Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1855
Hei jeg lurte på om det var noen som vet om det er farlig og ta x hvis man har hatt hjerneslag? eller flein?
Finnes det mange andre sopp som lingner på flein?
Sist endret av Dodecha; 15. oktober 2008 kl. 16:27. Grunn: Flere spørsmåltegn gjør deg ikke viktigere, redigert bort
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Så klart vil det være farlig å bruke ecsatsy eller andre typer rusmidler om man har vært utsatt for et hjerneslag.
Det finnes ingen fasit på hvordan en kropp vil reagere ved bruk av narkotika. Da spesielt med Ecstasy i tankene der det er umulig å vite hvilke kjemikalier kroppen har fått i seg.
Eller bare rusmidler generelt.

Ta vare på kroppen din.
Sist endret av spQ; 12. oktober 2008 kl. 12:05.
Låner denne tråden til å spørre om det samme bare med hasj? Vil det også være farlig?
Dere gjør nok klokest i å ta opp denne typen forespørsler med en lege. Om det er for skummelt å snakke med en (taushetsbelagt) lege, så bruk en nettlege. Er klar over at noen leger sikkert bare mener at knips/hasj er farlig uansett så ikke prøv, men det er lov å håpe at man treffer på en oppegående en, som har noe fornuftig å si i forhold til om det gir noen økt fare. Går an å prøve et par forskjellige leger også.

I denne situasjonen er ikke hva folk tror og mener relevant i det hele tatt, og jeg skjønner ikke at man tør å uttale seg om at det "sikkert ikke er farlig" uten faglig kompetanse, da dette i verste fall kan få farlige konsekvenser.

Her finner dere endel forskjellige legetjenester via nettet.
[url]http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=78675[url]
personlig anbefaling; da syns jeg ikke du bør røre x. (flein har jeg ikke prøvd, så uttaler meg ikke om det.)
Men er veldig enig med DeMenT, jeg syns du bør gå til noen som faktisk har faglig kompetanse, og kunnskap nok til å uttale seg om farene rundt dette før du hiver innpå. Det er din kropp og ditt liv, husk det.
virker kanskje litt lugubert å knipse etter et slag. Det påvirker jo hele kroppen, også hjernen.

Tror det lureste er å bare ikke gjøre det. Å ruse seg er godt, men å dø for det er kanskje litt drøyt

Men det er opp til deg..
Ett kjapt søk på google med første treff ga starten på ett svar:

Sitat av Dagbladet
... Jeg synes alle unge som eksperimenterer med ecstasy bør vite at én pille er nok til å gi så stor blodtrykksstigning at blodårer kan sprekke.
Vis hele sitatet...
Finner nok mye mer hvis du foretar ett grundig søk her selv


Mvh
TA


Kilde:
Dagbladet.no
Godt med smør
Sitat av TrondAcid
Ett kjapt søk på google med første treff ga starten på ett svar:



Finner nok mye mer hvis du foretar ett grundig søk her selv


Mvh
TA


Kilde:
Dagbladet.no
Vis hele sitatet...
Fordi dagbladet bruker som regel å oppgi objektiv informasjon

Menne ja, trur du bør drøye den litt, vet ikke hvordan det er psykisk å fysisk med x. Men, etter noe sånt som du har gått igjennom kan det være greit å utsette knipsing litt.
Jeg har mye personlig erfaring med bruk av ecstasy.

Enkelte ganger får jeg skikkelig huepine. Ikke vanlig huepine, men det føles ut som det er bygget opp et trykk inni hodet og at hodet er på bristepunktet. Dette gjør veldig vondt i et par/tre sekunder så gir det seg fullstendig. Men disse sekundene er jo nok til å kunne ta liv av en (ikke at jeg vet om smerten kommer pga noe farlig)

Knips etter hjerneslag? Jeg ville aldri i mine villeste fantasier anbefalt det.