt at dem brukte å ha Suttungs mjød på vikingedagene på Borg i Lofoten, var også hjemmelaget mjød der