Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1881
jada.. igjen. torquate.net med nytt design.. sånt skjer når man ikke har hatt nett på en uke ja!

www.torquate.net

spamming i gjestebok må skje på et senere tidspunkt, da jeg ikke orker å sitte på lan (NOOORVEEEGIAA!!!!) og fikse php-gjestebok. ja. takk.

:>
original reprint
xaff's Avatar
Synes den var søt, et av dine beste stykker arbeid så langt. Det eneste jeg ville endre er fargen på linkene i menyen.

Pen side. (:
tøff den, tinkelbell rocks!


en ultraskarp tinkerbell med flare hadde også gjort sitt...

litt matt kanskje...
Fin side, Mia

(er det bare meg eller er den feen skikkelig sexy?)
spellingnazi
canonix's Avatar
Kulturkræsj

Likte designet veldig godt, bortsett fra fargene på tinkerbell.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
tore; synes ikke jeg kan lage en überskarp tinkerbell, når hele siden er ganske matt, om man tenker på farger og slikt.. :>
original reprint
xaff's Avatar
Digital Hybrid: Vel.. Når du sier det så.. høhø.. Nei. Pervo.

</fuck'e opp tråd>
cute

god ide å få andre til å skrive om deg

thinkerbell var litt rufsete i kantene, men det skulle kanskje vere sånn?

linkfargen i menyen må du ikke endre på (eller har du allerede gjort det?)

bra jobba !!
veldig bra side, selv om jeg personlig ikke liker grunge så spesielt.

morsom meny-overskrift også

fargene på feen gav litt uttrykk av "jeg lagrer bilder som gif på dårligste kvalitet", men jeg vet ikke :-)
For meg virker det som om du har satt et vannmerke på sida, men at innholdet inni de svarte rammene ikke blir berørt av det! Det gjelder menyen og den andre innhold-greia, de sklir ut av rammen ettersom jeg trekker i scrollbaren på høyre sida! Merkelig at jeg er den eneste med det problemet... Kanskje litt krunglete forklaring også, får legge ut et bilde av det - senere!
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jeg skjønte seriøst nada av hva du mente.. hva for en browser?
Ja, får samme problemet her. Sett inn en noscroll på hovedsida
Opprinnelig postet av mia
jeg skjønte seriøst nada av hva du mente.. hva for en browser?
Vis hele sitatet...
IE6
hvis du gjør browser vinduet så smalt at du får sidescroll, og scroller på den, så ser du det...
Nice, fin side du har
mia
mia's Avatar
Trådstarter
åfaen.
hey mia, kjenner du alex (motu)?
mia
mia's Avatar
Trådstarter
kjenner og kjenner. vet godt hvem han er, han bor ikke så langt fra meg. ser han litt rundt på lan og slikt.. bestevenninna mi kjenner han godt. :> why?

torquate er forresten midlertidig nede, lager nytt design. igjen. jeg må snart gi meg med å lage nytt design annenhver uke.
nah, så bare at du babla om det samme norvegia-greiene han alltid skravler om, også la jeg merke til at du også var fra skien, så... morsom fyr bare

La merke til at det var nede ja.. enda en ny versjon på vei? bare legg dem i nye mapper da - torquate.net/1/ - torquate.net/2/ osv... så kan man få kikka på de gamle også
mia
mia's Avatar
Trådstarter
teksten på de er så og si det samme, så jeg gidder ikke bruke serverplass på å la alle de gamle versjonene ligge der. men på den jeg driver med nå, driver jeg og lager et minigalleri med screenshots av de tidligere versjonene, for spesielt interesserte.. :>
er det ikke først og fremst designen du lager det for da? nå har tross alt ikke jeg fått kikka på noen av sidene dine enda, siden de var nede nå og jeg er ny her på huset, men er de SÅ tunge altså, eller har du så ford... lite plass? Sleng dem ut på en gratisserver, og bare lag en link til dem da vel... 30 mb hos start.no holder da til ganske mye. Liker ihvertfall å ta vare på nesten alt jeg lager, ihvertfall alt jeg lager som jeg er såpass fornøyd med at jeg legger det ut.
men på den jeg driver med nå, driver jeg og lager et minigalleri med screenshots av de tidligere versjonene, for spesielt interesserte.. :>
Vis hele sitatet...
Det hun mener er at hun lager et galleri for oss med mia-sider-fetish.
Opprinnelig postet av morten


Det hun mener er at hun lager et galleri for oss med mia-sider-fetish.
Vis hele sitatet...
*smile og riste på hodet*

har ikke vært her lenge nok enda til å få med meg sånt... og ved nærmere titt så er vel mia litt i yngste laget for meg også
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jeg har ikke helt fått med meg at noen har mia-sider-fetish. men søtt. ;P
yep, du er nå et sexsymbol Alltid gøy å vite sånt, ikke sant? Hm, er det akseptert her å vandre off topic?
Å vandre off topic er ikke akkurat akseptert, men det skjer til tider, og da er det opp til crewet å avgjøre hva som skal skje med de postene. Men prøv å unngå for mye offtopic snakk.

Er det riktig at det bare skal dukke opp et bilde og en mailto link på den websiden, mia?
Er det riktig at det bare skal dukke opp et bilde og en mailto link på den websiden, mia?
Vis hele sitatet...
Er nok det ja:

torquate er forresten midlertidig nede, lager nytt design. igjen. jeg må snart gi meg med å lage nytt design annenhver uke.
Vis hele sitatet...
mia
mia's Avatar
Trådstarter
xtrax, om det ikke skulle vært meningen hadde jeg vel aldri lagt det der. selvfølgelig er det meningen. jeg tok den ned for et par dager siden.
Sorry, da

Tenkte at det kanskje var noe bug med den testversjonen av Opera jeg bruker