Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2513
Hei jeg har tenkt å bytte skjerm på min iPhone 4. Tenkte å kjøpe denne fra eBay men lurer på om noen har noe erfaring med dette? Kunne egentlig tenkt å bytte deksel forran og bak, kanskje også fargen på dekslene... Ser at noen skjermer er mye billigere, er dette skjermer som har dårligere kvalitet? OEM er skjermen til iPhone ikke sant? Takker for alle råd og svar på forhånd!
Har ikke noe å utsette på kvaliteten på iphonedeler fra Ebay. Løp og kjøp!
Sist endret av mo3; 29. november 2011 kl. 20:06.
Må nesten spørre selv: Knuste skjermen på min S2 i går. Folka på reperasjonenverkstedet sa det kom til å koste minst 2k. Det var den "indre" skjermen som hadde sprekki, og det var ikke engang bilde på skjermen. Kan jeg eventuelt kjøpe den her?
Hva med denne da?
Har selv opplevd at noen skjermer som man kjøper så er det noe gale med touchen.
Men lo godt når jeg så han i refleksjonen i bildet på ebay.
Hah! Ja var litt morsomt Hvis det er noe gale med touchen har jeg ikke lyst å satse på eBay. Vil ha skjermen god som ny, til billigst mulig penger... Ofc :P

Rett før jeg kjøper denne ... Om noen vil stoppe meg må de gjøre det innen 2 timer :O
Endte opp med å kjøpe denne ... Skal gi en tilbakemelding på hvordan den fungerer og ser ut ; )
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Ifixit.com er den beste leverandøren av slikt, er min subjektive mening da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En kompis av meg kjøpte skjerm til 3gs på nettet, er ikke helt sikker på hvor, men den kosta 55 kr, lurer på om det var 20kr i frakt eller no, han fiksa den sjøl, kom på under 100lappen..