Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 884
Så en film på tv for lenge siden. Handla om litt framover i tiden (eller veldig ?) og det hadde kommet et virus på jorda og drept alt liv, bortsett fra en stor gruppe mennesker som hadde evakuert under jorda. Men til slutt stakk to av de av ut og de fant ut at alle som var under jorda var kloner for rike folk oppe på jorda så når de trengte en nyre eller noe sånt så fikk de den fra de. Jorda var da tydligvis ikke over i det hele tatt. Sorry hvis dette virker rotete.

Some help please ?
Kan det være The Island? Riktignok ikke under jorda, men.
Ah, yes yes. Det var den jeg ville fram til! Takk takk!
Ny rekord for trådløsning?
mens det ennå er en tråd her. Hvilken film er dette:

Det er en 80- eler 90-talls film. handler om to (eller var det en?) kar som henger med en død fyr som lever når det spilles musikk. også er han med overallt og i en kongorekke f.eks ellers så er det en fyr som er på vei til å dø, men finner en antiserum for det, men den måtte tappes av en jomfru-mann eller noe.

eh, det er alt jeg husker.. takk for svar
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
mens det ennå er en tråd her. Hvilken film er dette:

Det er en 80- eler 90-talls film. handler om to (eller var det en?) kar som henger med en død fyr som lever når det spilles musikk. også er han med overallt og i en kongorekke f.eks ellers så er det en fyr som er på vei til å dø, men finner en antiserum for det, men den måtte tappes av en jomfru-mann eller noe.

eh, det er alt jeg husker.. takk for svar
Vis hele sitatet...
Weekend at bernies du tenker på? link
En film, ganske gammel. En haug hunder som bodde på hoteller. To kelnere som alltid ga like retter eller noe sånt? ET eller annet med en brevpresse?

Den var svensk, men dubbet norsk. Animert
Den er det vettu, hvor kan jeg finne den norske versionen på dvd?
DVDhuset har Hundehotellet. Med norske stemmer (står det på dvd'en på bildet i alle fall).
Før denne tråden blir for stor vil jeg vise til denne Den store «Hvilken film er dette?»-tråden.

atlef.