Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1074
Hei alle sammen!

har knust min gamle iphone 3gs, bruker den nesten ikke siden jeg har iphone 4, men har alikavell lyst til å reparere den selv ( skjønner at all garanti og liknende forsvinner )
Har bare knust glasset på "forsiden" så nå lurer jeg på om noen kan sende meg link til hvilken deler jeg trenger?

Takk på forhånd
Ebay har det billig. Det beste er å kjøpe glass med ferdig ramme. Da slipper du å tulle med å gjøre ren den gamle ramma.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Kan anbefale deg http://www.ifixit.com/
Har kun god erfaring herfra, handlet mange ganger. Det følger med materialene som trengs. På nettsiden ligger det instruksjonsvideoer.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Kan anbefale deg http://www.ifixit.com/
Har kun god erfaring herfra, handlet mange ganger. Det følger med materialene som trengs. På nettsiden ligger det instruksjonsvideoer.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
skal se om jeg får bestilt herfra iløpet av neste uke

ble det foresten mye i frakt, toll o.l?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av MarkusPe Vis innlegg
Tusen takk!
skal se om jeg får bestilt herfra iløpet av neste uke

ble det foresten mye i frakt, toll o.l?
Vis hele sitatet...
Husker ikke frakt, men blir ikke toll om du bestiller under NOK 200.
Ifixit er ganske dyrt i forhold til ebay. (sikkert siden de har genuine parts) men et glass trenger du ikke genuine part, så anbefaler å sjekke ebay først.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ifixit er ganske dyrt i forhold til ebay. (sikkert siden de har genuine parts) men et glass trenger du ikke genuine part, så anbefaler å sjekke ebay først.
Vis hele sitatet...
Det kan hende. Mo3 er til å stole på så du kan sjekke der først!
Feks denne. herket med 3gs er at om du kjøper glass uten ramme, må du stå med hårføner eller varmepistol og plukke vekk det gamle glasset, for så å feste det nye i rammen. Kjøper du med ramme, er det bare å skru vekk lcd fra gammel ramme og skru den på den nye. bare en 5 minutters jobb.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
knustiphone.net er veldig bra og billig har jeg hørt