Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  190 23401
Hei!

Lurte på hva slags øl merker dere drikker?!

Og til dere andre som ikke drikker øl, men annen væske..kutt kommentarene..

Jeg drikker Tuborg, fordi det smaker best og har en deilig smak i munnen...og når jeg har litt masse penger så drikker jeg corona extra...

Rusbrusen holder jeg meg langt unna...
Ringnes på brune 0.33 glass flasker er toppen !
Ringnes er toppers ja, på 0,33 flasker vel å merke.
Jeg foretrekker også Hansa Premium! Skøll!!
en kald corona extra med en skive lime i. nam
Carlsberg Spez iskald

oppdatering:
- mack double ice
- corona
eller mack haakon spesial
Sist endret av Psych|Com; 12. august 2004 kl. 14:42.
Arendals ligger vel hakket over de fleste ja...
Det er jo ingenting som kan måle seg med en kald Arendals nei

Hvis jeg har råd og mulighet så drikker jeg corona og miller, det er de beste. Men ellers så drikker jeg nordlands..
0,33l Dahls pils !!!
er vel diskutert før?
men dahls er best..
Heineken er den beste ølet jeg har smakt
Is kald Ringnes 0.33!
r33l's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Aslevik
er vel diskutert før?
men dahls er best..
Vis hele sitatet...
mulig det ass...fant ingen tidligere post om øl...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Pilsner Urquell.
nuff said.
Når det gjelder den beste pilsen jeg har smakt må jeg si Fosters. Ingen over, ingen ved siden av. Corona kommer vel på en god annenplass, og Carlsberg og Tuborg tett etter. Ellers er Guinnes det beste mørke ølet, mens Aass lager det beste ølet i Norge Aass for oss! Skål!
Budweiser, fordi det knapt smaker øl.
tou 0.33 glass iskald... konge
er fan av dobble ice og.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Heineken er best, Carlsberg kommer på en god 2 plass.

Men jeg drikker for det meste CB Pilsner. (Christiandsands Bryggeri)
r33l's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Phun Q
Budweiser, fordi det knapt smaker øl.
Vis hele sitatet...
hehe....hva er poenget da?
Det kommer litt ann på anledningen. Ringnes funker til det meste. Det er det jeg drikker mest av. Men Tjekkisk Budweiser er nok det beste ølet. Litt dyrt, men det smaker fantastisk.
Liker ikke Amerikansk Budweiser og rusbrus (Æsj!).
Ringnes er såklart best !
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hum.. Vanligvis en eller annen form for mack, drikker også Double Ice.. Forsåvidt drikker jeg egentlig det meste som kan inneholde alkohol. Skal jeg belønne meg selv litt så kan det hende jeg slår til med en Corona, eller Tiger og andre lure importerte sorter fra Asia. *.mørkt øl er også godt, kilkenny eller guiness.
Ringnes eier alt
Dahls!
Det verste er Tuborg. Det smaker ugress.
Corona er ikke vits å drikke, for det smaker ingenting.
Ihvertfall ikke iskaldt!

Øl skal være kjellerkaldt.

Tou og Carlsberg er bra, men Kilkenny er klart en vinner hos meg. Kan bli litt heavy å drikke mye av...

Ellers er Guinnes bra...og Newcastle...

Ahh...what the hell...alt går vel ned?
CB er og blir best..
Ser hvert år når sommeren eller jula kommer, CB på topp med klare 6're!
budweiser!...ph34r m1 n33d f0r b33r..
Sist endret av dj1nn; 22. april 2003 kl. 15:16.
Nei, nei, nei. Øl skal være så kaldt at du får frostskader nedover halsen. Hvis man drikker øl som ikke er iskaldt så er det et hån mot bryggeriet!
Heineken, Becks, Tuborg og Falcon gjør seg skammelig. Grans pilsen er faktisk heller ikke verst i det hele tatt. Andre nevneverdige merker er Newcastle Brown Ale, Desperados (med tequila, merkelig god smak) og Frydenlund.

