Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1313
Jeg lastet ned F.E.A.R 2 igår fra denne linken:

https://isohunt.com/torrent_details/...n?tab=comments

Jeg la merke til at en eller to folk sa at cracken var et virus. Jeg scannet med AVG og den fant ingenting. Men så la jeg den inn i virustotal og der sa Antivir, nProtect, Sunbelt og SecureWeb-Gateway at det var en backdoor Hupigon.3319080. (Forskjellig nummer på alle 4). En sa i tillegg at det var trojaner.

Link:

http://www.virustotal.com/analisis/1...6da168c70cd09a

Skal det beholde filen og ta sjengseneller skal jeg slette den?
Sist endret av sixfeetunder; 8. mars 2009 kl. 11:25.
zipned fila med password. og sende den på pm til meg skal jeg kjøre den mellom debugger så kan vi kan kansje ta over dronenetverket hvis den forsatt lever.

NB: trenger KUN den crack fila, ikke alt det andre , og nei jeg joiner ikke torrent'en
Sist endret av ranvik; 8. mars 2009 kl. 11:35.
Jeg har prøvd å zippe ned filen med winrar, men får det ikke til.

Har valg mellom å "compress and e-mail" (resultat = bilde) eller "add to FEAR2.rar.

Kan du fortelle med hva jeg gjør galt?

Takk for hjelpen.
Du prøver å opprette filen på G: som jeg regner med er en virtuell cd rom. Kopier over på en partisjon du kan skrive til og prøv igjen.
Hvordan sender jeg .rar filen via pm? Får det ikke til.
kjøre den mellom debugger så kan vi kan kansje ta over dronenetverket hvis den forsatt lever.
Vis hele sitatet...
tør jeg spørre hva det vil si?
Sitat av d3ath-jr Vis innlegg
tør jeg spørre hva det vil si?
Vis hele sitatet...
Bare ranvik som leker leet haxxor
ser ikke ut som det er noe virus i den :-/ værtfall 0 kontakt ut på inet, åpner ikke noe porter, prøver ikke hente noe fra registre på pc'en prøver ikke åpne noen filer bortsett fra dem som er til spillet.
Mange programmer reagerer på cracker, AVG er flink til å reagere på en GTA IV crack. Dette er fordi anti-virus programmer reagerer på filer som endrer noe på ditt system, noe som crack filene gjør...

Alltid se på kommentarene, ikke bare en, men 10-15 stk. for å sikre deg at den er trygg.

Hvis du laster ned på pirathavna så ser du om han som har lastet den ned har et rosa, grønn eller blå dødningshode ved siden av nicket. Disse torrentene er vanligvis trygge. De som skriver at det er virus på de er idioter som har lite å gjøre.
Sitat av Janpfo Vis innlegg
vanligvis trygge. De som skriver at det er virus på de er idioter som har lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Eller faktisk utgivere som prøver å hindre privatkopiering, sjeldnere nå om dagene dog.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Astron Vis innlegg
Eller faktisk utgivere som prøver å hindre privatkopiering, sjeldnere nå om dagene dog.
Vis hele sitatet...
Leste du hele innlegget?
Ok. Takk for hjelpen. Da installerer jeg spillet siden det ser ut til at alt er greit.

Sitat av Janpfo Vis innlegg
Hvis du laster ned på pirathavna så ser du om han som har lastet den ned har et rosa, grønn eller blå dødningshode ved siden av nicket. Disse torrentene er vanligvis trygge. De som skriver at det er virus på de er idioter som har lite å gjøre.
Vis hele sitatet...
Lastet ned fra. isohunt. Stoler ikke på piratebay.
Det var bare 2-3 stykker som mente at det var virus. Ingen andra sa noe om det, bare at spillet funket og var topp.

Men jeg synes at det er bedre å være 110% sikker enn å plutslig få virus eller noe annet på pcn.
Sist endret av sixfeetunder; 8. mars 2009 kl. 16:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
lasta ned nero 9 fra isohunt her om dagen, måtte formatere gitt

Er lurt og lese comments ja
Kan vaere virus, ja...
Crack filene kan fortere inneholde virus enn selve spillet, men prov med nero og se om den finner det, jada de andre fant det, men du burde ikke kjoere mange virus program paa engang, da kan det krasje og finne det i forskjellige foldere, kjor bare Nero(fks) og prov da.

Er det trojan saa prover du aa gaa inn i mappa, finne torjanen og slette den, da kan det hende du er kvitt den.

Eller slett hele FILA!