Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2222
Nå kan det godt hende at jeg ikke har søkt bra nok, men jeg finner faktisk ingen Peyote rusrapporter inne på nFF? Bare San Pedro og andre meskalinholdige planter.

Er det vanskelig å få tak i Peyote i Norge med tanke på lovlighet og tiden det tar før kaktusen er "moden" nok? Eller er rusen for drøy? Om det er tilfelle synes jeg det er rart at det finnes Datura rapporter her, men ikke peyote, som virker veldig interessant og ikke destruktiv. I London selger de jo Peyote over alt, både levende i glasskammer med HPS lamper og tørket.

Om noen sitter på gode eller dårlige erfaringer, så please, PLEASE, skriv en rusrapport før minnene fader bort! Kan jo alltids søke opp rapporter på google og erowid, men det er mere spennende å lese rapporter her på nFF. Føles nærmere og mer personlig ut på norsk blant fellesfreaks =)
Sitat av Førstepost Vis innlegg
men jeg finner faktisk ingen Peyote rusrapporter inne på nFF? Bare San Pedro og andre meskalinholdige planter.
Vis hele sitatet...
..........
Sist endret av Lachrymology; 15. februar 2011 kl. 14:37.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
I London selger de jo Peyote over alt, både levende i glasskammer med HPS lamper og tørket.
Vis hele sitatet...
Sist jeg var i London (snart to år siden), solgte de kun san pedro/p. torch, ikke peyote. Erowid skriver følgende
Sitat av erowid
United Kingdom #
In 2004, fresh (not dried) peyote buttons are currently sold fresh in shops across Britain. Currently, mescaline containing cacti are not controlled in the United Kingdom. In the United Kingdom, there is no legal distinction between different species of mescaline-containing cacti, so peyote are controlled in the same way as San Pedro, for instance. See 2007 U.K. Trichocereus Cacti Legal Case for more information about the current legal status of mescaline-containing cacti in the United Kingdom. (thanks SS) (last updated Jun 2007)
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/plants/peyote/peyote_law.shtml

Jeg hr lest minst en peyoterapport, skrevet av en som var medlem her tiligere, men muligens bare publisert på norshroom.org.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Sist jeg var i London (snart to år siden), solgte de kun san pedro/p. torch, ikke peyote.
Vis hele sitatet...
Ta deg en tur innom foreksempel Amsterdam of London neste gang du er i Camden Town, London! =) Når du først er inne på det, hvorfor selger de bare (kanskje på papiret og i følge deg, men åpenlyst når jeg har skjekka multiple times) san pedro og p. torch men ikke peyote? Hva er det som gjør peyoten så forskjellig?
Sist endret av Lachrymology; 15. februar 2011 kl. 15:41.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Ta deg en tur innom foreksempel Amsterdam of London neste gang du er i Camden Town, London! =)
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte spesifikt på Camden, som jeg selvfølgelig alltid besøker når jeg er i London
Skal ikke legge ut om meskalin-tripp, synes d var veldig likt en sopp-tripp.... spiste 50 gr.!

meskalin er meskalin.. peyote er mest potent, men peruvian torch er ikke langt unna...
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Ta deg en tur innom foreksempel Amsterdam of London neste gang du er i Camden Town, London! =) Når du først er inne på det, hvorfor selger de bare (kanskje på papiret og i følge deg, men åpenlyst når jeg har skjekka multiple times) san pedro og p. torch men ikke peyote? Hva er det som gjør peyoten så forskjellig?
Vis hele sitatet...
Peyote tar mye lengre tid å dyrke frem, og det er overhøsting av den i USA der den gror vilt... Kan kanskje ha noe med det å gjøre?