'To beer, the cause of and solution to all of world's problems!'
- Homer Jay Simpson
Min stemme går til tjekkiske Budejovicky Budvar, bedre kjent som den originale Budweiser. Det er heldigvis kun navnet det har til felles med den amerikanske varianten.
Det jeg pleier å drikke er Hansa Pilsner. Heineken er også ganske godt. Når jeg skal spare penger kjøper jeg grans premium som jeg også synes er ganske grei. Budweiser smaker jo vann, kjenner jo ikke ølsmaken engang.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
skjønner i grunn ikke at folk kan nevne norsk øl som seriøse forslag.. men men, smak og behag.
stärkøl og annet svensk øl.
dansk øl syns jeg ikke noe om.
Opprinnelig postet av polle
skjønner i grunn ikke at folk kan nevne norsk øl som seriøse forslag.. men men, smak og behag.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke ? Pga mindre alkohol ? Pils/ØL skal nytes.. ;D Det er jo nesten slik at jo mindre alkohol det er i jo flere må/kan du nyte

(ikke at jeg sitter å heller innpå lett øl)
Jo kaldere øllet er, jo mindre smaker det...så det er jo forståelig at alle jenter liker iskald corona eller bud...smaker jo ikke en dritt!
Better than thou.
Corona Extra med en limebåt er det smootheste. Og Miller er dødsmooth. Ellers går det mest i Ringnes Pilsner.
Eneste det går i er Mack øl & Heineken
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Heineken, Becks, Tuborg og Falcon gjør seg skammelig. Grans pilsen er faktisk heller ikke verst i det hele tatt. Andre nevneverdige merker er Newcastle Brown Ale, Desperados (med tequila, merkelig god smak) og Frydenlund.
Vis hele sitatet...
Grans pilsen både smaker og lukter dritt jo. og det er vel deffør den koster 10kr...
Heinekken er knall! Drikke også double ice og nordlandspils... Kjøper meg grans premium vis jeg har smått med gryn
San Miguel er det klart beste jeg har smakt. Utrolig rik og god på ølsmak.
Mine favoritter er, ikke rangert;

Fredrikstad Pils (!)
Lapin Kulta
Newcastle Brown Ale
Bjørnebrygg
hmm..

Hansa Pils drikkes også en del (bor i Bergen)


PS: What does 'Budweiser' and 'Sex on the beach' have in common?
They're both fucking close to water..
I Norge: Hansa =)

I Verden: Heineken! (über alles)
1. Velvet (Sjeldent Tjekisk øl, men det er best!)
2. Gunnies
3. Tuborg

Skal tas med at jeg liker å variere, prøver gjerne andre ting.
Noen av mine favoritter:

Newcastle Brown (ikke ale)
Carlsberg, en sikker vinner.
Caffrey's Draught
Heineken
Tuborg
Kilkenny

(Ringnes smaker piss!)
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av SkiM
Hvorfor ikke ? Pga mindre alkohol ? Pils/ØL skal nytes.. ;D Det er jo nesten slik at jo mindre alkohol det er i jo flere må/kan du nyte

(ikke at jeg sitter å heller innpå lett øl)
Vis hele sitatet...
Har ingenting med alkohol inhold etc. Det er bare det at norsk øl/pils smaker piss, slik jeg ser det. Men for å finne mine favoriter må man til Bayern, Pilzn, og Finland. Men som jeg sa, smak og behag.
Carlsberg er og blir min favoritt
iskald og fra glassflaske selvfølgelig! *viktig*
enda bedre blir den om den nytes utendørs i finvær!
når skal man skjønne at det øl man liker,
er helt personligt, og sterkt påvirket av hvor man bor, hvem man er,hva man gjør, hvem man gjør det med :P

og de som absolutt må dra opp øl fra langvekkistan bare for og brife, dere har minst peil iallefall!

personligt så liker jeg alt øl, noen favoritter har man, noen øl liker man fra ferier pga gode minner, og man får kun kjøpt det der osv..

øl er kultur, og kan ikke bestemmes hav som er best med neo top 3 ellernoe, whatsoever...
CB FORevah!

hvis du er sulten, velger du Newcastle BrownAle! Da ble jeg jaffal mett. Men kanskje ikke alle som 'drikker' seg mett på øl
ingen som har nevnt min favoritt STAROPTRAMEN!
ellers er det becks, heineken, pripps og falcon.. corona er også godt.. og når det er norsk blir det hansa premium....