Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 686
hei

har noen venner som spurte meg om jeg ville bli med å spille på en private server de har funnet, tenke jaja hvorfor ikke.

møter på et problem når jeg skal endre realmlist.wtf.

Får opp en meldingen;

"Kan ikke opprette filen CProgram Files\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf. Kontroleler bane og filnavnet.

Noen som vet hva dette kan være?

på forhånd takk!
Eksisterer filen realmlist.wtf fra før? I såfall kan du jo prøve å flytte/slette den..

Edit: Tror kanskje jeg leste innlegget ditt litt for fort. Du skal endre realmlist.wtf sier du? Og legge til privat serveren der? Jeg har ikke helt peiling på wow, men filen er ikke skrivebeskyttet eller noe sånt da?
Sist endret av broder.ogoai; 4. mars 2009 kl. 01:54.
Trådstarter
6 0
skal endre innholdet i realmlist.wtf filen ja, for at Ip addressen til den private serveren skal kjøre opp i stedet for blizzard sine servere. den er ikke markert som skrivebeskyttet. Jeg kjører vista, må jeg gjøre noe annet for å gi meg selv rettigheter til å endre? Virker litt rart iogmed at det eneste som kommer opp som feil er at jeg må kontrolere banen og filnavnet.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har du prøvd å høyre klikke og trykke rediger?
Trådstarter
6 0
japp, til ingen nytte=/
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Høyre klikk > Egenskaper > Sikkerhet > Rediger > Din Konto > Huk av "Alle tilatelser" > ok